Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20,316 záznamů.  začátekpředchozí20307 - 20316  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.34 vteřin. 

Zesilovač audio signálů řízený pomocí IP protokolu
Dvořák, Petr ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Kouřil, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a realizaci zařízení schopného komunikovat se vzdáleným klientem pomocí rozhraní Ethernet využívající sadu protokolů TCP/IP. Tato komunikace bude využita pro řízení analogových a digitálních výstupů zařízení, na které je možno připojit libovolný zesilovač audio signálů. Jako jeden z protokolů je zde použit UDP. Tento protokol je podrobně popsán, jelikož je využit pro přenos dat pro řízení výstupů. Celé zařízení je řízeno mikroprocesorem ATmega32, který obsluhuje komunikaci s ethernetovým rozhraním přes kontrolér ENC28j60, komunikaci s D/A převodníky MCP4922 a řízení digitálních výstupů a displeje. Zařízení má vlastní IP a MAC adresu k identifikaci v síti. Obě dvě adresy je možno libovolně editovat v menu přístroje za pomoci modulu LCD displeje 2x16 znaků a čtyř tlačítek. K tomuto zařízení je připojen audio zesilovač, osazený napětím řízenými operačními zesilovači SSM2018T. Zesilovač je navržen jako šestikanálový se symetrickými vstupy přes konektory XLR a nesymetrickými výstupy přes konektory CINCH. Pro vzdálené ovládání zařízení po síti je nezbytný ovládací program, který je možné spustit na PC s operačním systémem Windows a řídí se jím veškeré funkce zařízení. Po zadání IP adresy cílového zařízení a po navázaní komunikace umožňuje tento program zařízení ovládat. Řídící část je řešena jako univerzální modul, který má k dispozici až 6 analogových výstupů s rozsahem řídícího napětí 0 – 5 V a až 21 binárních vstupů/výstupů.

Návrh vývoje webových aplikací s automatickým vytvářením databázového schématu
Prochocká, Kristína ; Pospíšil, Milan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce navrhuje a implementuje mezivrstvu pro backend i frontend část webové aplikace, spolu s uživatelským rozhraním pro výstupy analýzy a správu. Tato vrstva byla navržena na základě analýzy několik existujících řešení, v různých jazycích a prostředích, a implementována s použitím databází MongoDB a PostgreSQL, v jazyce PHP na straně serveru a JavaScriptu na straně klienta. Poskytuje okamžitě použitelnou flexibilní persistenci přímo ve frontendu, s analýzou, zpětnou vazbou a možnosti převodu do PostgreSQL databáze při zachování stejného API umožňující plynulý přechod.

Film jako médium
Vodrážková, Katrin ; Bystřický, Jiří (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá problematikou filmu jako média, jež vychází v širším slova smyslu z konceptu filosofie médií, stěžejního oboru elektronické kultury, v užším slova smyslu je téma zasazeno do oblasti filosofie filmu. Poukazuji zde na význam a fungování filmu jako média, které přináší nový rozměr vidění, prostoru a času. Toto médium je myslícím a vnímajícím médiem, prostředím nastolující nové formy vidění a pojmy, toto médium potřebuje vidění, a to zase vyžaduje myšlení. Člověk se dříve snažil vysvětlit okolní svět pomocí symbolů, které sestavoval do obrazů, postupně se však pro něj staly obrazy příliš složitými. Následně se pokusil obrazy vysvětlit pomocí textů a lineární charakter písma vnesl do myšlení nový prvek - čas. Nyní se však člověk ocitá v situaci, kdy se setkává s návratem obrazů, a to z důvodů složitosti moderní doby. Vynálezem je technický obraz, který dokáže text vysvětlit a stává se skutečností. Je potřeba umět se podívat pod povrch mechanismům tohoto typu, mezi něž patří fotografie a film, a nevidět tak pouze vstupy a výstupy. S tím jsou dále spojeny nové formy sekvenčního a vizuálního zobrazení, jiná technika a způsob vidění, nebo také komparace mezi okem diváka a kamerou.

Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení
Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce se zabývá komunikací německých firem, působících na českém pracovním trhu, rozborem jejich strategie v komunikaci při získávání nových pracovních sil a následným návrhem pro její zlepšení. První kapitola se zaměřuje na popis termínu lidské zdroje a jejich řízení a personální marketing uvnitř a vně firmy. Navazuje kapitola o vývoji česko-německých vztahů po roce 1989, politice zaměstnanosti České republiky a strategickém plánu Evropa 2020. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výstupy z dotazníkového šetření mezi německými firmami, působícími na českém trhu. Poslední kapitola obsahuje návrhy změn ve strategii firem, plynoucí z dotazníkového šetření.

