Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení deníku Guardian na britském tiskovém trhu
Šmídová, Radka ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Cihlářová, Gabriela (oponent)
Bakalářská práce "Postavení deníku Guardian na britském tiskovém trhu" se skládá ze tří částí. První část pojednává o masovém tisku a jeho vývoji ve Velké Británii. Stručně je popsána historie vzniku prvních deníků v 18. století, jejich vzestup během průmyslové revoluce v první polovině 19. století, dále potom období, kdy tisku vládli takzvaní tiskoví baroni a druhá polovina 20.století, kdy tisk začaly ovládat velké mediální konglomeráty. Současnost tiskového trhu je zkoumána z pohledu třídního rozdělení, typického pro Velkou Británii, s postupující bulvarizací, která stále více zasahuje seriózní tisk, i v souvislosti s rozšiřující se mocí internetu. Důležitý je také vliv médií na politiku a naopak, obzvlášť ve spojení s vlastnickými vlivy. Celá druhá část je věnována deníku Guardian, především jeho historii počínající v roce 1821, kdy Guardian vznikl v Manchesteru jako regionální noviny s názvem Manchester Guardian, který deníku zůstal až do roku 1959. Jedním z nejzajímavějších aspektů současnosti Guardianu jsou jeho webové stránky listu, spuštěné již v roce 1999. Třetí část práce přináší analýzu rubriky Media Guardian v kontextu ostatních rubrik a obsahu Guardianu v letech 1990 a 2000, ale zabývá se také tématy příspěvků rubriky a jejími autory v obou sledovaných letech.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí
Návrh na zavedení procesu Competitive Intelligence do vybrané společnosti
Václavková, Eliška ; Petráková, Anna (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představení procesu Competitive Intelligence a vytvoření návrhu na jeho zavedení do vybrané společnosti. První část práce tedy obsahuje teoretický rámec dané problematiky, následně je popsána současná situace ve společnosti a jsou identifikovány důvody, proč by měl být proces Competitive Intelligence do společnosti implementován. Další část práce je zaměřena na návrh samotného procesu. Závěr práce je věnován shrnutí tohoto návrhu, zhodnocení jeho přínosů a také celkových přínosů této práce pro danou společnost.
Využití Competitive inteligence v malé firmě
Vybíral, Pavel ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá využitím CompetitiveIntelligence v malé firmě. Cílem práce je na základě důkladné analýzy konkurence zjistit největšího konkurenta a predikci možných dalších kroků tohoto konkurenta. V první části práce je představena firma, její konkurenti a jsou rozebrány teoretické poznatky. V druhé části se analyzujevybraný konkurent společnosti a hledají se možné další kroky největšího konkurenta. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení na využití poznatků Competitive Intelligence v malé firmě.
Hodnotenie konkurencieschopnosti výrobného podniku
Bakalová, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit konkurenceschopnost vybraného podniku ABC s.r.o. Práce obsahuje 6 kapitol. V práci jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost. Dále jsou vysvětleny postupy konkrétních metod, které analyzují konkurenceschopnost. V další části je představen podnik ABC s.r.o. Na daný podnik se používají jednotlivé analýzy, které vyhodnocují jeho konkurenceschopnost. Na základě analýzy jsou formulovány doporučení pro podnik, které by měly vést ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Ondra, Zbyněk ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá identifikováním potenciálu pro rozvoj konkurenceschopnosti výrobně-obchodní společnosti LABTECH s.r.o. na trhu měření netěsností, pomocí posílení tvorby hodnoty na tomto trhu, který je představen jako koncept hodnotové sítě. V teoretické části práce je představen vybraný teoretický základ pro koncept hodnotových sítí, který je dále uvažován jako možný rámec pro rozvoj konkurenceschopnosti společnosti. Na základě analýzy trhu a konkurenčního prostředí v definované hodnotové síti jsou navržena opatření pro rozvoj tvorby hodnoty v této sítí a také jsou představeny kroky pro implementaci těchto opatření takovým způsobem, aby u společnosti LABTECH s.r.o. mohlo dojít k rozvoji konkurenceschopnosti na zvoleném trhu.
Řízení peněžních toků na vybraném stavebním objektu
Pilátová, Dominika ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je řízení peněžních toků na vybraném stavebním objektu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy stavební objekt, podnikové finance, provozní náklady. Praktická část se zaobírá stanovení výše nájemného daného objektu při respektování konkurenčního prostředí.
Vstup zahraniční firmy na trh EU
Kryuchkov, Dmitriy ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřená na jeden aspekt mezinárodního obchodu, jehož cílem je prozkoumat vstup běloruské společnosti do zemí Evropské unie, popřípadě její export do Evropské unie. V teoretické části se bude zkoumat mezinárodní obchod a budou popsány jednotlivé metody, které budou nejvíce užívány v praktické části této práce. Jedná se především o situační analýzu 4C, Porterův model pěti sil a mezinárodní marketingový mix. Práce by se měla stát vodítkem pro nové společnosti, které chtějí zahájit svoje mezinárodní podnikání na trhu Evropské unie.
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Kaslová, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Špičáková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity. V praktické části práce popisuji marketingové nástroje, kterých využívá AEGEE-Praha, a hodnotím konkurenci. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které mi pomohlo zjistit, jak se obecně staví mladí lidé ke studentským spolkům, a jaké je jejich povědomí o aktivitách AEGEE-Praha. V práci jsou využity informace z odborné literatury, analýza dotazníkového šetření a vlastní zkušenosti.
Podnikatelský plán investiční činnosti pro rozvoj firmy KUBESO
Bednář, Jan ; Umlauf, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku střešních oken. Specifikuje celý podnikatelský plán investice do rozvoje stávající firmy. Práce analyzuje současnou situaci trhu, vnitřní a vnější prostředí pomoci které je následně sestaven podnikatelský plán za účelem zvyšování tržeb a růstu firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.