Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18,522 záznamů.  začátekpředchozí18513 - 18522  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.58 vteřin. 

Obchodní a marketingová strategie 4 hvězdičkového hotelu v Praze
Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní a marketingové strategie s aplikováním na konkrétní čtyřhvězdičkový hotel v Praze. Nejprve rozvádí základní pojmy a význam ubytování v cestovním ruchu, dále shrnuje potřebnou teorii k vypracování kvalitní strategie. Praktická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí daného hotelu, analýzou jeho konkurence a návrhy na doplnění současné obchodní a marketingové strategie.

Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Langášová, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat z Google Analytics, rozhovorů s cílovou skupinou a porovnání s konkurencí.

An analysis of the marketing strategy of the corporation TheRoom on the market of escape games
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti práce je všeobecné vymezený marketing jeho podstata a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společnosti včetně analýzy trhu a konkurence. V práci je přestavená analýza marketingové komunikace, SWOT analýza a taktéž analýza databázi klientu společnosti TheRoom. Přínosem práce je především komplexní pohled na společnost a jej marketingovou komunikaci, jako aj na celý trh únikových her, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj této společnosti a odvětví.

Mezinárodní taneční škola
Sliška, Ondřej ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Gebertová, Lenka (oponent)
Diplomová práce obsahuje návrh podnikatelského plánu na vytvoření letní mezinárodní taneční školy v Praze. Tento projekt je startem pro rozsáhlejší vizi mezinárodní taneční instituce. Práce se opírá o teoretický základ, který je potřebný k vytvoření podnikatelského záměru. Dále se zabývá i analýzou konkurence a analýzou potřeb potenciálních zákazníků.

Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Tomková, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Hořáková, Veronika (oponent)
V dnešní době, především na trhu s rychloobrátkovým spotřebním zbožím, je zapotřebí odlišit produkty od konkurence. Jednou z možných strategií je extenze značky. Hlavním cílem této práce je analyzovat efekty extenze značky s důrazem na pivní průmysl. Teoretická část práce poskytuje přehled primárního a sekundárního výzkumu, který se týká nových trendů a faktorů ovlivňujících úspěch extenze značky. Praktická část představuje případovou studii české prémiové značky s názvem Frisco. Kvůli rostoucí konkurenci na trhu změnila společnost svoji strategii značky a implementovala její extenzi.

Přímý prodej Provident Financial - porovnání s konkurencí a jeho stimulace
Opekarová, Jitka ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Libra, Gustav (oponent)
Cílem diplomové práce je porovnání systému řízení přímého prodeje s přímými i nepřímými konkurenty. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává o problematice přímého prodeje v ČR i ve světě, poodhaluje fenomén multi-level marketingu a pyramidových her. Analyzuje zadlužování českých domácností a zmiňuje se o benchmarkingu. Praktická část se zabývá popisem řízení systému přímého prodeje společnosti Provident Financial a oslovených konkurentů. Stěžejní část práce tvoří hodnocení těchto systémů metodou polaritního a konkurenčního profilu. Z hodnocení vyplývají návrhý a doporučení pro společnost Provident Financial.

Budování konkurenční pozice českého obchodního řetězce
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.

Železnice jako alternativa námořní přepravy na relaci Asie-Evropa
Launerová, Martina ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Molková, Tatiana (oponent)
Cílem diplomové práce je porovnání námořní a železniční přepravy při přepravě zboží mezi Asií a Evropou, představení železnice jako alternativního způsobu přepravy a určení možností, jak zvýšit její konkurenceschopnost vůči námořní přepravě. První část práce analyzuje současnou situaci v námořní a železniční přepravě a zaměřuje se na jejich specifika a potenciál do budoucna. V praktické části je nastíněna problematika změny logistického systému fiktivní firmy. Námořní a železniční přeprava je porovnávána z pohledu rizik, cen a doby přepravy. Poslední část práce se zabývá možnostmi zvýšení konkurenceschopnosti železnice do budoucna.

Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Černohorská, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hanousková, Kristina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační mix firem B2C. Dotknu se tématu brand marketing a oblastí s ním spojených, jako je marketingový výzkum, marketingová a komunikační strategie, vycházející z cílů firmy. V praktické části práce nalezne čtenář podrobný vhled do reálného procesu uvedení novinky na český trh v segmentu sterilované zeleniny na maloobchodní trhy. V první polovině popisuji dosavadní kroky, které se odehrály především v podlinkové marketingové komunikaci. Zmíním současné trendy na trhu se sterilovanou zeleninou a vývoj konkurenčních značek, především pak problém rostoucího vlivu značek privátních. V druhé části podrobně popisuji komunikační mix uváděné novinky a navrhované změny v komunikaci. Na závěr představím návrh nadlinkové marketingové komunikace k uváděnému produktu.

Analýza trhu PR agentur v ČR v letech 2013-2015
Jakubcová, Klára ; Loužek, Marek (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Práce analyzuje trh public relations v České republice mezi lety 2013 až 2015 na základě dostupných dat. Data pocházejí z oborového průzkumu pro Asociaci PR agentur a z účetních uzávěrek vybraných agentur. Hlavní hypotéza je, že tržní struktura na českém trhu PR agentur je monopolistická konkurence, protože je zde nehomogenní produkt, velké množství agentur, žádné vstupní bariéry a agentury nemají tržní moc. Hypotézu jsem testovala vypočtením koncentračního koeficientu a Herfindahl Hirschmanova indexu. Obě metody potvrdily hlavní hypotézu o monopolistické konkurenci na tomto trhu. Práce obsahuje také žebříček TOP 10 PR agentur na českém trhu dle obratů. Z něj vyplývá, že největší agenturou byla v roce 2013 Bison & Rose a v letech 2014 a 2015 AMI Communications. Na základě komparace změn v příjmech agentur sdružených v rámci APRA a cen za jejich služby mohu konstatovat, že mezi lety 2013 až 2015 došlo k 18% růstu příjmů agentur, což bylo způsobeno větším množstvím zakázek a nikoliv zvyšováním cen.