Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 206 záznamů.  začátekpředchozí166 - 175dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evoluční návrh obrazů tvořených L-systémy
Kovařík, Roman ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Gajda, Zbyšek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o evolučním návrhu obrazů tvořených L-systémy. Vlastní návrh probíhá pomocí operátorů genetického programování. Ty jsou schopny pracovat s obrazem reprezentovaným ve formě syntaktického stromu. Ke komunikaci s uživatelem (návrhářem) slouží applet, který může být zobrazen na webové stránce.
Grafické uživatelské rozhraní pro media přehrávač MPlayer
Zsíros, Anton ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Masopust, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vytvoření grafického uživatelského rozhraní pro media přehrávač MPlayer. V úvodní části se čtenář seznámí s přehrávačem MPlayer a s dostupnými uživatelskými rozhraními pro tento přehrávač. Následující část popisuje protokol přehrávače MPlayer, který zprostředkuje komunikaci mezi přehrávačem a aplikací, do které je vestavěn. Poslení část se zaobírá návrhem a implementací aplikace s grafickým rozhraním, která využívá MPlayer jako multimediální vrstvu.
Porovnání implementace GUI v různých knihovnách v OS Linux
Šelepa, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje základní vlastnosti a principy grafických uživatelských rozhraní. Dále ukazuje způsob, jakým se s gra fickým uživatelským rozhraním pracuje na operačním systému GNU/Linux a popisuje některé knihovny používané při tvorbě aplikací s grafi ckým rozhraním. V další části práce je uveden návrh uživatelského rozhraní pro aplikaci postavenou na funkčním antivirovém démonovi. Poslední část práce poukazuje na rozdíly při implementaci navržené aplikace.
Dynamicky rekonfigurovatelný web
Preuss, Radek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech tvorby dynamicky konfigurovatelných webových aplikací. Porovnává metody dynamických webových technologií, grafických uživatelských rozhraní a principů šablonování. V dalších částech popisuje analýzu, návrh a implementaci aplikace, umožňující dynamicky měnit členění webu. Poslední část je zaměřená na popis daného systému a jeho obsluhu z pohledu uživatele.
Webový prohlížeč přednášek
Žižka, Josef ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá webovým prohlížečem přednášek, jehož cílem je usnadnit přístup k informacím s využitím moderních řečových a multimediálních technologií. Jsou rozebrány jednotlivé technologie, na kterých je prohlížeč postaven. Významnou roli v prohlížeči představují videozáznamy, a proto je velká část této práce zaměřena na digitální video a způsoby jeho doručení skrze streaming servery.  Jsou uvedena řešení podobně stavěných multimediálních prohlížečů. Čtenář je seznámen s návrhem prohlížeče. Toto zahrnuje popis jeho jednotlivých komponent a je vysvětlena jejich vzájemná synchronizace. Je představena výsledná verze prohlížeče přednášek, jsou zmíněny problémy, které se vyskytly v průběhu jeho vývoje a při nasazení prohlížeče do reálného provozu. Na konci práce je diskutován budoucí vývoj webového prohlížeče přednášek.
Pokročilý editor 3D scény
Bišof, Martin ; Žák, Pavel (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve reprezentací objektů v počítačové grafice s bližším zaměřením na reprezentaci hraniční. Následuje teoretická kapitola transformací a manipulátorů. Návrhová část představí základní problematiku a obeznámí nás s řešením úloh na obecné úrovni. V části implementace je pak detailně popsáno konkrétní řešení jednotlivých etap návrhu. Jedná se o popis pokročilého systému kamer a transformací objektů pomocí grafických manipulátorů. Dále je pojednáno o implementovaných efektech, modifikátorech a o řešení grafického uživatelského rozhraní.
Designer pro QDevKit
Šimek, Petr ; Strnadel, Josef (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce si klade za úkol seznámit čtenáře s již existujícími komerčními aplikacemi a ovládáním FITkitu za pomoci aplikace QDevKit. Hlavním cílem práce bylo navrhnout a implementovat modul pro aplikaci QDevKit, který usnadní návrh a vývoj aplikací pro platformu FITkit.
Online LaTeX editor
Sokol, Miroslav ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní projekt. Vývoj se ubíral směrem přehledného prostředí a naprosto triviálního ovládání. Většina funkcí je dostupných přes jedno kliknutí. Předdefinované šablony se zobrazují ihned i s náhledy a je možné je stahovat se všemi zdrojovými kódy. U nejnutnějších akcí se provádí překreslení celého obsahu stránky. V ostatníchpřípadech jsme využily update panelů pro parciální překreslování obsahu nebo klientský javascript. Díky dostupné archivaci .zip souborů můžeme navíc zpracovávat více souborů najednou. Program je navržen tak, aby bylo možné v jeho vývoji i nadále pokračovat a rozšířit jeho možnosti.
Grafické vývojové prostředí agentního jazyka ALLL
Kürti, Szabolcs ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace grafického vývojového prostředí pro agentní jazyk ALLL. Jazyk ALLL bude představen detailně. Čtenář bude seznámen s frameworkem ANTLR pro generování nástrojů pro rozpoznávání jazyka. Teoretické základy multiagentních systémů a možnosti zvolené platformy budou taky rozebrány. Po popisu implementace komplexního grafického vývojového prostředí jsem zařadil popis testování a ohodnocení dosažených výsledků.
Mobilní aplikace hodin pro pomoc s orientací v čase osobám s autismem
Deák, Jaromír ; Chrápek, David (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace, která může sloužit lidem s autismem jako podpora při orientaci v čase. Navržené rozhraní vychází z metodiky Strukturovaného učení. Nosnými součástmi jsou mobilní verze denního režimu a zobrazení hodin s příběhem. Řešení bylo pomocí vytvořené experimentální aplikace otesto- váno s reálnými uživateli. Provedenými testy se potvrdilo, že uživatelé jsou pod dohledem způsobilé osoby schopni práce s denním režimem. Využití hodin doplněných o příběh se podařilo ověřit pouze částečně. Hlavním zjištěním je, že po řádném nácviku by uživatelé měli být schopni navržené řešení využít jako pomůcku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 206 záznamů.   začátekpředchozí166 - 175dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.