Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh časti CRM systému pomocou bežne používaných programov
Borková, Martina
Bakalářská práce se věnuje návrhu doplňkové části CRM systému pro společnost OVB Allfinanz SLovensko. Návrh vychází z podrobné analýzy současného stavu a z teoretických poznatků o CRM systémech a jeho vlastností.
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Ujhelyiová, Diana ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the analysis and design of the information system of the small organization, which does not want to be named and is based in Slovakia. In the theoretical part I deal with basic knowledge - what is information, data and information system. In the practical part, the thesis specifies the information system of the company, strengths and weaknesses of the organization, risks and proposal of changes to increase the efficiency of work with the IS.
Návrh dílčí části informačního systému
Mastná, Anna ; Fajkoš, Jiří (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem propojení ERP systému a CRM systému na platformě Microsoft v rámci řešení, které má společnost Navertica, a.s. připravené pro nemocniční zařízení. V rámci práce budou zhodnoceny technologie, kterými je možné propojení realizovat, a bude uveden návrh propojení na úrovni vybrané entity.
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Improving business processes
Lauková, Dominika ; Cserhelyiová, Jarmila (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is look at ways of optimising business processes in a specific company acting as an insurance intermediary. The thesis consists of a theoretical part which defines the basic concepts of the issue. The analytical part maps the current state of the business processes in the company, which serves as the foundation of a proposal for their optimization with the use of a CRM system.
Trh CRM systémů v České republice
BAJER, David
Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy, které se na malé podniky nezaměřují. Proto byly na základě kritérií, jako je cena, cloudové provedení systému, možnost rozšíření a mobilita, vybrány pouze ty systémy, které pro malé firmy vhodné jsou. Vybrané systémy byly nejprve analyzovány, poté hodnoceny a následně porovnávány mezi sebou, a to podle třech kritérií. Prvním z nich je cena. Toto kritérium bylo blíže specifikováno jako cena roční licence pro 10 uživatelů. Druhým kritériem je přidaná hodnota, která obsahuje například poskytnutí návodů, možnost vyzkoušení demo verze na 30 dní či telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. Posledním kritériem je uživatelský prožitek, který byl hodnocen metodou System Usability Scale. Na základě výsledků předchozího porovnání byly vybrány tři systémy s nejlepším hodnocením, které byly následně doporučeny malým podnikům.
CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
VANĚČEK, Jan
Diplomová práce mapuje teoretická východiska problematiky řízení vztahů se zákazníky. V praktické části analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky, dále marketingové a obchodní aktivity vybrané společnosti. Analýza se také zaměřuje na trh se systémy CRM, z kterých je následně vybrán nejhodnější systém pro danou společnost. Navrhuje jeho zavedení včetně vyčíslení přínosů i nákladů.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Šuňavcová, Nikola ; Kindlová, Dita (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na posúdenie informačného systému a návrhu jeho zmien v spoločnosti sledovanitv.cz s.r.o. V mojej práci sa nachádza analýza súčasného stavu spoločnosti a následné návrhy na zlepšenie nedostatkov daného systému, ktoré by mali priniesť do spoločnosti zlepšenie efektivity. Samotné návrhy na zlepšenie vychádzajú z analýz súčasného stavu.
Analýza podnikového informačního systému ve vybrané společnosti
Pavlíková, Táňa ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza podnikového informačního systému zvolené společnosti, podniku střední velikosti působícího v oblasti stavebnictví. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. První celek je teoretickou částí a zahrnuje hlavní pojmy a problémy, které jsou následně rozpracovány v praktické části práce. Jednotlivé kapitoly teoretické části práce obsahují jak vymezení informačních systémů, základních pojmů v této oblasti, podnikových informačních systémů, procesů, které jsou s podnikovými informačními procesy spojeny, a také se strategickým řízením informačních procesů a informační strategií. Navazující praktická část práce popisuje zvolenou společnost. Cílem a výstupem praktické části je analýza informační strategie a stávající podoby informačního systému vybrané společnosti a jejich vyhodnocení.
Analýza CRM systému vybrané firmy
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.