Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh železobetonového podchodu
Kopřiva, Jan ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout nosnou konstrukci železobetonového podchodu pod dálnicí. Délka přemostění je 4m. Konstrukce je uvažována jako rám vetknutý do základů. V práci bude navržena horní deska rámu, stěna a základový pás.
Marketingové strategie řetězce Subway
Nguyen, Huu Tung ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hai Linh, Do (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii a nástrojům. Dále se představí franchisingový model podnikání, jeho výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. V praktické části se představí společnost Subway v České republice, analýza její konkurence, marketingový mix a porovnají se národní a lokální marketingové kampaně.
Business plan - Subway franchise
Leitner, Tomáš ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro pobočku společnosti Subway a seznámení se s konceptem franchisingu. Teoretická část diplomové práce se věnuje definování franchisingu, jeho charakteristikám, znakům, výhodám a nevýhodám pro smluvní strany a popisuje náležitosti potřebné k založení podniku. V aplikační části je představen podnikatelský plán na otevření franchisového obchodního místa Subway.
Franchising jako forma vstupu na trh
El Gindy, Rasia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Má bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením franchisingu, jeho charakteristickými znaky, výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se týká procesu vedoucího k aplikaci franchisingu v praxi. Třetí kapitola mapuje situaci franchisingu v ČR od minulosti po současnot. Poslední kapitola je zaměřená na franchisový koncept SUBWAY.
Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway
Vostrý, Filip ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Benschová, Šárka (oponent)
Cílem této práce je teoreticky popsat fungování marketingu a franchisingu se všemi jejich aspekty a mezi sebou navzájem. Na konkrétním příkladu řetězce SUBWAY jsem odhalil nedostatky v oblasti marketingu a pak se snažil tyto nedostatky odstranit a navrhnout některé užitečné změny. Praktická část je založena jak na osobních znalostech, tak na informacích od majitelů a manažerů několika restaurací v Praze a Brně.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Čepera, Vít ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje frachsising jako formu vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická vysvětluje základní pojmy, zabývá se historií franchisingu, postupem při jeho zakládání a výhodami a nevýhodami tohoto druhu podnikání. Praktická část pohlíží na franchisingový koncept společnosti Subway ve světě a v České republice.
Analýza pražského metra se zaměřením na prodloužení trasy C
Dokládalová, Michala ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Rožánek, Stanislav (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá prodlouženou trasou C, jejími náklady a vlivem pásmového provozu na celkové náklady prodloužené trasy C. Dále se zabývá změnami povrchové dopravy po zavedení prodlouženého metra. Byly prokázány velké úspory po zavedení pásmového provozu a omezení povrchové městské hromadné dopravy.
Franchising as the method of market entering
Koreňová, Hana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Grossová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem "franchising jako forma vstupu na trh". Ve dvou částech, teoretické a praktické, jsem v práci charakterizovala formy expanze na zahraniční trhy s důrazem na franchising a na příkladu jedné ze světově nejúspěšnější franchis, společnosti SUBWAY, jsem ukázala, jak franchisingový koncept funguje. Pomocí dotazníku a SWOT analýzy jsem defiovala problémy, kterým musí mladá firma na českém trhu čelit, zjistila silné stránky daného konceptu a závěrem podala návrhy na řešení, která by vedla ke zlepšení postavení na trhu. Na konceptu společnosti SUBWAY sem se tak snažila dokázat, že franchising může být při jistých podmínkách úspěšnou formou expanze na zahraniční trhy.
Communication strategy of the company Subway
Jevičová, Katarína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šafránek, Bohumil (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor komunikační strategie firmy Subway. V první kapitole představí společnost, objasní její formu podnikání a proces, jakým postupně expandovala ve světě. Zároveň vymezuje její konkurenci z globálního i lokálního hlediska. V druhé kapitole analyzuje marketingový mix a od třetí kapitoly se zaměřuje na komunikaci firmy. Nejdříve objasňuje firemní komunikaci a pak podnikovou hierarchii a komunikaci mezi pobočkami, která je na mezinárodní úrovni. V poslední kapitole analyzuje dílčí nástroje komunikačního mixu v České republice a ve vybraných zahraničních zemích.
Analysis of the railway transportation in New York City
Krupa, Stanislav ; Melechovský, Jan (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Kolejová doprava v městě New York je jedna z nejstarších a nejrozsáhlejších na světe. Základním nosním systémem městské přepravy je právě metro, nebo taky "Subway", které vzhledem na vysokou hustotu obyvatelstva plní nezbytnou roli při pohybu osob na území Manhattanu, Bronxu, Queens a Brooklynu. Samotný systém se napájí na příměstské a specifické druhy přepravy, co zvyšuje jeho přepravní proud a radí mezi nejvíc vytížené systémy kolejové přepravy na světě. Budoucnost metra se nese v znamení rozšiřování tratí a výstavby úplně nové linky T. Významným momentem je i současná hospodářská krize, která nutí správní a plánovací orgány metra v New Yorku přehodnotit investiční záměry. Celkově systém operuje spolehlivě, čelí ale početným výzvám v budoucnosti, aby zabezpečil přepravu pro víc než 8 mil obyvatel města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.