Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profil vydavatelství Novinář
Louvarová, Jana ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Profil vydavatelství Novinář" mapuje vznik, organizaci a produkci vydavatelství Novinář. V první části práce je kladen důraz především na historické události, které vzniku vydavatelství předcházely a které ovlivňovaly jeho provoz. Samostatná kapitola popisuje podmínky a okolnosti vydávání odborně zaměřených publikací a periodik, tj. platnou legislativu a orgány, které rozhodovaly o vzniku vydavatelství, ediční činnosti organizací a obsahu vydávaných publikací. Prostor je věnován i nutnosti zvyšování kvalifikace v novinářské práci (novinářské kurzy, ustavování vysokoškolského studia), a s tím související potřebě vydávání odborných žurnalistických publikací a dalším důvodům, které vedly k založení vydavatelství Novinář. V druhé části práce je popsán vlastní vznik a fungování vydavatelství Novinář, dále pak struktura vydavatelství, jeho vydavatelská činnost (knižní a časopisecká řada, ostatní publikace z produkce tohoto vydavatelství). Poslední kapitola je věnována významným osobnostem, které se podílely na vzniku a chodu vydavatelství (ředitelé).
Časopisy věnované golfové problematice
Kunzlová, Zuzana ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Časopisy věnované golfové problematice" se zabývá zpracováním problematiky vydávání golfových periodik na území České republiky respektive tehdejšího Československa. Klíčovým zájmem této práce je detailní zmapování všech vycházejících periodik věnovaných této problematice v období od vzniku Československé republiky až do roku 2011. Tato práce podrobně zaznamenává historický vývoj golfu na českém území, poukazuje na problémy, které postihly golf v průběhu 20. století. V jednotlivých kapitolách se věnuje všem vycházejícím golfovým periodikům na československém respektive na českém území. Významný prostor je v práci věnován prvorepublikovým časopisům Slovanský golf a Sportovní Revue. Dále jsou v práci zmíněna periodika poválečná a poslední část práce patří časopisům porevolučním.
Relaunch Hospodářských novin (2009) a Mladé fronty Dnes (2010) - srovnávací analýza
Keményová, Zuzana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Předmětem této diplomové práce jsou dva české celostátní deníky - Hospodářské noviny a Mladá fronta Dnes. Práce se zaměřuje na grafický relaunch, jímž tato periodika prošla v letech 2009 a 2010. Analyzuje, jak grafická přeměna ovlivnila podobu těchto deníků, obsah i jejich pozici na mediálním trhu. Analýza se podrobně věnuje změnám v oblasti grafiky layoutu, například velikosti titulků, úpravě fotek, použití barev či zlomení textů a doprovodným grafickým prvkům. Stejnou měrou práce analyzuje i změnu obsahu novin. Především jak relaunch ovlivnil obsah článků, například jazykovou stylistiku autorů a množství a způsob prezentace informací. Dalším analyzovaným aspektem je vliv relaunche na prodaný náklad, čtenost a výdělečnost novin, na složení publika a spokojenost dosavadních čtenářů. Obsahem práce je také porovnání pozic obou vydavatelů (Economia a Mafra) a rozhovory s jejich představiteli, v nichž vysvětlují, s jakým záměrem relaunch spustili a jak jsou s odstupem času spokojeni s jeho výsledkem.
Návrh opatření pro zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku
Kyšáková, Lenka ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje na základě provedeného marketingového výzkumu vhodná opatření, která by měla vést ke zvýšení prodejnosti Třebíčského deníku. Teoretické poznatky jsou aplikovány na reálnou situaci vybrané firmy. Praktická část analyzuje výsledky provedeného marketingového výzkumu a presentuje návrhy z něho vyplývající.
Marketing MF DNES a iDnes.
Vaňo, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání současného postavení deníku Mladá fronta DNES a internetového portálu iDNES.cz na českém mediálním trhu. Novinový, stejně jako internetový trh neustále prochází určitými změnami zapříčiněnými především technologickým pokrokem a vývojem společnosti. Oba produkty spadají pod mediální skupinu Mafra, která musí reagovat na neustálý rozvoj internetu, jako dynamicky rostoucího médiatypu, na úkor tiskovin. Předpokladem úspěchu je úzká spolupráce mezi oběma zpravodajskými kanály a časté využívání možností propagace v rámci ostatních médií spadající pod mediální skupinu Mafra.
Analýza konkurenceschopnosti tištěných a elektronických medií
Pilous, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálně diskutovanou otázkou přežití tištěných médií v podmínkách tlaku ze strany nových médií v čele s internetem. Objevujícím se trendem ve vyspělých zemí je klesající čtenost a prodaný náklad tištěných titulů, pokles inzerce a vzrůstající problémy jejich vydavatelů. Práce odpovídá na otázku, zda je viníkem internet, nebo světová hospodářská krize. To jsou dvě nejčastěji jmenované příčiny. Práce čtenáře nejprve seznamuje se současnou situací na trhu s tištěnými a elektronickými tituly. Poté se na sledovanou oblast dívá pomocí analýzy SLEPTE, používané ve strategickém managementu. A konečně, danou problematiku doplňuje o situaci v mezinárodním okolí a zpracovává analýzu očekávání zákazníků. Tato analýza je zpracována formou dotazníkového šetření a pomocí interview se znalcem oblasti. Detailněji je v práci rozpracována technologická část analýzy SLEPTE jako odpověď na sekundární cíl práce. Tím je snaha vyčerpávajícím způsobem zachytit formy publikování zpravodajského obsahu na internetu. Tedy určit, jakými všemi způsoby dostávají vydavatelé svůj obsah ke čtenářům.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.