| |
|
Návrh optimalizace služeb v Kopírovacím centru
Šustrová, Tereza ; Šimonová, Jana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Práce analyzuje současný stav ve firmě z hlediska efektivity personální práce a působení firemního prostředí na zákazníka. Výsledky provedeného dotazníkového šetření budou použity pro návrh řady opatření, která povedou ke zlepšení současného stavu ve společnosti.
|
| |
| |
| |
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., která se zabývá prodejem oken, dveří a sekčních garážových vrat včetně souvisejícího příslušenství. V práci se věnuji zefektivnění komunikačního mixu, aby se firma dostala do povědomí mezi potencionálními zákazníky, a tím zlepšila svoje postavení na trhu.
|
|
Návrh informačního systému pro operativní řízení výroby
Ševčík, Pavel ; Krejčí, Jaromír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Životní fáze provozu informačního systému je charakteristická častými změnami požadavků na vlastnosti systému. Přizpůsobení se těmto požadavkům je nezbytnou podmínkou pro úspěšnost systému v jeho prostředí. Změna, kterou proto systém musí prodělat, může být pokaždé jinak rozsáhlá. Pokud je nutné pro uspokojení nových požadavků přidat, odebrat nebo změnit jednotlivé komponenty systému a vazby mezi nimi, hovoříme o změně architektury systému. Tento zásah je natolik rozsáhlý, že je velice riskantní ho provádět bez jakékoliv kontroly a řízení. Tato práce se zabývá právě těmito změnami a jejich řízením. Jsou zde navrženy hlavní fáze procesu změny a jednotlivé činnosti patřící do těchto fází. Návrh těchto fází vychází z procesu vývoje IS a dostupné literatury z této oblasti. Cílem je poskytnout určitý rámec, na jehož základě bude možné zmíněný proces řídit.
|
| |
| |
|
Návrh komunikační strategie
Viktorin, Ondřej ; Halouzková, Dana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V návrhu komunikační strategie pro firmu OK Plast se v práci zabývám problémem týkající se firemní identity, jež zahrnuje všechny identifikační znaky, které pomáhají rozpoznávat určitý subjekt a odlišovat ho od jiných. Firemní identita se v rámci komunikačního mixu řadí do public relations. Základem firemní identity je filozofie a historie firmy. Jedná se o určitou „hlavní strategii podniku.“
|