Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 250 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počítačová analýza medicínských obrazových dat
Krajčír, Róbert ; Šmirg, Ondřej (oponent) ; Uher, Václav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá analýzou medicínskych obrazových dát pomocou rôznych štatistických a numerických metód implementovaných v prostrediach Eclipse a Rapidminer využitím jazyku Java. Použité sú sady snímok (rezov), ktoré sú výsledkom vyšetrenia mozgu rôznych pacientov magnetickou rezonanciou. Jednotlivé segmenty v tomto 3D obraze sú podrobené výpočtu niekoľkých lokálnych príznakov, na základe ktorých sú vygenerované dátové sady pre použitie v trénovacích algoritmoch. Schopnosť týchto alogritmov úspešne identifikovať zdravé alebo choré tkanivo je následne otestovaná prakticky na dostupných dátach.
Analýza chůze
Hudec, Jiří ; Čmiel, Vratislav (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Práce popisuje funkci optického kamerového systému od společnosti Vicon, který detailně zaznamenává lidský pohyb. V medicíně se technologie snímání pohybu využívána v laboratořích chůze k analýze chůze. Ve spolupráci s laboratoří chůze ve Fakultní nemocnici Brno jsou analyzovány 2 sady anonymizovaných dat podle navržených algoritmů v programu Matlab. Pro analyzování dat byly navrženy algoritmy zobrazení dat ve 2D a 3D zobrazení spolu se zobrazením změn kinematické kloubní analýzy. Cílem praktické části je vyhodnocení funkčnosti navržených algoritmů spolu s porovnáním výsledků z laboratoře chůze.
Měření aktuální rychlosti vozidla
Štencel, Jakub ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
V teoretické části této práce jsou shrnuty metody pro analýzu pohybu v obraze. Podrobněji jsou rozebrány metody, které slouží pro detekci pohybu v obrazových sekvencích. Praktická část je zaměřena na nalezení významných bodů v obraze (zaměřovacích terčíků na karoserii vozidla), díky kterým je následně vypočítána rychlost vozidla.
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Prostorový ovladač
Hrubý, Lukáš ; Fujcik, Lukáš (oponent) ; Bohrn, Marek (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problematikou snímání polohy zařízení v prostoru, zpracování dat o jeho poloze a odesílání těchto dat dále do koncového zařízení. V rámci této práce bude vytvořen prostorový ovladač, který bude na základě akcelerometru, gyroskopu a magnetometru snímat svoji aktuální polohu vůči Zemi a tuto polohu dále bezdrátově odesílat do ovládaného zařízení. Jednotlivé komponenty pro návrh budou vybrány na základě předchozích zkušeností a dostupné dokumentace.
Virtuální brána pro počítání počtu průchodů osob
Chudý, Andrej Oliver ; Dvořák, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom a realizáciou aplikácie, ktorá je schopná detekovať prechod osôb cez virtuálnu bránu (bez akejkoľvek fyzickej prekážky). Za účelom dosiahnutia čo najväčšej presnosti, boli implementované dva programy. Jeden pre spracovávanie 2D výstupu z web-kamery a druhý, určený pre spracovanie hĺbkových 3D dát. Oba programy boli otestované aj v reálnych podmienkach farmaceutického skladu, kde bola dosiahnutá úspešnosť až 98%. Aplikácia realizovaná v rámci tejto práce má tak potenciál stať sa základom systémov zabezpečujúcich objektovú bezpečnosť alebo jedinečným systémom umožňujúcim zber relevantných štatistických údajov o návštevnosti objektov v reálnom čase. Súčasťou práce je aj porovnanie troch používaných hĺbkomerov.
Webový renderer light field dat
Hlávka, Matěj ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá generováním light fieldů z 3D scén. Cílem je navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která dokáže vygenerovat light field ve formě diskrétní množiny obrázků z uživatelem poskytnuté 3D scény. Práce zahrnuje zpracování souborů poskytnutých uživatelem, vykreslení scény, manipulaci s kamerou a osvětlením a generování light fieldu podle zadaných parametrů.
Eye Tracking Based Gaming Combat System
Kučera, Ján ; Kapinus, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Aim of this thesis is to create a 3D fighting game in which, a player is able to aim via their eye gaze. Eyes are tracked using special glasses Pupil Core, that track players eye gaze using infrared camera. The game itself is implemented in a game engine Unity and communication between game and glasses is implemented via local server. The result is a 3D fighting game with an aiming mechanic using eye gaze.
Pomník hasičů
Krhánek, Adam ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Figurální socha a 3d realtimová vizualizace.
Vyhodnocení vlivu tvaru dýzy na tlak v dráze primárního svazku elektronů v uzavřené variantě komory diferenciálního čerpání pomocí CAE
Čech, Vojtěch ; Polsterová, Helena (oponent) ; Maxa, Jiří (vedoucí práce)
Předložená semestrální práce se zabývá analýzou a vyhodnocením vlivu tvaru dýzy na tlak v dráze primárního svazku elektronů v uzavřené variantě komory diferenciálního čerpání. Jako nástroje pro analýzu, vyhodnocení a prozkoumání dané problematiky budou použity systémy CAD a CAE (Computer Aided Engineering - počítačová podpora inženýrských prací).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 250 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.