|
Analysis of the Selected Company by Using the Selective Methods
Faltusová, Denisa ; Kyselová,, Barbora (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Master´s thesis analyses strategy position for ŠKODA AUTO at the automobile market. For critical examination of the market there were used SLEPTE analysis, Porter´s five forces model and also McKinsey 7s Model, SWOT analysis a Kralicek Quick test. All of those findings of specific market are summarized up in conclusion and with a closer look on the current situation, there were proposed measures for the future growth of the company.
|
|
Dobový mediální obraz automobilu Škoda Favorit
Jirmářová, Ivana ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Práce se zabývá dobovým mediálním obrazem vozu Škoda Favorit, který byl zkoumán na základě periodik tehdejší doby. První, teoretická část nám přibližuje historické souvislosti, včetně hospodářské situace a popisu fungování médií, které se spolu s politickým režimem měnily. Dále seznamuje s historií automobilky Škoda, blíže také s vývojem a prodejem automobilu Škoda Favorit a osobou pana Ing. Petra Hrdličky, CSc., který měl vývoj vozu na starosti. Druhá část se zabývá analýzou mediálních sdělení, která jsem k tématu nalezla. Podrobněji se věnuje událostem, které byly tematicky významné, tedy představení vozu na veletrhu v Brně, začátek prodeje vozu občanům, dostavění karosárny v Mladé Boleslavi, mezinárodní představení na autosalonu v Amsterdamu, odchod pana Ing. Petra Hrdličky, CSc. z automobilky, spojení automobilky s koncernem Volkswagen, facelift automobilu a ukončení výroby základního typu vozu Škoda Favorit.
|
|
Návrh obchodní strategie ve vybrané organizaci
Suska, Karel ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie firmy Autocentrum Elán, s. r. o., která by měla posílit její konkurenceschopnost a udávat směr a možnosti pro následující období. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků a popisuje analýzy okolí podniku a zejména vnitřních zdrojů a schopností podniku. Analytická část práce se zabývá zpracováním návrhu obchodní strategie společnosti vycházející zejména z analýzy současného stavu a jejího zhodnocení. Největší důraz je kladen na rozvoj operativního leasingu při prodeji nových vozů značky Škoda, ze kterého vycházejí ostatní etapy a body navrhované obchodní strategie.
|
| |
|
Návrh variant racionalizace operace vkládání skel v montážní lince Škoda Auto
Wilhelm, Pavel ; Babák, Jan (oponent) ; Kubík, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na varianty montáže čelního skla na montážní lince společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Cílem práce je popsat možné varianty montáže a z nich stanovit optimální variantu. V první části jsou zmíněny hlavní teoretické informace, následuje analýza současného stavu. Po představení dvou nových návrhů jsou varianty mezi sebou porovnány z hlediska finančního i celkově pomocí multikriteriální metody.
|
| |
|
Studie systémové a procesní optimalizace servisního řízení
Prokeš, Viktor ; Havlásek, Roman (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je orientována na automobilový průmysl se zaměřením na domácího producenta vozidel Škoda Auto. Popisuje předmět podnikání ve jmenovaném subjektu a následně poukazuje na současný trend automobilového trhu v ČR. Na základě uvedených výsledků předkládá vývoj čerpaných služeb v čase spojených s užíváním produktů Škoda Auto. Dále je popsán současný stav servisních procesů při průchodu vozidla servisem u dealera Škoda Auto. Studie se zabývá rozborem s využitím a provázaností současných servisních systémů. Jelikož moderní technologie použité v dnešních automobilech vznáší podstatně vyšší diferencované nároky na jejich údržbu a také personál, je nezbytné veškeré servisní procesy neustále optimalizovat s maximální snahou o využití veškerých získaných informací na vstupu z předchozích výstupů. Pro tyto účely je popsáno nezbytné zavedení a permanentní využívání elektronických víceúčelových záznamových zařízení předurčených ke sběru dat. Dále je popsán předpokládaný servisní proces s využitím elektronického záznamového klíče vozidla s poukazem na procesní zjednodušení v průběhu jednotlivých servisních operací. Závěrem je zhodnocen přínos uvedeného možného řešení pro servisní procesy a jejich uživatele.
|
| |
|
Evaluations of Key Foreign Markets for the Supplier Selection in Society Skoda Auto
Kabáč, Ľudovít ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The Diploma Thesis seeks to evaluate key markets of the SKODA Auto company in terms of purchasing and supply possibilities. It analyzes both Skoda's external and internal environments and assesses current conditions in their key foreign supply market. Furthermore, it describes the purchasing process, methods of localization of suppliers, as well as possible methods of evaluation of Skoda's suppliers. The Thesis should provide the reader with an overview of current trends and opportunities in Skoda's supplier market.
|
|
Zdokonalení systémové podpory pro plánování prodeje a výroby
Kamenský, Michal ; Pokorný, Peter (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá zdokonalením systémové podpory v útvaru Plánování odbytu a výkaznictví ve společnosti Škoda Auto a.s. Jejím stěžejním bodem je návrh, tvorba a implementace hlavního analytického nástroje pro plánování prodeje a výroby v tomto útvaru s ohledem na ekonomickou efektivnost tohoto řešení. Úkolem tohoto nástroje je zejména zefektivnit proces plánování ve společnosti a podpořit tvorbu manažerských rozhodnutí. Celý projekt je realizován pomocí jazyka Visual Basic v prostředí aplikace Microsoft Excel.
|