Marketing of Luxury Products
Shamina, Yana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
The world of luxury products for many years was reserved only for the selective and exclusive audience. It looked like it was impossible to experience it or to get in for someone from outside. Marketers of luxury brands have created such an environment where clients could feel exclusivity and enjoy timeless quality, values, history and heritage of the brand. It is very important to maintain the traditional values for luxury brands but in order to stay in touch with the target audience, luxury producers have to face and adapt to rapidly changing environment. There are a lot of debates about comparability of the Internet and luxury, as digital world is too impersonal comparing with core competence of luxury: exclusivity, outstanding experience and human touch in everything including craftsmanship, personal selling and customer relations. In current environment luxury companies cannot ignore the importance of the Internet as a communication and transaction tool and have to stay in touch with its target audience. The main contribution of this dissertation thesis is an analytical framework "features of importance for online luxury consumer satisfaction" that will help luxury marketers to understand online luxury consumers, their motivations, behavior and preferences. Additionally, framework presents the up-to-date data that can be executed while creating digital marketing communications strategy. The influence of content, social, process and technology gratifications on the online luxury consumer satisfaction was investigated. By incorporating the quantitative approach it was possible to make a deep analysis of the research problem. To obtain the necessary data the group structured questionnaire was used to analyze the proposed research model. A total of 133 respondents were accepted for the investigation. Analysis of correlation proved the positive relation between gratifications and luxury consumer satisfaction, even thought, proposed gratifications had different influence on the satisfaction. Content and technology gratifications had the most strong and positive influence on the satisfaction. However, from the obtained results it is visible that social gratification had the least important but still positive effect on the luxury consumer satisfaction. The obtained results are a valuable asset for the luxury companies as research revealed the main directions and themes on which luxury marketers should stress while creating online communication strategies.

Podnikatelská etika a platební morálka v kontextu s kulturou jednotlivých národů
Suchánková, Teresa ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pavlíková, Ingrid (oponent)
Práce se zabývá podnikatelskou etikou v kontextu s kulturními odlišnostmi jednotlivých národů. První kapitola se zabývá etymologií etiky a vysvětluje rozdíl mezi etickým konfliktem a etickým dilema. Druhá kapitola odpovídá na otázku proč se chovat morálně a znázorňuje implementaci etiky do podnikatelského prostředí. Dále se práce věnuje etice na mezinárodním poli. Zabývá se problematikou etiky v multinacionálních korporacích a vysvětluje složitost zavedení morálních norem do pracovního prostředí danou specifiky individuálních národů. Další část práce tvoří praktický výzkum vnitřního prostředí firmy, tedy výzkum postoje zaměstnanců vůči jejímu etickému kodexu a normám. Na druhé straně práce analyzuje také vnější okolí společnosti a to pomocí platební morálky jejich klientů.

Marketing v malém podniku
TANZEROVÁ, Sabina
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu řízení marketingových procesů ve firmě EUROINSTAL CZ, s.r.o. Hlavním cílem bylo nalézt vhodná doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. V první části vlastní práce byl proveden rozbor současné situace podniku pomocí SWOT analýzy a finanční analýzy. Druhá část práce byla zaměřena na zákazníky firmy. Z dotazníkového šetření vyplynul fakt, že firma je za hranicemi Českobudějovicka v podstatě neznámá, proto byla navržena reklamní kampaň, která by firmě pomohla vstoupit na nové trhy.

Datová a informační komunikace v malých a středních podnicích
Daniel, Petr ; Daniel, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce analyzuje aktuální činnost počítačové sítě a celkového informačního systému v nejmenované cestovní kanceláři. Přináší návrhy na implementaci informačního systému Microsoft Small Business Server R2 pro zvýšení efektivity práce, rychlejší datové výměny a pro spolehlivou elektronickou poštu. Cílem práce je, aby tento systém firmě usnadnil a sjednotil komunikaci, postaral se o zálohování a bezpečnost dat, a zabezpečí celou firemní síť proti vnějším i vnitřním útokům. Bakalářská práce by měla nastínit řešení jak po hardwarové stránce jako jsou klientské počítače, síťová infrastruktura a server, tak i po ekonomické stránce, jak bude celý projekt hrubě finančně náročný.

Efektivní kooperace se zákazníky školy.
Vagenknechtová, Miroslava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Havelka, Václav (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá formami kooperace uvnitř i vně mateřských škol. Zamýšlí se nad možnostmi obohacení řídící práce ředitelů v této oblasti. Vychází z názorů a postojů zřizovatelů, zákonných zástupců a managementu školy, zjišťovaných metodou dotazníkového šetření. Práce přináší komparaci mateřských škol podle typu územního samosprávního celku, ve smyslu jejich spolupráce s vybranými cílovými skupinami zákazníků školy.

Volný čas dětí a mládeže s tělesným a kombinovaným postižením při Dětském centru ARPIDA
CANDROVÁ, Marie
Práce zkoumá způsob trávení volného času dětí a mládeže s tělesným a kombinovaným postižením. Teoretická část popisuje základní pojmy týkající se postižení, systému ucelené rehabilitace a volného času a zabývá se specifiky dětí s tělesným a kombinovaným postižením ve volném čase. A pochopitelně charakterizuje zařízení Dětského centra ARPIDA, ve kterém byl prováděn kvantitativní výzkum. Ke sběru dat byla použita technika dotazníku. Respondenty byli rodiče dětí navštěvující Dětské centrum ARPIDA. Praktická část mapuje způsob trávení volného času klientů DC ARPIDA, zjišťuje spokojenost rodičů s činností centra a jejich informovanost o možných mimoškolních aktivitách pro děti s postižením mimo centrum.