Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18,362 záznamů.  začátekpředchozí18353 - 18362  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.23 vteřin. 

Koncepce CSR a její využití v praxi vybraných francouzských společností
Vodstrčilová, Kateřina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato práce představuje komplexní pohled na koncepci společenské odpovědnosti firem - corporate social responsibility (CSR) a její využití v praxi vybraných francouzských společností. První část práce se zabývá teoretickou podstatou koncepce CSR, pojmem společenské odpovědnosti firem, jeho vznikem a vývojem. Uvádí tři základní oblasti CSR a popisuje proces implementace CSR do firemní praxe. Druhá část se věnuje situaci CSR v Evropské unii a ve Francii. Třetí část se zaměřuje na společenskou odpovědnost v praxi francouzských kosmetických společností Yves Rocher a L'Oréal. Na závěr je zhodnoceno a porovnáno využití koncepce v praxi těchto firem.

Antropologická kritika liberalismu u Charlese Taylora
Boudal, Jiří ; Čapek, Jakub (vedoucí práce) ; Jirsa, Jakub (oponent)
Práce představuje koncepci liberalismu Charlese Taylora, v níž je negativní pojem svobody ukotven hlouběji v pozitivním morálním ideálu autenticity. Autor nejprve zkoumá hlavní liberální motivy pro obhajobu čistě negativní svobody a Taylorovu tezi, že závisejí na atomistické ontologii. Následně toto atomistické východisko zpochybňuje a místo něj představuje Taylorův holistický přístup, který se opírá zejména o pojmy osobní identity a tzv. silného hodnocení. V návaznosti na to je představena autenticita jakožto implicitní ideál moderní identity. Autenticita je vyložena jako pluralitní morální ideál, který oceňuje jedinečnost, jakkoli obsahuje určité obecně platné morální nároky. Autor ukazuje, že autenticita není v rozporu s negativní svobodou, ale naopak ji předpokládá. Nakonec jsou představeny politické důsledky takto formulované koncepce liberalismu.

Kvalitativní analýza současného basketbalu v pojetí sportovního tréninku mládeže
Holubec, Jan ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název: Kvalitativní analýza současného basketbalu v pojetí sportovního tréninku mládeže Cíle práce: Na základě vědomostí získaných studiem na UK FTVS, odborné literatury a praktických zkušeností, s přihlédnutím k pojetí současného elitního basketbalu na mezinárodní úrovni určit koncepci tréninkového procesu mládeže. Metoda: Podklady pro teoretickou část byly získány na základě vyhodnocení strukturovaných rozhovorů s 28 náhodně vybranými návštěvníky utkání našich nejvyšších soutěží, a to v průběhu základní části sezóny 2005/2006. Výsledky: Výsledky odrážejí názory basketbalových trenérů, hráčů, rozhodčích a především diváků na moderní pojetí elitního basketbalu z hlediska jeho atraktivity. Tyto výsledky jsou konfrontovány s vlastními představami a použity pro sestavení teoretických závěrů ve smyslu koncepce a pojetí tréninkového procesu dětí a mládeže. Klíčová slova: basketbal, atraktivita, sportovní trénink, herní výkon.

Marketingová koncepce České florbalové unie
Veselý, Petr ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou koncepci pro následující období. Metoda: Analýza bude provedena prostřednictvím modelu BCG a analýz SWOT a STEP. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou marketingovou koncepci České florbalové unie, zanalyzování všech faktorů, které na ní mají vliv. Vytvoření návrhu nové marketingové koncepce ČFBU pro následující období. Klíčová slova: analýza SWOT, analýza pomocí modelu BCG, analýza STEP, marketingová koncepce, Česká florbalová unie 1

Koncepce ochrany obyvatelstva do roku 2020 a její možný odraz v přípravě obyvatel obcí
Komárková, Klára ; Mika, Otakar Jiří (oponent) ; Novák, Jaromír (vedoucí práce)
Naše společnost se stává stále rizikovější, a proto ochrana obyvatelstva nabývá neustále většího významu. Tato bakalářská práce je zaměřena na Koncepci ochrany obyvatelstva do roku 2020 a její možný odraz v přípravě obyvatel obcí. První část práce se stručně zabývá historií ochrany obyvatelstva. Následuje část, kde je rozebrána současně platná legislativa. Další je vyhodnocení předešlé Koncepce do roku 2015. Jako poslední se práce zabývá Koncepcí do roku 2020 se zaměřením na obyvatelstvo obcí.

Komparace proexportní politiky České republiky a Francie
Skybová, Iva ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Brožek, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je srovnání koncepce politiky podpory exportu v České republice a ve Francii. Koncepcí se zde rozumí institucionální zabezpečení, cíle a priority proexportních politik. Podstatnou část práce tvoří popis systému politiky podpory vývozu v obou ekonomikách. Stěžejní částí je komparace institucí na základě vybraných nástrojů na podporu exportu (marketingové služby, podpora prezentace v zahraničí, financování a pojišťování exportu se státní podporou) a hledání analogie francouzských programů na podporu exportu v projektech české Exportní strategie podle definovaných cílů a priorit. Závěr tvoří porovnání pozice zemí v mezinárodním obchodě a zhodnocení účelnosti, výhod a nedostatků jednotlivých systémů.

Role regionálních specifik západní Afriky v proměnách rozvojových koncepcí
Schreiberová, Rut ; Macháčková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínova, Zuzana (oponent)
Diplomová práce mapuje vybrané rozvojové koncepce regionu západní Afriky, identifikuje jejich charakteristické rysy a analyzuje jejich dopady s ohledem na kulturní specifika regionu a tím i jejich kapacitu odrážet skutečné potřeby jeho obyvatel. Posuzuje, do jaké míry byl při vypracování jednotlivých koncepcí brán ohled na roli kultury a jak tento faktor ovlivnil jejich úspěšnost. Klíčovou otázkou je, zda v regionu existují takové síly, které se zasazují o uchování jeho kulturní autonomie a pokud ano, zda mají samy o sobě rozvojový potenciál.

Implementation of the Basel III framework in the banking sector
Haburaj, Martin ; Blahová, Naděžda (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je především charakteristika konstrukčních prvků pozměňovací regulatorní úpravy bankovního sektoru v podobě koncepce Basel III. Práce stručně popisuje plán implementace z časového hlediska a dále je důraz kladen především na nové prvky, s kterými tato norma přichází, jako například oblast vymezení kapitálových zdrojů, kapitálové polštáře, ukazatele likvidity, rizikové krytí apod. Druhá část práce se zaměřuje na zjednodušenou dlouhodobou analýzu výnosové stránky dopadů, která by měla podporovat argumenty v prospěch Basel III a na některé klíčové body nákladové stránky sumarizující možné negativní aspekty této implementace.

The analysis of destination marketing of Visegrad countries
Brestovanská, Michaela ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pauková, Kristína (oponent)
Práce se zabývá analýzou destinačního marketingu zemí Visegrádské čtyřky, Slovenska, Česka, Polska a Maďarska. Analýza předpokládá nástin problematiky cestovního ruchu s důrazem kladeným na pojmy destinace a destinační management, jakož i marketingová koncepce destinace cestovního ruchu. Praktická část práce obsahuje analýzu současného směřování destinačního marketingu v jednotlivých zemích na národní úrovni. V práci se zabýváme vybranými nástroji marketingové koncepce zemí, přičemž vycházíme z oficiálních marketingových plánů národních centrál cestovního ruchu jednotlivých států. Poslední část práce je věnována společnému projektu zemí pod názvem European Quartet, jehož cílem je propagace zemí na zámořských a vzdálených trzích. Při osobní formě se zaměřujeme na čtyři vybrané cílové trhy, a to USA, Rusko, Japonsko a Čínu, které mají nejvýznamnější vliv na návštěvnost regionu.

Marketingová strategie podniku
Hrebenyk, Yanina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku marketingové strategie podniku. První část práce se zabývá teoretickými poznatky o marketingu, jeho koncepcí, strategií a plánování, a také strategickými marketingovými procesy. Pro návrh a realizaci marketingové strategie jsou zde také detailně popsány nejdůležitější marketingové analýzy tj. marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí a SWOT analýza. V druhé části diplomové práce je představena cestovní agentura MOVAMI s.r.o., její aktivity a celkový stav z pohledu marketingové koncepce. Tato část zkoumá každou analýzu zvlášť pro lepší pochopení současné pozice agentury na trhu cestovního ruchu. Třetí část práce prezentuje shrnutí výsledků všech provedených analýz a návrh nové vylepšené marketingové strategie pro cestovní agenturu MOVAMI s.r.o.