Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt změn v řízení nákupního procesu
Doušková, Barbora ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nákupním procesem obchodu na síti v rámci jeho informačního systému. Práce se detailněji zaměřuje na jednotlivé nákupní činnosti, které v nákupním procesu probíhají. Cílem rozboru těchto činností je nalézt kritická místa a navrhnout patřičná zlepšení. Předložené návrhy a změny v informačním systému přispívají k zefektivnění nákupního procesu a v konečném důsledku k efektivnímu řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů a spokojenosti zákazníků.
Standardizace činností procesů nákupu ve vazbě na produkční proces
Trojanová, Martina ; Kuchařová, Jana (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na standardizaci činností procesů nákupu ve vazbě na produkční proces u společnosti XYZ s.r.o. Práce obsahuje tři části. V první části jsou vysvětleny teoretické poznatky nákupního procesu a výběru dodavatele. Druhá část je věnována popisu společnosti a analýze současného stavu činností nákupních procesů. Na konci této části je proveden souhrn, na jehož základě jsou ve třetí části navržena příslušná opatření pro zkvalitnění nákupního procesu a stanoven návrh standardů pro činnosti nákupu.
Automatizace nákupního procesu
Fortelný, Martin ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Čížek, Petr (oponent)
Tato práce se zaměřuje na koncept automatizace v kontextu výrobního nákupu. Klade si za cíl určit teoretickou hranici, po níž je možné procesy v oddělení nákupu automatizovat. Dále si práce klade za cíl simulovat automatizaci daných procesů na příkladu konkrétního podniku. Teoretická hranice byla určena pomocí možných scénářů, do nichž se automatizace může vyvinout. Simulace byla zhodnocena na třech konkrétních procesních krocích a výsledky byly popsány kvantitativně i kvalitativně. Oblasti pro značné úspory byly identifikovány. Přínosem práce je určení maximální nákladnosti procesních kroků tak, aby podnik mohl realizovat úspory z jejich automatizace.
Study of the Procurement Function in the Production Company
Červeň, Jakub ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The bachelor´s thesis focuses on the study of purchasing functions in the company Tubapack, Inc., concerning the production of aluminum and plastic tubes. The theoretical part defines the basic characteristics of buying, purchasing process, purchasing management and purchasing strategy. The practical part focuses on the analysis of the current status of the purchase function in selected enterprises and suggestions for improvement of the function.
Řízení zásob během implementace nového informačního systému
Tyralíková, Alžběta ; Handl, Jiří (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením zásob při přechodu společnosti Sanmina-SCI Česká republika s. r. o. na nové informační systémy. Nejprve vysvětluje základní i odborné pojmy logistiky, informačních systémů a uvádí čtenáře do řešené problematiky. Další části práce se zabývají analýzou a návrhy možných řešení na zefektivnění plánování nákupu materiálových prvků.
Řízení nákupu a zásob
Bartošková, Sylvie ; MBA, Marek Kubuš, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je na základě tržních analýz vypracovat strategii zefektivnění řízení zásob pro oblast kusové výroby a prosadit význam marketingového nákupního procesu v podniku KLM. V rámci práce je zpracována ABC analýza, vytvořen nový systém pro efektivnější identifikaci dílů a dodavatelů. Na základě analýz byl navrhnut nový poptávkový systém pro řízení náhradních dílů.
Proces nákupu EZS ze zahraničí
Dudáček, Michal ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mixánek, Bohdan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nákupního procesu při opatřování specifického produktu ze zahraničí. Tato práce se orientuje na specifika elektronického zabezpečovacího systému (EZS). Teoretická část je zaměřena na popis klasického nákupu a nákupního procesu. Praktická část aplikuje standardní nákupní proces na nákup EZS ze zahraničí. Následně jsou analyzovány odlišnosti oproti standardnímu nákupnímu procesu a možná rizika. Díky zmíněným analýzám je možné definovat ideál nákupního procesu pro tento specifický druh výrobku.
Optimalizace nákupního procesu ve společnosti UPC
Krátká, Tereza ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hofhanslová, Šárka (oponent)
Cílem práce je nalezení prostoru jak nastavit a aplikovat do společnosti UPC Česká republika, s.r.o. novou formu elektronické aukce sloužící pro výběr dodavatele a zavedení nového systému hodnocení dodavatelů. Tyto nástroje by měly vést k optimalizaci celého nákupního procesu společnosti. Současně je věnována pozornost představení metod a technik jak úspěšně řídit vybrané organizační činnosti a je popsán celý nákupní proces, který v současné době společnost UPC využívá.
Řízení vztahů s dodavateli pomocí řešení SAP SRM
Bečvář, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Figula, Radoslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů s dodavateli pomocí informačního systému SAP SRM. Hlavním cílem práce je posouzení, zda je důležité věnovat firemní zdroje optimalizaci nákupního procesu a zda existuje návratnost těchto investic. Současně je zobrazen princip a funkcionalita systému SAP SRM včetně benefitů, které z implementace a využívání systému plynou. Praktická část obsahuje analýzu nákupního procesu ve společnosti ABB Group. Autor dává do souvislostí původní používané řešení pro nákup nepřímého zboží s řešením SAP SRM. S implementací nového systému byla nutná úprava podnikových procesů. Ty jsou namodelovány, porovnány s původním stavem a jsou zanalyzovány výhody oproti předešlému implementovanému řešení.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.