Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  začátekpředchozí141 - 150další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh webových stránek malé stavební firmy
Konáš, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových stránek pro malou stavební firmu a navržení marketingového auditu v rozsahu možností firmy. Některé metody se implementují v rámci tvorby webu a některé budou sloužit jako podklady pro další možné kroky do budoucna. Teoretická část práce pojednává o postupu při tvorbě webových prezentací malé organizace a je zaměřena na pravidla a metodiky, které by měly být dodrženy za účelem vytvoření kvalitních webových stránek. Dále je zde popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a následně pro samotné návštěvníky. Po teoretické části následuje část praktická, která díky získaným znalostem a vlastním zkušenostem autora popisuje tvorbu webové prezentace pro firmu Promonasta na základě provedených analýz a navržení optimální marketingové strategie. Hlavním cílem práce je snaha zlepšit dosavadní "špatnou" pozici firmy na Internetu, a tím jí přilákat potencionální zákazníky.
Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz
Fodor, Aleš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout konkrétní strategii internetového marketingu pro web Člověka v tísni - www.skutecnydarek.cz. Bakalářská práce se bude věnovat nejdříve analýze současného stavu marketingových aktivit a kvality webu pro web www.skutecnydarek.cz. Následně bude rozpracována strategie na zlepšení webu a propagace na internetu.
Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám
NOVÁKOVÁ, Lenka
Lenka Nováková. Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám (komparativní analýza). Bakalářská práce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Ústav romanistiky FF JČU, 2008. Cílem této práce je analýza cestovních kanceláří a jejich produktů, které jsou dostupné pro klientelu v Českých Budějovicích a jejich nejbližším okolí. Je zde vypracován přehled všech zastoupených forem cestovního ruchu a jednotlivých nabízených zájezdů v rámci těchto forem. Propagace jednotlivých cestovních kanceláří je zkoumána zejména z pohledu jejich webových stránek. Ty jsou pro prostředkem k vzájemné komunikaci mezi zákazníkem a cestovní kanceláří, poskytují informace o jednotce cestovního ruchu a nabízených produktech a zprostředkovávají koupi zájezdu. Podoba webových stránek úzce souvisí jak s druhem zájezdů, který poskytují, tak s určitou částí klientely, pro kterou jsou zájezdy určeny.
Vyhledávání v Internetu
KŘEMEN, Lukáš
Tato Bakalářská práce zahrnuje problematiku tvorby vlastního crawleru a psaní webových stránek tak, aby crawler snadněji separoval slova, z těchto stránek. Dále se zabývá popisem Internetu jako grafu, indexováním a charakterizací robotů jako je Google, nebo seznam.
Formátování www stránek pomocí CSS Level 3
LOMBART, Josef
Cílem této bakalářské práce je vypracovat příručku pro kaskádové styly CSS level 3, jako aktuální metody pro sazbu a formátování internetových stránek. Provést její porovnání s tradičními postupy pomocí starších verzí CSS a otestovat funkčnost v nejnovějších dostupných verzích prohlížečů webových stránek. Práce by měla být v České Republice unikátní publikací.
Možnosti hostování webové prezentace malé organizace
Borka, Richard ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Nekvasil, Marek (oponent)
Internet je informační kanál nového tisíciletí. Prakticky každý podnikatel, který chtěl a hlavně potřeboval o svých službách informovat okolí, musel využít nějaký informační kanál. Mezi ně patřil tisk, rádio, či od poloviny dvacátého století televize. Schopnost dostat se do povědomí lidí je zkrátka jedním ze základních prvků úspěšného podnikání. Kdo toho nebyl schopen, selhal. A stejně tak dnes, v digitální éře, může být velmi nerozumné podcenit sílu prezentace na internetu. Tato práce se zabývá možnostmi a způsoby vystavení takové prezentace. Variací je totiž hodně a velký počet poskytovatelů místa pro webovou prezentaci tuto kombinaci ještě umocňuje. Cíl této práce je pomoci se zorientovat na trhu hostingů v ČR všem novým i stávajícím podnikání chtivým subjektům a pomoci jim vybrat to správné místo pro jejich internetovou prezentaci.
Návrh a realizace zakázky webových stránek
Zmátlík, Rostislav ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá tématem tvorby webových stránek. Nejdříve obecně seznámí s Internetem a využívanými technologiemi v současné době. Poté přiblíží hlavní zásady pro tvorbu webových stránek pro firmy v oblastech přístupnosti, použitelnosti, obsahu, vyhledatelnosti a hlavní body životního cyklu, který je rozdělen na fáze přípravy, realizace a údržby webových stránek. Poté nabité informace aplikuje přímo na webovou prezentaci vybrané gastronomické společnosti. Na základě vypsaných zásad je vytvořeno hodnocení, které je aplikováno na vybrané webové stránky.
Návrh konkrétního portálu realitní kanceláře
Šíp, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu webových stránek, konkrétně realitních portálů, a navazuje na závěry diplomové práce Čestmíra Kadlece. Cílem práce je návrh webových stránek realitního portálu dle metodiky vypracované Kadlecem v jeho diplomové práci a následné posouzení případné investice do vývoje a provozu navrženého portálu. Teoretická část se nejprve zabývá pohledem na rozvoj informační společnosti, realitní trh v České republice a jak byl realitní trh rozvojem informační společnosti v minulosti ovlivněn. Následuje pohled na realitní portály v České republice, jejich typologie a výběr realitního portálu pro následnou analýzu. Analýza portálu Sreality.cz se zabývá popisem několika hlavních procesů a dále také službami, které Sreality nabízejí svým uživatelům, a jejich cenou. Praktická část se zabývá návrhem portálu realitních kanceláří dle metodiky Kadlece. Nejprve je zpracován pohled na realitní portál jako systém a poté je postupně popisováno, jak budou v konkrétním případě naplněna kritéria pro "ideální" realitní portál, tak jak je ve své práci uvádí Kadlec. Na závěr práce je provedena kalkulace nákladů potřebných pro vývoj a provoz navrženého portálu. Tyto náklady jsou porovnány s potenciálními příjmy portálu, které vychází z předchozí analýzy cen a služeb portálu Sreality. Výsledkem je doporučení, zda navržený portál zainvestovat.
Metodika analýzy a návrhu webu (MANW)
Karlec, Jakub ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky analýzy a návrhu webu, zkráceně MANW. V první části práce je definován metodický rámec, na základě kterého bude metodika vystavěna. Ten vychází z metodického rámce MEFIS, který je následně přizpůsoben specifickým potřebám vývoje webových aplikací a stránek. Druhá část práce je věnována rešerši existujících metodik pro realizaci webových projektů. Na základě této rešerše jsou vytipovány prvky metodik, které jsou vhodné pro užití při analýze a návrhu, a tyto prvky jsou později začleněny do metodiky MANW. Poslední část práce je věnována samotnému popisu metodiky, jejích charakteristik a prvků. Cílem práce je připravit jednoduchou metodiku analýzy a návrhu webových stránek a aplikací, která se dá využít v rámci agilního vývoje webu. Metodika je popsána fázemi, procesy, rolemi, vstupy a výstupy a dalšími prvky, které jsou definovány ve vypracovaném metodickém rámci. Výstupem procesů metodiky jsou podklady pro implementaci, spuštění a provoz webových řešení. K tomu, aby mohla být metodika vypracována, musel být nejprve vymezen pojem metodika a definován metodický rámec, do kterého je metodika vsazena. Dalším východiskem pro návrh vlastní metodiky byla rešerše existujících metodik, která slouží jako úvod do problematiky realizace webových projektů a poskytuje přehled vhodných nástrojů. Výstupem práce je metodika MANW, která je syntézou firemní praxe a teorie v podobě metodického rámce. Tato metodika je snadno modifikovatelná a zejména díky jasné definici procesů může firmám, které ji implementují, přinést efektivní řešení fáze analýzy a návrhu webových produktů.
Srovnání vybraných webových stránek v oblasti služeb cestovního ruchu (ubytování) v České republice
Horáková, Monika ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Cílem této práce je analýza a srovnání vybraných webových stránek v oblasti cestovního ruchu (ubytování) v České republice. Úvodní část se věnuje cestovnímu ruchu včetně ubytování obecně a dále popisuje způsoby vyhledávání na internetu. V následující části jsou stanovena kritéria hodnocení jednotlivých webů. Volba kritérií je zaměřena na důvěryhodnost webů, použitelnost, možnosti vyhledávání na stránkách, na způsoby poptávky a rezervace ubytování. Další část práce se skládá z analýzy a vyhodnocení čtyř vybraných webových stránek ubytovacích portálů. Závěr práce je tvořen náměty na zlepšení jednotlivých stránek a návrhem na ideální ubytovací portál.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   začátekpředchozí141 - 150další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.