Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 221 záznamů.  začátekpředchozí192 - 201dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu m-learningových aplikací
Zahrádka, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Karkošková, Soňa (oponent)
Tato práce se zaměřuje na oblast mobilního vzdělávání s konkrétním vymezením na využití chytrých telefonů. Dále slouží k představení hlavních platforem na mobilním trhu, jmenovitě iOS a Android, jejich vývoje a digitálními distribučními kanály pro aplikace. Praktická část práce se věnuje analýze a hodnocení vybraných výukových aplikací. To poslouží jako doporučení, na co se v případě mobilního vzdělání zaměřit a také jakou konkrétní platformu zvolit.
Use of PPC marketing in mobile advertising campaigns (Mobile campaign optimization in AVG Technologies)
Čierna, Katarína ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Melicharová, Kristýna (oponent)
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce je praktická se zaměřením na využití mobilné reklamy firmou AVG Technologies. Uvádí způsob, jakým společnost zvýšila počet instalací aplikace a faktory, které ovlivňují efektivnost mobilní reklamy v aplikacích.
Měření aspektů lidského života pomocí chytrého telefonu, wearables a softwarových aplikací
Berdár, Gabriel ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá tématem sebe-měření a kvantifikací lidského života pomocí chytrých telefonů, tabletů, nositelné elektroniky a softwarových aplikací. Všechny tyto prostředky nám mohou pomoci zlepšit kvalitu našeho života, pokud víme, jak dané technologie a nástroje využívat, a data z nich získaná následně použít. Práce obsahuje rešerši možných parametrů života, které lze měřit, a výčet nástrojů, kterými lze tyto parametry měřit. Praktická část představuje vlastní měření v reálném čase, na kterém je demonstrováno, že měření může být užitečné, pokud člověk ví, jak s danými daty naložit. Další část prezentuje výsledky ankety mezi veřejností. Z výsledků ankety vyplynulo, že sebe-měření není mezi českou populací příliš rozšířené. Ovšem většina respondentů je toho názoru, že je to odvětví, které má budoucnost. To si myslí nejen oni, ale i nespočet firem, které se rozhodly investovat peníze do vývoje nástrojů určených pro sebe-měření.
Analýza vybraných směrů v oblasti aplikací pro mobilní platformy
Březina, Petr ; Luc, Ladislav (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na jednotlivé mobilní platformy a vybrané současné směry v oblasti mobilních aplikací. První část práce zahrnuje teoretický podklad v podobě představení, charakteristiky a vývoje nejrozšířenějších platforem za účelem seznámení čtenáře s postupně přibývajícími funkcemi a možnostmi, které moderní aplikace nabízejí. Na základě různorodých funkcí z této části práce jsou vybrány dva směry mobilních aplikací, které jsou v následující části zanalyzovány dle stanovených kritérií a poté vyhodnoceny. Vybrané směry se týkají chytrého mobilního bankovnictví a mobilních navigací. Cílem této práce je každý směr zanalyzovat na základě stanovených kritérií, porovnat mobilní aplikace v příslušném směru obsažené a na základě toho dospět k závěru, které mobilní aplikace dominují a které naopak ztrácejí.
Úroveň znalostí oprávnění aplikací uživateli smartphone
Šimonovský, Michal ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá oprávněními aplikací v Android OS. Hlavním cílem je zjistit míru znalostí uživatelů o jednotlivých oprávněních v tomto systému. Cíle bylo dosáhnuto za pomoci dotazníkového šetření u vybrané skupiny respondentů a jeho vyhodnocení. Přínosem práce je prezentace výsledků šetření popisující míru znalostí uživatelů o oprávněních. Práce je rozdělena na dvě části. První část zpracovává teoretické podklady pro dotazníkové šetření. Podklady se skládají ze stručné charakteristiky Android OS, definice základních principů zabezpečení aplikací a popisu vybraných oprávnění. Dále je zde vysvětlena deklarace oprávnění pro aplikaci z pohledu vývojáře a popsán proces instalace aplikace a dialog schvalování oprávnění. Na konci první části je definována metodika pro dotazníkové šetření. Druhá část prezentuje výsledky dotazníkové šetření a vyvozuje z nich důsledky.
Enterprise mobile device management
Paňková, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Horník, Adam (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je popsat a zanalyzovat problematiku správy mobilních zařízení - mobilních aplikací, funkcionality a možností řešení v podnicích s ohledem na potřebné zabezpečení. V teoretické části se zabývá popisem jednotlivých dodavatelů, možnostmi správy zařízení jak ve vlastnictví společnosti tak ve vlastnictví jednotlivých zaměstnanců a věnuje se i popisu konkrétního řešení nasazení správy mobilních zařízení ve společnosti. V praktické části je rozanalyzovaná a komentována studie globálního trhu z roku 2014, jako i průzkum českého trhu z roku 2013. Obě studie dodávají kontext vlastnímu průzkumu současného využití správy mobilních zařízení podniků v jednotlivých oblastech, které byly shromážděné telefonickým průzkumem. Výsledky tohoto průzkumu jsou v praktické části přehledně rozebrány, popsány a zanalyzovány.
Aplikace pro mobilní zařízení a jejich využití v cestovním ruchu
Shakirov, Emil ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Nové technologie se neustále integrují do všech oblastí a jednou z nich je cestovní ruch. Cestovní ruch vždy využíval moderní technologie - rezervační a distribuční systémy, sofistikovaný software atd., a jedním z posledních trendů je stále rostoucí popularita chytrých mobilních zařízení, zejména mobilních aplikací spojených s turismem. Tato bakalářská práce je především věnována problematice využití mobilních aplikací v cestovním ruchu a posouzení jejich významu. První část se věnuje e-tourismu, popisuje vývoj a charakteristiky s uvedením trendů do budoucna. Další část se zabývá vztahem technologií a turismu jako předpokladu pro rozvoj m-tourismu. V následující části se hovoří o m-tourismu a o využití mobilních aplikacích samotných. Poslední část obsahuje vlastní analýzu dotazníkovém šetřením
Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Slovák, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozáková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení tématu - rozhodování o vývoji aplikace, samotný vývoj, podpora aplikace a její začlenění do firemního marketingu. Druhá část pak sestává z analýzy čtyř rozdílných aplikací. Podkladem k této analýze byly polostrukturované rozhovory se zástupci společností, spolu s veřejně dostupnými informacemi o aplikacích získaných z literatury, internetových článků, analytických nástrojů a sociálních sítí. Závěrem práce je vyhodnocení analýzy aplikací a následná doporučení pro použití mobilních aplikací v marketingu.
Spotřební chování na trhu s elektronikou
SEDLÁKOVÁ, Žaneta
Cílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení pro zlepšení současného stavu.
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
FEDORKOVÁ, Tereza
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu, mnoho lidí se ho ještě nenaučilo používat, přesto můžeme předpokládat jeho raketový vzrůst. První polovinu mé práce jsem věnovala zpracování literární rešerše, ve které je představena problematika nákupního chování a oblast m-Commerce a její základní pojmy. Na základě sekundárních dat jsem popsala současný stav m-Commerce a analyzovala české i světové průzkumy, věnující se této problematice. Druhá polovina mé práce je poté věnována vlastnímu výzkumu nákupního chování v oblasti m-Commerce. Jako cestu k získání primárních dat jsem si vybrala jednu z kvantitativních metod marketingového výzkumu dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 221 záznamů.   začátekpředchozí192 - 201dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.