Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí176 - 185  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Metodická podpora tvorby výukových médií
Jirák, Jaroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Gergelitsová, Šárka (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití tzv. nových médií v procesu výuky. Cílem práce je tyto možnosti popsat a uvést základní doporučení pro jejich efektivní tvorbu a využití. Práce obsahuje popis možností digitálních výukových prezentací, využití audia a videa ve výuce a v neposlední řadě popisuje výukové aplikace a hry. Pro každou část jsou uvedeny konkrétní příklady software a jeho využití. Obsahem práce je rovněž popis současných trendů využívaných technologií a předpoklady budoucího vývoje v této oblasti. V závěru práce je navrženo řešení z hlediska využití moderních technologií pro malou ZŠ.
Audit webových stránek dopravních organizací
Klusák, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá auditem vybraných webových stránek dopravních organizací. Aktuální situace tohoto oboru v národní ekonomice a možný budoucí vývoj je úvodní kapitolou teoretické části práce. Teoretická část seznámí čtenáře s technologickými základy a současnými trendy tvorby webových prezentací. V jejím závěru je navržena metodika následujícího auditu a představen zkoumaný vzorek prezentací. Praktická část obsahuje podrobný audit vybrané prezentace a stručnější audity ostatních stránek. V jejím závěru jsou interpretovány souhrnné výsledky a navrženy kroky vedoucí k odstranění nedostatků. Cílem této práce je zjištění kvality vybraného vzorku webových stránek z vymezeného oboru a vyvození závěrů o jejich významu pro majitele. Cílů práce je dosaženo porovnáním stavu každé prezentace vůči navržené metodice a statistickým vyhodnocením získaných dat. Přínosem práce je představení nejčastějších nedostatků webových prezentací a zhodnocení, nakolik je internetová prezentace významnou součástí portfolia společností z oboru nákladní přepravy a logistiky.
Optimalizace prezentace s ohledem na udržení pozornosti posluchače a zapamatování látky
Hrkal, Marek ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Prezentace se staly významným komunikačním fenoménem dneška. Jejich rychlý nástup jako komunikačního nástroje zapříčinil, že prezentování bylo a je považováno za dovednost bez teoretických základů. Předkládaná diplomová práce se snaží přesvědčit čtenáře o opaku tím, že propojuje postupy prezentační praxe s teoretickými poznatky čerpanými z literatury zabývající se psychologií a sociální komunikací. Důraz je kladen zejména na aplikaci teorie vnímání, pozornosti a paměti. V aplikační části práce jsou krok za krokem rozebírány jednotlivé fáze přípravy a předvádění prezentací. Součástí empirické části práce je hodnocení prezentátorů, pro jehož účely vznikl ucelený hodnotící arch jako formalizovaný metodický nástroj evaluace. Práce je využitelná všemi komunikátory, kteří mají zájem pochopit teoretické jevy, na kterých je prezentace postavena.
Výkaz souhrnného výsledku hospodaření
Šárková, Zdeňka ; Žárová, Marcela (vedoucí práce)
Práce pojednává o prezentaci výkazu o souhrnném výsledku hospodaření podle mezinárodních standardů pro účetní výkaznictví a o vlivu této prezentace na informace poskytované uživatelům účetní závěrky. Hlavním zaměřením je vykazování ostatního souhrnného výsledku hospodaření a způsob jeho prezentace. Práce se zabývá se také terminologií používanou v českých překladech.
Web jako prostředek prezentace společnosti
Koliš, Karel ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce popisuje relativně nový způsob prezentace společnosti - prostřednictvím webových stránek. V teoretické části ukazuje základní principy tvorby a struktury prezentace. V části praktické jsou ukázány předpoklady z metodologické části na reálném příkladě ? webové prezentaci Fakulty podnikohospodářské. Teoretické předpoklady z první části práce jsou také zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a poznatků z praktické části.
Vizuální komunikace a její využití při prezentaci firem
Bílková, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce zpřehledňuje a popisuje možnosti, využití a podstatu vizuální komunikace. Nastiňuje její důležitost a ukazuje jak se dotýká prezentace jednotlivých firem. Zabývá se barvou, písmem, kompozicí, řazením prvků v prezentaci a jejich souvislostmi právě s komunikací firmy s veřejností. Jsou vyzdviženy některé ze základních druhů vizuální komunikace, jako např. loga, vizitky, firemní tiskoviny, bulletin, webová prezentace atd. a podrobně popsány. Okrajově naznačuje i význam propagace a reklamy pro firmu a důležitost výstupní podoby zpracovávaných informací. Bakalářská práce by měla čtenáři objasnit co se skrývá pod pojmem vizuální komunikace, jaké jsou možnosti její realizace a na praktických ukázkách je popisuje. Praktická část zahrnuje vlastní návrh vizuální komunikace pro reálnou firmu.
Analýza webových stránek oboru Informatika, nový návrh
Kopecký, Jaroslav ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Nedomová, Lea (oponent)
Ve své práci se zabývám problematikou prezentace informací na webových stránkách oboru informatika na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Předmět práce je zaměřen na vhodné prezentování jak z vizuálního hlediska, tak i z hlediska struktury informací. Dále se zabývám problematikou analýzy elektronických informačních zdrojů a hodnocením kvality. Vycházím z obecné teorie prezentace a postupuji podle daných bodů analýzy. Důraz je kladen na stručnost, přehlednost, srozumitelnost a přívětivost pro uživatele. Práce se orientuje do oblasti zajištění informací pro studenty a zájemce v hlavních bodech jejich zájmu. Cílem je analyzovat současný stav a podat návrhy směřující ke zlepšení webové prezentace oboru informatika.
Psychologické aspekty grafické komunikace a interpretace informace
Špaček, Vojtěch ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje některé problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na psychologické aspekty obrazového sdělení a proces jeho interpretace pozorovatelem. Nejprve definuje teoretické podklady z oblastí psychologie a některých poznatků fyziologie zraku a myšlení. Dále analyzuje obecný proces přijetí a strukturace obrazové informace kognitivní a emoční složkou našeho vnímání. Ve vytyčeném rámci pak vybírá poznatky především z oboru estetiky, které konkrétněji definují účinky různých prvků obrazového sdělení na podvědomí pozorovatele. Na skutečných příkladech jsou pak prezentovány popisované přístupy. Na závěr je zmíněn teoretický rámec sledování účinku podvědomé složky vizuálního sdělení a uvedeny některé výsledky statistik vztahujících se k problematice. Celá práce je zaměřena na možnost přímého využití v praxi podniku z pohledu jeho kvalitní vizuální prezentace a komunikace.
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.
Technologie Macromedia Flash a její praktické využití
Velička, Petr ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jonák, Jiří (oponent)
V oblasti internetu je Macromedia Flash světovým standardem pro tvorbu a distribuci interaktivního a multimediálního obsahu. Touto technologií můžeme vytvářet fascinující internetové prezentace, účinné reklamní kampaně, obchodní aplikace, výukové kurzy, on-line hry či interaktivní video. Flash dnes používá přes jeden milión vývojářů, kteří svými produkty mohou ihned oslovit více než 500 miliónů uživatelů internetu po celém světě. Rozšířenost na velké množství platforem umožňuje Flash aplikace přímo spouštět na osobních i kapesních počítačích s různými operačními systémy nebo mobilních telefonech. Cílem bakalářské práce je tuto technologii představit jak z pozice uživatele, tak z pozice vývojáře. Práce popisuje praktické využití této technologie v oblastech internetových prezentací, her a reklamních bannerů. Poté se zabývá vývojovým prostředím Flashe a popisuje některá specifika práce v tomto programu. Následně stručně popisuje praktický vývoj jedné flashové hry a nakonec přibližuje historický vývoj verzí Flashe a trendy. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek této technologie a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci (hře). Tato práce by měla být také přínosem pro všechny se zájmem o tuto oblast a ukázat směr jakým by se měli vydat při komplexním poznávání této technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí176 - 185  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.