Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí171 - 180  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Převodovky s plynule měnitelným převodem
Švestka, Jiří ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje poznatky o vývoji a dnešním použití třecích převodovek s plynule měnitelným převodem použitých v automobilech. Obsahuje konstrukci a princip funkce těchto převodovek. Dále obsahuje jejich výhody a nevýhody vzhledem ke konvenčním převodovkám. V závěru je autorův náhled na vývoj a použití třecích převodovek s plynule měnitelným převodem v automobilech
Konstrukce malosériových sportovních automobilů
Brhel, Štěpán ; Beran, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování přehledu použitých řešení podvozků a karoserií malosériových sportovních vozů. Dále volba vhodných hnacích ústrojí, tedy motorů a převodovek. Poslední část je pak věnována legislativě upravují schvalování malosériových vozů pro běžný silniční provoz. Závěr obsahuje přehled nejčastějších řešení.
Návrh elektrického kladkostroje
Hovádek, Pavel ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí elektricky poháněného kladkostroje s ručním pojezdem. Obsahuje úvodní rešeršní část současného poznání tématu, volbu z různých koncepcí řešení a samotný výpočet. Přiložena je také výkresová dokumentace.
Sport cars BMW - from history to present
Raffai, Peter ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bachelor’s thesis incorporates vehicles of the Bayern Motor Works, which managed to become an everlasting icon among sports cars, and also recent models, which are determined to keep this tradition alive. Presented are some interesting technical innovations of division Motorsport GmbH and their evolution until present.
Současná konstrukční řešení silničních motocyklů kategorií nad 500ccm
Vaculík, František ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této práce je shrnutí současných poznatků v konstrukci silničních motocyklů se zdvihovým objemem nad 500 ccm. Práce je členěna po jednotlivých konstrukčních celcích na motor, převodové ústrojí, rám a zavěšení kol, brzdový systém, elektrickou výbavu a na ostatní součásti. U každého celku je rozbor možných technických řešení, jejich výhody, nevýhody a použité materiály při výrobě. V závěru práce je srovnání tří motocyklů různých výrobců a jejich technické řešení.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci převodovek osobních automobilů.
Chuchma, Ondřej ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje souhrn poznatků o současných převodovkách používaných u osobních automobilů. Obecně popisuje konstrukční uspořádání a principy funkce převodovek. Dále poskytuje informace o jednotlivých typech převodovek a srovnává jejich vlastnosti a parametry. Nejrozsáhlejší část je věnována převodovkám s dvojitou spojkou, jakožto nejvíce se rozvíjejícím způsobem řazení u osobních automobilů. V závěru je uveden podle autora nejpravděpodobnější budoucí vývoj v oblasti převodovek pro segment osobních vozů.
Řídicí systémy řazení reverzace pod zatížením traktorových převodovek
Holub, Přemysl ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přehledem používaných traktorových převodovek řazených pod zatížením. Zahrnuje důvody potřebnosti konstruovat tyto převodovky a požadavky na takovéto převodové ústrojí. Podrobněji jsou zde popsány násobiče točivého momentu, jimiž je řazení pod zatížením realizováno. Za obecným popisem jednotlivých typů převodovek vždy následuje konkrétní příklad jejich použití u současných traktorů. V kapitole o mechanických převodovkách částečně řazených pod zatížením je věnována větší pozornost převodovým ústrojím traktorů tuzemské společnosti Zetor. V jedné z posledních kapitol je věnován větší prostor diferenciálním hydrostatickým převodovkám s plynulou změnou pojezdové rychlosti, neboť ty jsou považovány za nejnovější technologii přenosu točivého momentu u traktorových převodovek.
Kuželočelní převodovka
Steinhauser, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Ždímal, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a pevnostním výpočtem kuželočelní převodovky. Jsou zde uvedeny rozměrové a pevnostní výpočty soukolí, návrh a kontrola hřídelů, ložisek a per. Nedílnou součástí je výkresová dokumentace, která je v práci obsažena jako příloha.
Věž větrné elektrárny - výpočet
Stein, Pavel ; Vrbka, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je podat přehled současného stavu konstrukce věže větrné elektrárny. V první části popisuje význam a vývoj alternativních zdrojů energie, zejména větrné energetiky na českém území. V dalším se zaměřuje na některé konstrukční varianty větrných elektráren a jejich základní prvky. Závěr práce je orientován na moderní varianty v problematice větrných elektráren a naznačuje možnosti budoucího vývoje.
Návrh metodiky výpočtu ventilačních ztrát převodovky
Bauer, Petr ; Broučková, Zuzana ; Kordík, Jozef ; Sedlář, M.
Zpráva obsahuje návrh metodiky výpočtu ventilačních ztrát převodovky a výsledky první etapy CFD analýzy zjednodušené úlohy proudění na segmentu rotujícího zakrytovaného ozubeného kola s použitím periodických okrajových podmínek a vzduchem jako pracovním médiem. Součástí zprávy je rešerše empirických vztahů pro odhad ventilačních ztrát ozubených kol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí171 - 180  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.