Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,754 záznamů.  začátekpředchozí1732 - 1741dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza personální práce (personálních činností)
Vlková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce analyzuje, hodnotí a navrhuje změny v personální oblasti konkrétního podniku, pro účely práce přejmenovaného na Textilex, spol. s r. o. Metodologická část práce uvádí principy a postupy základních personálních činností, jimiž se běžný personální útvar zabývá; praktická část práce hodnotí tyto činnosti již v konkrétních podmínkách podniku Textilex, s r. o. a navrhuje změny, jež by vedly ke zlepšení personální práce v podniku.
Financování vysokoškolského vzdělání z veřejných zdrojů
Matyáš, Radko ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Práce zkoumá systém financování vysokoškolského vzdělání v České republice z veřejných zdrojů. Ukazuje, že investice do vzdělání jako do lidského kapitálu je výnosná nejenom pro studenta, ale i pro stát. Po identifikaci největších problému českého vysokého školství a po analýze systémů v některých zemích OECD tato práce předkládá návrhy změn pro Českou republiku. Představuje model školného a půjček od státu s možnosti splácet až z výnosů ze studia a dále model hodnocení výstupů. Mezi přínosy patří zvýšení finančních zdrojů, důraz na kvalitu, motivace studentů i škol k lepším výsledkům a posílení spravedlivosti celého systému.
Využití Wiki systémů ve vzdělávání
Hlavsa, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Wiki systém je softwarový nástroj, který umožňuje libovolným uživatelům dynamickým způsobem měnit svůj obsah. Tento otevřený systém pro správu obsahu je jedním ze základních rysů Webu 2.0 a stává se stále populárnějším v internetových komunitách, ale i ve firmách a organizacích. Tato bakalářská práce se snaží odpovědět na otázku, zda je možné využívat wiki systémy jako podpůrný nástroj výuky na školách. A pokud ano, tak jakým způsobem. Práce nabízí teoretický pohled na současné wiki systémy a jejich porovnání, ale zároveň i hlubší analýzu v souvislosti se vzděláváním.
Požadavky na lidský kapitál v kontextu strukturálních změn v ekonomice České republiky
Grušáková, Markéta ; Lapáček, Michal (vedoucí práce) ; Vostrovská, Zdenka (oponent)
V současné době panuje v odborné i laické veřejnosti debata ohledně nové dynamiky na trhu práce v České republice. Významně se snižuje nezaměstnanost. V některých odvětvích ekonomiky začíná být nedostatek kvalifikovaných pracovních sil. Objevují se signály, že vzdělanostní a profesní struktura nezaměstnaných a nově příchozích na trh práce neodpovídá poptávce zaměstnavatelů po kvalifikované práci. V teoretické části klasifikuji jednotlivé sektory, odvětví a profese. Vymezím vzdělanostní stupně. Popíšu teorii strukturálních změn v ekonomice na trh práce. Zaměřím se také na aktivní politiku zaměstnanosti. V praktické části budu zkoumat, jak úroveň dosaženého vzdělání a dosažená kvalifikace ovlivňují možnost získat zaměstnání v České republice. Součástí této úvahy bude také to, jak se liší zaměstnávání obyvatel, vzhledem k absolvovanému stupni školského systému v Praze a menších městech, jestli v tomto směru můžeme pozorovat nějaké významné rozdíly. Dále mě bude zajímat, jakou měrou nám usnadní získat novou pracovní pozici předchozí zkušenosti. Zda-li dnešní trend je obsazovat absolventy, nebo lidi, kteří na se pracovním trhu pohybují již delší dobu. Nedílnou součástí pracovních trhů jsou úřady práce a dnes také HR agentury, proto budu zjišťovat jakou klientelu mají ÚP a jakou agentury, v čem se podobají a v čem se liší. Opět mě bude zajímat to, zda je i tento faktor ovlivněn vzděláním. V závěru práce, podle zjištěných výsledků, se pokusím sepsat, kam směřuje trh práce v ČR -- vzhledem k ekonomickému vývoji a nastartovaným strukturálním trendům. Podle praktické části se pokusím zanalyzovat to, které pozice mají možnost většího uplatnění a tedy, které školní obory podporovat, a které naopak potlačit, protože produkují příliš mnoho lidí, kteří se nemají šanci na trhu práce uplatnit.
Motivace zaměstnanců a nezaměstnaných ke vzdělávání
Filip, Lukáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Reichmannová, Věra (oponent)
Práce má za cíl definovat motivátory ke vzdělání u zaměstnaných a nezaměstnaných lidí. Zjištěné motivátory porovnány navzájem a určené ty nejvlivnější. Výzkum je zaměřen na prostředí rozvoje počítačové gramotnosti. Dále odhad efektivity současných vzdělávacích kurzů.
Vzdělávání žen středního věku v Krajské nemocnici Pardubice
Slavíková, Dana ; Bendová, Zuzana (vedoucí práce) ; Bedrnová, Daniela (oponent)
Práce mapuje možnosti vzdělávání a pracovního uplatnění žen středního věku. Objasňuje faktory ovlivňující přístup žen k aktivnímu pracovnímu životu a odkrývá jejich potenciál pro danou organizaci.
Analýza spokojenosti pracovníků ve firmě se zaměřením na vzdělávání a kvalifikační růst
Popelková, Tereza ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tématem této práce je spokojenost zaměstnanců v práci se zaměřením na vzdělávání a kariérní růst.
E-learning
Šulc, Ondřej ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Štofila, František (oponent)
Teoretická část práce se zabývá v první řadě vzděláváním v podniku obecně a poté se věnuje obecným rysům e-learningu. Dále jsou v této části obsaženy možné způsoby aplikace learnigu v podniku. Praktická část práce obsahuje informace o společnosti PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, a.s. a dále různé možné způsoby řešení vzdělávání v této společnosti. Závěrečná část práce obsahuje doporučení pro výběr jedné z variant, a toto je porovnáno s názorem vedoucího personálního oddělení této společnosti.
Analýza systému vzdělávání v Hewlett-Packard
Ponczová, Zuzana ; Jarošová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce je v první části zaměřená na teoretická východiska podnikového vzdělávání. V těchto je definován především popis fází tvorby vzdělávacího systému a doporučení pro přístup ke vzdělávání pracovníků a manažerů. Předmětem praktické části je analýza systému vzdělávání v české pobočce mezinárodní firmy Hewlett-Packard. V rámci práce jsou zkoumány především dva konkrétní programy, a to program pro adaptaci nových pracovníků a program určený pro rozvoj obchodních manažerů. Prostřednictvím metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu je zjišťován názor účastníků programů na jejich smysl a efektivnost. Hodnoceny jsou rovněž pravidla tvorby celopodnikového systému vzdělávání v konkrétní společnosti. V závěru jsou formulována doporučení pro zkvalitnění obou programů i systému podnikového vzdělávání jako celku. Vyjádřen je také celkový názor na aktivity podniku v oblasti vzdělávání zaměstnanců
Veřejná vysoká škola - postavení, úkoly a organizace
Šimčík, Adam ; Mates, Pavel (vedoucí práce) ; Nováková, Jiřina (oponent)
Práce se zabývá veřejnou vysokou školou a její rolí ve společnosti. Práce hodnotí současný stav a postavení a úpravu této instituce a jejích součástí v právním řádu České republiky z důrazem na některé problémy, se kterými se současné veřejné vysoké školy potýkají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,754 záznamů.   začátekpředchozí1732 - 1741dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.