Název: Analýza marketingovej stratégie spoločnosti TheRoom na trhu únikových hier
Překlad názvu: An analysis of the marketing strategy of the corporation TheRoom on the market of escape games
Autoři: Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; propagace; únikové hry; escape games; marketing; marketing communication; propagation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52780

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264270


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet