Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafické uživatelské rozhraní pro embedded aplikace
Bránecký, Peter ; Richter, Miloslav (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá návrhem a implementací grafického uživatelského rozhraní pro vývojovou desku Raspberry Pi Pico Kit. Tato vývojová deska je založena na platformě Raspberry Pi Pico. Dále se práce zabývá zpracováním uživatelského vstupu z klávesnice a myši skrze USB rozhraní, generováním obrazového výstupu na VGA rozhraní vývojové desky a využitím microSD karty pro načítaní a ukládaní dat.
Systém pro vizualizaci dat z výroby polovodičových součástek
Turoň, Rudolf ; Holek, Radovan (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a praktickou realizací webové aplikace pro vizualizaci a anotaci dat z polovodičové výroby. Cílem práce je provedení rešerše dostupných metod pro vizualizaci dat a technologii využívaných pro webové aplikace, definice požadavků na takovýto vizualizační systém, teoretický návrh a implementace tohoto řešení. Součástí je i testování, zapracovávání získané zpětné vazby od uživatelů aplikace a demonstrace použití aplikace na datech z výroby. Výsledná aplikace je realizována za pomocí architektury klient--server využívající REST API pro komunikaci. Frontend část aplikace umožňuje vyhledávání, vizualizaci a editaci defektních map křemíkových desek. Pro vykreslovaní grafiky interaktivní vizualizaci map křemíkových desek na webu bylo využito technologie WebGL a knihovny PixiJS. Backend část, která zajišťuje zpracování dat a komunikaci s ostatními systémy, byla realizována za pomocí Java 17 ve spojení se Spring Boot. V závěru práce jsou diskutovány dosažené výsledky a shrnuty možnosti dalšího vylepšení aplikace.
Interface for management of optical line termination in passive optical network
Kováč, Dávid ; Holík, Martin (oponent) ; Horváth, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelors thesis deals with the creation of a graphic user interface for the configuration of optical line terminal for passive optical networks. The aim of the thesis was to make the configuration of optical line terminal easier and more convenient. The graphic user interface allows the user to configure ONTs, display all connected ONTs, show the event log and to configure alarm profiles. The theoretical part of the thesis deals with getting acquainted with passive optical networks and getting familiar with how the graphical interface was created. Furthermore, there are the programming tools and the extension used to create the GUI, an explanation of how and why each part of the GUI was created, including the classes and the methods which were used, how the testing went and the results. At the end of the thesis is a manual of what needs to be installed to make the GUI work and how to use it.
Vizuální zpětnovazební řízení pro humanoidního robota
Nedvědický, Pavel ; Bastl, Michal (oponent) ; Najman, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí levného robotického manipulátoru, který bude sloužit jako exponát a pro výukové účely. Projekt je týmový, autor na něm spolupracoval se spolužákem. Realizována byla robotická paže se čtyřmi stupni volnosti. Pro celého robota byla vybrána řídící a výkonová elektronika. Autor se zabýval tvorbou softwaru, který je schopen řídit pohony robota pomocí vizuálnímu zpětné vazby, získané zpracováním obrazu z 3D kamery. Na závěr je prezentováno grafické uživatelské rozhraní, které lze využít pro ovládání pohybů robota.
Operator's station for Perseus mobile robot
Sabó, Marek ; Jílek, Tomáš (oponent) ; Burian, František (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of application for control of mobile robot. In the introductory section is discussed used platform GEARS-SMP, the principle of functionality of protocol for servo motors control, format M-JPEG and standard H.264. Further work is dedicated to analysis of designing user interface in robotic applications, available options for control devices and hardware used in remote controller. The following part focuses on the design of robotic application, especially on graphic user interface and virtual head-up display and follow-up implementation of created application in Raspberry Pi. In the end, thesis describes implemented software solution and compares resulting application with the created design.
Interaktivní grafická prezentace dat na WWW
Škrobánek, Kristián ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá interaktivní grafickou reprezentací velkého množství dat,tak aby byl uživateli poskytnut co nejlepší přehled o požadovaných informacích. Po prů-zkumu možností a technologií zabývajících se danou problematikou, byl určen vhodný ná-stroj, vymyšlen koncept a následně navrhnuta samotná data zobrazující aplikace. Mezivýhody tohoto řešení patří přehlednost, rychlost zobrazení, snadná manipulace a intui-tivní průzkum dat. První část práce se zabývá technologiemi, přístupy a návrhem řešeníproblému, druhá pak detaily realizace a testováním aplikace.
WYSIWYG editor pro výuku OOP v Javě
CHOVANEC, Adam
Tato práce je o vytvoření výukového programu, který umožní uživateli lépe porozumět principům OOP a Javě samotné. Jedná se spíše o praktickou část práce, kde výstupem bude samotný program. Hlavní složkou tohoto programu je intuitivnost a možnost tvořit si za pomoci grafických prvků vlastní struktury. Teoretická část by se zaobírala principy OOP. V současné době není moc programů pro začínající programátory, ale co je hlavní, nedokážou myslet objektově. Proto by mohl právě tento program pomoci přimět studenty myslet jinak.
Analýza hlasivkových pulzů
Příkazský, David ; Staněk, Miroslav (oponent) ; Sigmund, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá odhadem hlasivkových pulzů z řečového záznamu. Je zde popsán proces tvorby řeči, dále popis přístrojů pro měření hlasivkových pulzů, přehled softwarových nástrojů umožňující odhad hlasivkových pulzů z řečového signálu. Popis metody IAIF a Sahoo –vy metody pro odhad hlasivkových pulzů. Pro snadnější ovládání zmíněných metod je vytvořeno grafické uživatelské prostředí (GUI) v programu MATLAB.
Vizualizace informací v inteligentní domácnosti
Sakin, Martin ; Viktorin, Jan (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a implementaci grafické aplikace zobrazující stav inteligentní domácnosti. Aplikace běží přímo na adaptéru, který komunikuje se senzory a akčními členy. Její grafický výstup je možné zobrazit přes konektor HDMI nebo vzdáleně přes X-Server. Aplikace je implementována v jazyce C++ a využitím grafických knihoven Qt. Cílem je jednoduše a přehledně zobrazit důležité informace o domácnosti i v případě výpadku LAN sítě.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Kendra, Matej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech pro detekci gest - Kinect a Leap Motion. Projekt je zaměřen na vyhodnocení aspektů návrhu deskové hry s těmito prvky a také na potřebnou kalibraci obrazu projektoru a Leap Motionu. Část projektu je věnována popisu deskové hry Osadníci z Katanu, z jejichž pravidel je vytvořena specifikace a možnosti hráče. Podle těchto znalostí je pak popsán návrh hrací sestavy a návrh několika typů rozhraní hry. Práce jednoduchým způsobem popisuje implementaci hry a v závěrečných kapitolách popisuje způsob testování vytvořeného rozhraní. Posledním obsaženým tématem je vyhodnocení z pohledu testovaných uživatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.