Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Individuální výuka lyžování předškolních dětí
Černá, Petra ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Title: Individual ski lesson of preschool children Targets: The target of diploma work is on base of observation the interaction of ski instructor or parent and pupil to show, which kind of ski lesson is more appropriate for preschool age. Method of diploma work: In this work I used attended observation and controlled conversation. During attended observation I have taken notices progress of ski lesson to my beforehand prepared table with fixed criterions (age of child, sort of teacher, duration of teaching lesson, length of slope, kind of terrain, teaching methods, way of snowplough practice, correction of mistakes, communication during teaching lesson). I used controlled conversation after the end of lesson and the conversation was led with parent of child and instructor. Controlled conversation was composed from open questions. During conversation I used questions regarding experience or behaviour, knowledge and perception. Result: Establishing of the first contact of a teacher and a child was performed only during instructor lesson. The instructor had to get child to his side. Between parent and child hasn't been first contact. During the lesson there was communication only between the teacher and the child. Instructor tried to communicate with child during whole lesson. The instructor used...
Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Štýs, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Sjezdové lyžování dětí předškolního a mladšího školního věku a jeho možnosti v regionu Ústí nad Labem, Teplice
Herzina, Tomáš ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
NÁZEV: Sjezdové lyžování dětí předškolního a mladšího školního věku a jeho možnosti v regionu Ústí nad Labem, Teplice AUTOR: Tomáš Herzina KATEDRA (ÚSTAV) Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Otakar Mojžíš ABSTRAKT: Cíl práce: Cílem této práce bylo zjistit možnosti sjezdového lyžování dětí předškolního a mladšího věku v regionu Ústí nad Labem a Teplice. Dále pak vhodnost lyžařských areálů pro lyžování dětí a pro jejich výuku lyžování. Porovnání lyžařských škol v regionu a způsobu jejich výuky. Dalším cílem, bylo sestavení modelu lyžařského výcviku dětí, a aplikace při samotné praktické výuce dětí a zjištění funkčnosti daného modelu výuky lyžování. Metody práce: Jedná se o výzkum na základě rozhovorů (polostrukturovaných), pozorování (skrytých, otevřených, zúčastněných) a sběru dat z literatury a internetu. Získaná data z literatury a internetu posloužila jako základ k vytvoření otázek použitých v rozhovoru se zástupci lyžařských škol. Výsledky práce: Bylo zjištěno, že lyžařská střediska v regionu (Ski areál Komáří Vížka, Zadní Telnice, Sport centrum Bouřnák) lze doporučit pro lyžování dětí, rodin s dětmi i k výuce lyžování dětí. V každém z uvedených areálů se nachází alespoň jedna lyžařská škola. Pozorováním a rozhovorem se zástupci jednotlivých lyžařských škol byl zjištěn...
Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování
Jedličková, Eva ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Interakce učitele a žáka ve skupinové formě při výuce lyžování Cíle: Cílem práce je porovnat interakci učitele a žáka při výuce lyžování v zahraničních lyžařských školách. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování s využitím kategoriálního systému podle standardizované techniky MADI (modifikovaná analýza didaktické interakce). Jde o 7 kategorií popisující formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Jednotlivé profily učitelů se prokázaly odlišně, hlavně vlivem dosažené praxe a částečně také vzděláním. Z výsledků vyplynulo, že hlavní rozdíly se projevily u učitele č. 3 s nejkratší dobou praxe. Ve všech zkoumaných kategoriích se diametrálně lišil od ostatních dvou. Tam se rozdíly vyskytovaly také, ale nevýrazně. Učitel č.3 se ve vyučovacím procesu dopouštěl mnoha didaktických chyb. Někdy jeho formy chování, projevů a druhy činnost nesouvisely s vyučovacími postupy a nešlo je konkrétně analyzovat. Klíčová slova: ADI, MADI, lyžařská škola, lyžařská výuka
Podnikatelský záměr
Vinkler, Lukáš ; Kašpárek, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená na tři hlavní části. Teoretická část popisuje jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Na základě teoretické části tato práce zpracovává vybrané analýzy lyžařské školy a půjčovny ARON Sport, které poslouží jako základ pro návrhy, které zlepší současnou nepříznivou situaci lyžařské školy.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
NAJMANOVÁ, Zuzana
Cílem mé diplomové práce bylo na základě využití postupů a metod strategického řízení zhodnotit konkurenceschopnost lyžařské školy Skischool Lipno na trhu a navrhnout vhodnou strategii vedoucí k jejímu zvýšení. Mezi metody, které jsem v práci použila patří analýza vnitřního prostředí, PESTE analýza, Porterův model, dotazníkové šetření a jako poslední SWOT analýza, na jejíchž základě se stanoví strategie.
Marketingová strategie lyžařské školy School 4 fun.
Burešová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat novou marketingovou strategii SCHOOL 4 FUN na rok 2011/2012 včetně návrhů a doporučení pro její zefektivnění. Navrhovaná marketingová strategie je řešením pro vhodné umístění omezených finančních prostředků k tomu, aby si firma udržela konkurenční výhodu, zvýšila prodeje a tím zároveň navýšila své příjmy. K dosažení stanovených cílů byla použita metoda konkurenční analýzy, marketingového mixu a SWOT analýzy. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů. V praktické části je aplikována teorie konkurenční analýzy, SWOT analýzy a analýzy marketingového mixu.
Poptávka po službách lyžařských škol v Krkonoších
Čápová, Hana ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat hlavní determinanty poptávky po službách lyžařských škol v Krkonoších z hlediska mikroekonomického. V úvodu se věnuji popisu segmentu lyžařských škol z hlediska přispění k tvorbě HDP a podílu na spotřebě domácností. Dále byly stanoveny hypotézy, zakládající se na definovaných determinatech, které jsem ověřovala pomocí dotazníkového šetření provedeného v zimní sezóně v roce 2008/2009 mezi klienty lyžařské školy Ski Baron v Dolním Dvoře. Zmíněn je i výzkum zaměřený na návštěvnost Krkonoš. Dalším bodem je srovnání dvou lyžařských škol vzhledem ke klientele (SKOL MAX ve Špindlerově Mlýně a SKi Baron v Dolním Dvoře).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.