Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální steganografie pro spustitelné soubory
Tobiáš, Pavel ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá steganografickým ukrýváním libovolných dat do spustitelných souborů. Nejprve hovoří obecně, zejména o injekčních a substitučních steganografických metodách nad různými typy krycích objektů. Poté se zaměřuje na spustitelné soubory formátu ELF a rodinu instrukčních sad x86 ; zmiňuje permutační metody nad instrukcemi a řetězy základních bloků a dopodrobna rozebírá substituční metodu ekvivalenčních tříd instrukcí. Následně je popsán návrh, implementace, testování a optimalizace vlastního řešení založeného na poslední ze zmíněných metod. Posléze jsou popsány metody a výstupy experimentů s vlastním řešením.
Teaching English Through English: Giving Instructions at A1-A2 level students
Mertová, Sára ; Uličná, Klára (vedoucí práce) ; Žďárek, Karel (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl představit zásady a techniky instruování v hodinách angličtiny a jejich praktické použití. Připomíná důležitost jasných a srozumitelných instrukcí a to, jak ovlivňují porozumění studentů. Teoretická část této práce popisuje obecná pravidla zadávání instrukcí a zaměřuje se na techniky zadávání instrukcí vhodné pro učební styly studentů. Také se věnuje tomu, jak jazyk instrukcí přizpůsobit studentům na jazykové úrovni A1 - A2. Praktická část se zaměřuje na akční výzkum, ve kterém autorka aplikuje výše uvedené principy. Cílem praktické části je autorčino zdokonalení se v zadávání instrukcí. Výsledky akčního výzkumu ukazují, že studenti lépe rozumí instrukcím, když je vyučující přizpůsobí jejich jazykové úrovni a když instrukce zadává pomocí rozmanitých verbálních i neverbálních technik. Klíčová slova: Osvojování jazyka, comprehensible input - srozumitelný jazykový vstup, jazyk instrukcí, porozumění studenty, učební styly, gesta, akční výzkum, instrukce
Výukový simulátor počítačového systému
Friml, Dominik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se dělí na několik částí. První obsahuje seznámení s jednotlivými komponentami procesoru a několika jeho periferiemi. Další částí práce je rešerše reálných, výukových a demonstračních prostředků použitelných ve výuce. Z výsledků této rešerše byly vytvořeny požadavky na výukový systém. Podle požadavků byl proveden návrh architektury výukového procesoru pro výuku nejen na UAMT VUT. V práci je také popsán postup, který vedl k vytvoření fungujícího simulátoru navrženého procesoru. Poslední částí práce je návrh několika výukových úloh, které demonstrují principy fungování obecného počítačového systému a problematiku programování ve strojovém kódu a jazyku assembler.
Koučink trenéra v utkání fotbalu
Mička, Zdeněk ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Tůma, Martin (oponent)
Název práce: Koučink trenéra v utkání fotbalu Cíle práce: Cílem této práce je diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou utkáních mládežnické kategorie starších žáků. Při pozorování budu sledovat formy chování trenéra a jeho postojovou aktivitu. Metoda: Pro dosažení stanoveného cíle, tedy výsledků, použiji metodu pozorování, metodu didaktické interakce (ADI) a metodu audio a videozáznamu. Výsledky práce: Výsledek této práce byl dosažen a splněn. Na výzkumné otázky bylo odpovězeno. Byly nabídnuty rady pro trenéry. . Klíčová slova: koučink, kouč, instrukce, zpětná informace, korekce 5
Koučink trenéra v utkání
Šmirkl, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Tůma, Martin (oponent)
Název: Koučink trenéra v utkání Cíle práce: Diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou soutěžních utkáních mládežnické kategorie. Ve sledování se zaměřím na formy chování trenéra a jeho postojovou aktivitu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem a jakou formou by měl trenér své svěřence v zápase motivovat? Jaký vliv bude mít zápas a jeho výsledek na postojovou aktivitu trenéra ve sledovaných zápasech? Jakým způsobem trenér podává instrukci a zpětnou vazbu? Metody: Pro dosažení cílů využiji metodu pozorování, metodu audio a videozáznamu a metodu didaktické interakce (ADI) Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: koučink, kouč, trenér, zpětná informace, instrukce
Chování fotbalového trenéra mládeže
Maurer, Tomáš ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Chování fotbalového trenéra mládeže. Cíle: Cílem práce je představit didaktickou činnost trenéra mládeže, metody vedení tréninkového procesu, které pohlížejí na svěřence jinak než na cvičný materiál, definovat tyto formy chování trenéra - zpětná informace, korekce, instrukce, otázka a ukázat na příkladech jejich efektivní i neefektivní využití. Metody: V této práci provádím metodu narativního přehledu a modifikovanou analýzu didaktické interakce. Výsledky: Koučování na rozdíl od příkazového stylu odbourává vnitřní bariéry a rozvíjí samostatnost a odpovědnost, zvyšuje sebedůvěru a vytváří vyšší úroveň dovedností. Trenér si musí uvědomovat funkce a efektivitu obsahu a načasování jednotlivých forem svého chování, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Klíčová slova: zpětná informace, korekce, instrukce, otázka, koučování.
Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra - zkoumání didaktických problémů Cíle: Cílem mé práce je vytvoření přehledové studie a využití zpětnovazebních informací v tréninkovém procesu. Výzkumné otázky: Jakým způsobem by zpětnovazební informace měly být zprostředkovávány jejímu příjemci? Jak často a v kterých formách používat zpětnou vazbu v tréninkové jednotce? Metody: Ve své práci jsem použil metodu získávání dat, metodu analýzy dat a metodu narativního přehledu. Informace jsem sumarizoval a vytvořil závěry. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Byla prezentována doporučení pro trenéry. Klíčová slova: korekce, zpětnovazební informace, instrukce
Chování trenéra v tréninkovém procesu ve fotbale
Šmirkl, Jan ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle práce: Diagnostikovat trenérskou činnost ve dvou tréninkových jednotkách mládežnické kategorie a dvou tréninkových jednotkách v dospělé kategorie. Ve sledování se zaměřím na formy trenérova chování. Hypotéza: "Předpokládám, že forma korekce a zpětné informace bude převládat v tréninkových jednotkách mládeže, nad tréninkem v dospělé kategorii. Metody: Pro dosažení cílů využiji metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI) Výsledky: Hypotéza se nepotvrdila. Korekce a zpětná informace byla v tréninkových jednotkách mládeže zastoupena ve stejném, nebo menším procentuálním zastoupení. Klíčová slova: korekce, zpětná informace, instrukce
Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale
Schwarz, Václav ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v tréninkové jednotce ve fotbale Cíle: Cílem mé práce je pozorování interakce tří vybraných trenérů s hráči na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že instrukce bude převládat nad výskytem dalších forem chování. Metody: Ve své práci jsem použil metodu pozorování, metodu audio záznamu a metodu didaktické interakce (ADI). Metody pozorování a audio záznamu jsem použil při sběru dat. Metodu ADI jsem aplikoval v rozboru jednotlivých tréninkových jednotek. Ve všech tréninkových jednotkách sledujeme výskyt hypotézy. Výsledky: Cíl této práce byl splněn. Hypotéza byla potvrzena. U všech pozorovaných trenérů forma instrukce převažovala nad dalšími formami chování. Klíčová slova: interakce, zpětná vazba, instrukce
Převod binárního kódu x86 do vyššího programovacího jazyka
Jurík, Marián ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí a implementace programu na převod binárního kódu do vyššího programovacího jazyka. Práce je zaměřena na binární soubory pro operační systém MS Windows. Je zde podrobně popsán souborový formát PE, který definuje způsob ukládání binárního kódu do souboru. Také je popsána instrukční sada IA-32, kde byl hlavně kladen důraz na způsob dekódování binárního kódu do jazyka symbolických adres. Součástí práce jsou popsány typické konstrukce používané při překladu a návrh vyššího programovacího jazyka. Návrh vychází z existujících jazyků C, C++ a jazyka symbolických adres. Předposlední kapitola pojednává o návrhu programu a samotné implementace. V závěru práce jsou zhodnoceny její výhody a nevýhody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.