Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.23 vteřin. 
Lávka pro pěší v Kyjově
Maleňák, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové, nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje železniční trať v Kyjově. Budou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta bude podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 35 m a šířkou 3 m. Nosnou konstrukci tvoří dva obloukové, hlavní nosníky, které jsou spojené s mostovkou pomocí závěsů. Stabilita konstrukce je zajištěna podélným ztužením pod mostovkou a mezi oblouky. Posudky konstrukce byly prováděny dle platných norem.
Příprava realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou
Šťastný, Jiří ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou. Realizace hlavních technologických etap je řešena ve stavebně technologické studii. Technologické postupy jednotlivých dílčích pracovních etap jsou doplněny o technologické předpisy, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, kontrolní a zkušební plán, plán BOZP, časový a finanční plán stavby, rozpočet stavby, plán zajištění materiálových zdrojů. Dále je vypracována technická zpráva zařízení staveniště. Jednotlivé části diplomové práce jsou doplněny o potřebné výkresy. V rámci diplomové práce je také zpracován návrh sanace spodní stavby železničního viaduktu v rozsahu technologických předpisů pro sanační práce a výkresů.
Obloukový most přes rychlostní komunikaci
Vaněk, Štěpán ; Štefan, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes rychlostní komunikaci. Most tvoří trámová konstrukce mostovky o třech polích a ocelobetonový oblouk. Mostovka je na okrajích vetknutá do základů a uprostřed zachycena na visutých kabelech. Most je nesen kombinací předpínacích lan a visutých kabelů uchycených na ocelobetonovém oblouku. Visuté kabely jsou zešikmeny vzhledem k příčnému směru mostu a v podélném směru jsou ve směru oblouku. Model celé konstrukce byl zhotoven ve výpočtovém programu SCIA ENGINEER 2011. Návrh je dle příslušných platných norem.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Visutá lávka pro pěší
Černý, Jan ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh visuté lávky. Lávku tvoří visutá konstrukce předpjatého pásu o jednom poli. Mostovka je na okrajích prostě podepřena a je vedena v parabolickém oblouku. Visuté kabely jsou vedeny ve skloněných rovinách. Model podélného směru byl zpracován v programu ANSYS, nelineárním řešením. Model příčného směru v programu SCIA ENGINEER 2011. Návrh je dle příslušných platných norem.
Dvoukolejný železniční most
Loučka, Miroslav ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem železničního mostu v Ústí nad Labem. Délka mostu je 200,00 m, výška nosné konstrukce je 32,61 m a šířka nosné konstrukce je 12,10 m. Hlavní nosný systém je tvořen prostorovou příhradovou konstrukcí. Most převádí významnou železniční trať mezi nádražími Ústí nad Labem Západ a Ústí nad Labem Střekov. Součástí návrhu je lávka pro pěší.
Půdorysně zakřivená oblouková lávka pro pěší
Trenz, Jan ; Romportl, Tomáš (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Náplní práce je navrhnout zakřivenou obloukovou lávku. Hlavní nosnou konstrukci tvoří spřažená mostovka podepřená ocelovým obloukem. Důraz je kladen na nalezení optimálních tvaru oblouku a průřezů prvků. Lávka je posouzena dle teorie mezních stavů.
Visutá lávka přes Labe
Gregor, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh visuté lávky přes Labe. Lávku tvoří visutá konstrukce o třech polích. Mostovka je podepřena na vnějších okrajích a je vedena v parabolickém oblouku. Visuté kabely jsou vedeny v skloněných rovinách. Model je proveden v programu ANSYS. Řešení je provedeno nelineárním výpočtem. Návrh je dle evropských norem.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Tichavská, Andrea ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Náplní práce je návrh lávky pro pěší podporované kabely. Konstrukci lávky tvoří betonová mostovka podporovaná externími kabely. Přenos předpětí je realizován pomocí ocelových konstrukčních prvků. Hlavním cílem projektu je navržení předpjaté betonové nosné konstrukce. Fáze výstavby nebudou řešeny.
Statická analýza obloukové mostní konstrukce
Farkasová, Zuzana ; Zídek,, Rostislav (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je provést statický výpočet obloukové mostní konstrukce o dvou polích s mostovkou zavěšenou na táhlech. Mým úkolem bylo sestavení výpočtového modelu mostní konstrukce, provedení výpočtu zatížení a vyhodnocení výsledků. Při zpracování této práce jsem se seznámila s výpočtovým programem ANSYS, konkrétně s jeho pracovním prostředím WORKBENCH

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.