Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pojištění cestovních kanceláří
Sobotová, Kateřina ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Oborilová, Mária (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je pojištění cestovních kanceláří. V úvodu jsou charakterizovány rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, které je nutné rozlišovat pro tento pojistný produkt. Druhá kapitola se věnuje vývoji pojištění cestovních kanceláří v České republice. Je zde popsán legislativní proces tvorby a novely zákona č. 159/1999 Sb. o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. V této kapitole jsou také specifikovány podmínky pro získání a udržení pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře. Část kapitoly je věnována bankovní záruce a dohledu nad cestovními kancelářemi. V následující kapitole je přehled pojišťoven, které poskytují tento typ pojištění. Poslední dvě kapitoly jsou praktické. První z nich analyzuje novelu zákona č. 159/1999 Sb. k 1. 1. 2016. Jsou zde uvedeny důvody této novely a porovnání starého a nového zákona. Druhá praktická kapitola popisuje důvod krachu CK Marine Tour a jak postupovat v případě krachu cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuta doporučení pro výběr vhodné cestovní kanceláře.
Komunikační mix cestovní agentury
Zlámal, Tomáš ; Sedláček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu komunikačního mixu cestovní agentury, kde na základě zjištěných výsledků této analýzy a za pomoci provedeného marketingového výzkumu, který je proveden na základě dotazníkového šetření, jsou navržena taková doporučení, která povedou ke zlepšení stávajícího komunikačního mixu a následně k rozšíření povědomí o cestovní agentuře, větší konkurenceschopnosti a ke zvýšení objemu prodeje.
Komunikační mix cestovní agentury
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
Le, Thu Hien ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do oblasti JV Asie pomocí analýzy vybraných cestovních kanceláří a komparace jejich nabídek. V první kapitole jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány vybrané cestovní kanceláře a jejich nabídka zájezdů do JV Asie. V poslední kapitole jsou pak shrnuty a porovnávány jednotlivé nabídky cestovních kanceláří dle vybraných kritérií.
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Bendová, Simona ; Voříšková, Barbora (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vybranou cestovní kancelář - ALEX. Hlavním tématem je analýza nabídky cestovní kanceláře ALEX. První část práce vysvětluje teoretické pojmy jako cestovní kancelář, nabídka cestovní kanceláře, účastní cestovního ruchu a marketingový mix v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá nabídkou cestovní kanceláře ALEX, tedy produktu a dalším částem marketingového mixu. V závěru práce je provedena SWOT analýza a srovnání s konkurencí.
Podnikatelský plán
Radošinská, Jana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu s cílem založit cestovní kancelář, která bude nabízet poznávací zájezdy do Portorika. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje co je to podnikání a související pojmy. Vymezuje podnikání v cestovním ruchu a postup založení cestovní kanceláře. Dále jsou zde teoreticky zpracované jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému založení cestovní kanceláře, kde je postupováno po jednotlivých kapitolách, které jsou vysvětleny v teoretické části.
Srovnání nabídky cestovních agentur se zaměřením na studenty
Jandová, Karolina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky cestovních agentur zaměřených na segment studentů na území České republiky pomocí analýzy vybrané cestovní agentury a komparace její nabídky produktů pro studenty s nabídkou vybrané zahraniční cestovní agentury se stejným zaměřením. V první části jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. V další části práce jsou charakterizovány vybrané podniky a jejich nabídka zaměřená na vybraný segment. V závěru práce jsou nabídky obou podniků srovnány a pomocí SWOT analýzy je v závěru také zhodnocena nabídka české cestovní agentury.
Gastronomie a cestovní ruch - zájezdy pro gurmány
Agafontseva, Tatiana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Současným trendem je cesta za gastronomií a za poznaním cizí zemi všemi smysly. Tématem bakalářské práce jsou gastronomický cestovní ruch a nabídka zájezdů pro gurmány.Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav gastronomického cestovního ruchu na základě nabídky zájezdů pro gurmány v českých a ruských cestovních kancelářích. Hodnocení vychází z nabídek připravených zájezdů pro gurmány, které jsou uvedené na webových stránkách cestovních kanceláří.
Ochrana spotřebitele v případě úpadku cestovní kanceláře
Krytinářová, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Palatková, Monika (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení aktuální ochrany spotřebitele v případě úpadku cestovní kanceláře v České republice, dále analyzování současné situace ve vybraných členských státech Evropské unie a návrh konkrétní alternativní varianty pro Českou republiku. Teoretická část je věnována vymezení základních a legislativních pojmů vztahující se ke zkoumané problematice. V praktické části je nastíněna aktuální situace úpadků cestovních kanceláří a stavy zajištění pořadatelů zájezdů v České republice i v Evropské unii. Přínosem praktické části je výsledek marketingového výzkumu, jehož cílem bylo zhodnocení názorů odborné veřejnosti na momentální situaci v daném odvětví. Na základě získaných informací jsou navrženy konkrétní varianty zajištění pořadatelů zájezdů a úpravy v odvětví českého cestovního ruchu tak, aby byla ochrana spotřebitele v případě úpadku cestovní kanceláře dostatečná.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.