Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení sklízecí mlátičky s rozlišným provedením pojezdového ústrojí
BARÁK, Jan
Tato práce popisuje konstrukce podvozků u sklízecích mlátiček a jejich druhy obecně. Specifikuje se na sklízecí mlátičku Claas Lexion 750 Terra Trac Helmut s pásovým podvozkem. U jednotlivých vybraných podvozků a systémů světových výrobců zemědělských strojů a příslušenství jsou popsány hlavní části a jejich možná provedení. Součástí práce je praktické metodické měření, kterým byly získány podklady pro hodnocení ztrát, kvality rozhozu, kvality drcení, provozních parametrů, výkonností a spotřeby pohonných hmot. Jako další je hodnocen vliv vlhkosti na velikost ztrát, kvalitu rozhozu a drcení. Dále je porovnáván vlivu pásového podvozku na výkonnost stroje a jako doplnění je uveden jednoduchý rozbor investičních a provozních nákladů a charakteristika podniku. Cílem práce je hodnocení činnosti a kvality práce sklízecí mlátičky s pásovým podvozkem při sklizni obilovin a řepky olejky v podniku zemědělské výroby a jednoduché ekonomické hodnocení stroje
Pásový podvozek lesního vyvážecího stroje
Svoboda, Jan ; Pokorný, Jan (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modulární konstrukce pásového podvozku pro lesní vyvážecí soupravu. V úvodu byla zpracována rešeršní studie různých typů podvozkových řešení. Hlavní částí práce je 3D model, který byl vytvořen v programu Catia V5. Model byl podroben analýze dynamických účinků průjezdem po virtuální trati v programu MSC Adams. Vybraná část podvozku byla analyzována metodou konečných prvků v programu Ansys Workbench. Na konci práce byla vytvořena výkresová dokumentace pro některé součásti.
Studie kolových podvozků mobilních strojů
Olšovský, Petr ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je shrnout základní poznatky o různých typech kolových podvozků u současných strojů. Součástí práce je výčet požadavků kladených na konstrukci podvozku, podle kterých se též volí podvozek k použití u konkrétního stroje. Dále se práce zaměřuje na výčet různých používaných konstrukčních řešení pohonu, pneumatik, stabilizačních zařízení a způsobů řízení. Tato konstrukční řešení jsou srovnána a jsou uvedeny jejich výhody i nevýhody. Popsány jsou také důležité konstrukční prvky podvozků.
Konstrukce mobilního pásového podvozku transportního stroje
Mareš, Michal ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
První část této bakalářské práce se zabývá rešerší pásových delta podvozků pro transportní stroje se čtyřmi pásovými jednotkami. Jejich výhodami, či nevýhodami a následným konstrukčním řešením. Druhou částí bakalářské práce je návrh vlastní konstrukce delta podvozku s nosností pěti tisíc kilogramů. Podvozek je koncipován jako modulární člen pro výměnný systém podvozků transportního stroje. Z koncepčního návrhu byla navrhnuta konstrukce, která byla ověřena základními pevnostními výpočty vybraných prvků. V programu Autodesk Inventor 2015 byl vytvořen detailní 3D model podvozku a následně provedena orientační pevnostní analýza nosného rámu modulu pásového podvozku. Z navrhnuté konstrukce je vytvořena vybraná výkresová dokumentace.
Konstrukční návrh osobního výtahu umístěného ve svahu
Jaroš, Tomáš ; Smejkal, David (oponent) ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem šikmého výtahu k rodinnému domu ve svahu určeného k přepravě materiálu, popř. k dopravě osob. Výtah je navrhován v celkové délce 40 m, s nosností 400 kg a se sklonem 25 stupňů. Tato práce se zabývá pohonem s důrazem na bezpečnost výtahu. Výtah splňuje zabezpečení dle nařízení vlády 127 / 2004 Sb. Práce obsahuje 3D model výtahu, návrhový výkres a výkresy jednotlivých součástí.
Pásový podvozek lesního traktoru
Plichta, Zbyněk ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce v první části představuje pásové podvozky používané u lesních traktorů a harvestorů. Obsahem druhé části je koncepční návrh pásového pojezdového ústrojí pro lesní traktor zadaných parametrů. Návrh se zabývá uspořádáním podvozku, volbou vhodného pásu a kladek. Dále se snaží najít vhodné řešení odpružení pojezdových kladek s dostatečným zdvihem při zachování malých rozměrů podvozku. Výstupem této práce je výkres navrženého pásového pojezdového ústrojí.
Pásový podvozek lesního traktoru
Beránek, Jakub ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na použití různých typů pásových podvozků se snahou co nejvíce snížit tlak vozidla na lesní podrost při zachování požadovaných rychlostí stroje a tažné síly. Je provedeno rozdělení podvozků do jednotlivých kategorií a zhodnocení jejich vlastností. Dále je popsán proces nasazování pásů a způsob jejich napínání. Na závěr je provedeno koncepční řešení pásového podvozku.
Přistávací zařízení ultralehkých letounů a jejich zatížení
Talanda, Tomáš ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technickým řešením a zatížením přistávacích zařízení ultralehkých letounů. Jsou v ní vyloženy požadavky kladené na přistávací zařízení, základní uspořádání a konstrukční řešení přistávacích zařízení. Dále je uveden postup výpočtu zatížení přistávacího zařízení a jeho následná aplikace pro letoun P92 ECHO. Obsahem poslední částí této práce je experimentální ověření vypočteného zatížení.
Design of experimental vehicle undercarriage with four wheel steering
Vadlejch, Filip ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis covers design and manufacture of experimental four-wheeled vehicle undercarriage, with all-wheel steering and all-wheel drive. The vehicle is supposed to serve as a teaching aid or prototype for new system development. The vehicle is able to test all-wheel steering concept and systems for steering, drive and braking control. The thesis includes several concepts of vehicle design and also technical details, such as wheel mount and driving power distribution.
Pásový podvozek stavebních strojů
Richtr, Pavel ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je shrnout poznatky o typech pásových podvozků současných stavebních strojů o celkové hmotnosti do deseti tun, vytvořit přehled o použití jednotlivých typů podvozků u konkrétních typů strojů, uvést a porovnat vlastnosti podvozků a pásů s ohledem na hmotnost stroje a provozní podmínky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.