Název: Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení
Překlad názvu: The recruiting strategy of German companies in the Czech labour market and its improvement proposals
Autoři: Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketingová komunikace na pracovním trhu; Německé firmy; Pracovní trh; Řízení lidských zdrojů; German Companies; Human Resources Management; Labour Market; Labour Market Communication; Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52288

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264050


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet