Název: Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám
Překlad názvu: Turistic Publicity and the final client groups
Autoři: NOVÁKOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní kancelář; cestovní ruch; webové stránky; španělské destinace; spanish destinations; travel agency; turism; web pages
Citace: NOVÁKOVÁ, Lenka. Turistická reklamní kampaň ve vztahu k cílovým skupinám. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9393

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48737


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet