Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 160 záznamů.  začátekpředchozí141 - 150další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problémy vyhledávání informací v prostředí internetu
Mischaniuk, Mykhailo ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Práce se snaží rozebrat problém, který se objevuje v prostředí internetu, v souvislosti s hledáním informací. Tento problém se týká relevance. Tedy jak jsou výsledky vyhledávaní pro člověka použitelné. Hlavní část práce se týká porovnání dvou nejsilnějších hráčů v oblasti vyhledávání na internetu v českém prostředí, Seznamu a Google. Porovnání je popsáno formou několika testu a analýzou získaných výsledku. Rovněž se v práci věnuji tomu, jak využít prostředků vyhledávaní, aby se dosáhlo co nejrelevantnějších výsledků, a tomu jak tvůrci webových stránek používají prostředky, aby využili relevanci ve svůj prospěch.
Comparison of cloud office suite for use in a university environment
Hrianka, Dušan ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat a popsat využití Cloud Computingu a zejména jeho modelu Software-as-a-Service v univerzitním prostředí pedagogickými pracovníky a studenty. Práce by měla představit možnosti využití tohoto modelu, jeho přínosy, možnosti, ale i případně rizika s ním spojené. Praktická část má za úkol poskytnout konkrétní a komplexní využití modelu SaaS v praxi a vzájemné porovnání produktů. V úvodu se práce pokusí definovat pojem Cloud Computing, jeho charakteristiku a modely, které nabízí. V hlavní kapitole teoretické části definuji model SaaS a jeho výhody využití na akademické půdě. Praktická část představuje konkrétní srovnání několika produktů a to například řešením od společností jako Google, Apple, Microsoft a dalších. V úvodu praktické části práce popíše hlavní funkčnost a využití produktů. Dále se zaměří na jednotlivé funkce a jejich vzájemně srovnání. Vyzvedne funkce vhodné pro cílovou skupinu pedagogických pracovníků a pro cílovou skupinu studentů. Udělá také analýzu prostředí akademické půdy a ohlas na zmiňované služby. Na závěr zhodnotí přínosy využití těchto služeb na akademické půdě. Úplný závěr je věnován zamyšlením se nad budoucností používání služeb a jejich přínos nejen pro studium.
Význam positioningu značky s aplikací na Google
Vacková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Součková, Michaela (oponent)
První kapitola práce tvoří teoretický základ pro následující, prakticky zaměřené kapitoly. Pojednává o značce a jejímu významu v marketingu, je zde vymezena identita a image značky, povědomí o značce, metody stanovení její hodnoty a strategie positioningu. Další dvě části práce jsou zaměřeny prakticky přímo na značku Google. Ve druhé kapitole je představena společnost Google a následně jsou analyzovány atributy značky a její vnímání v České republice. Zaměřuje se dále na povědomí o značce, její hodnotu a komplexně hodnotí dosavadní komunikační strategii. Závěrečná třetí kapitola je věnována celkovému zhodnocení pozice značky v České republice, problematickým aspektům a doporučení pro další směřování značky. Její součástí je také porovnání pozice značky v zahraničí.
Web 2.0 a jeho vliv na podnikání
Vachovec, Milan ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Tůma, Pavel (oponent)
Diplomová práce Web 2.0 a jeho vliv na podnikání seznamuje zájemce v první kapitole s konceptem Web 2.0 a jeho vlastnostmi. Vzhledem k tomu, že tento pojem je do určité míry stále kontroverzní, věnuje se pozornost v následující kapitole rovněž otázce, zda-li je Web 2.0 pouze marketingový označení (buzzword) či pojem s reálným obsahem. Ve třetí kapitole jsou na příkladech konkrétních webových aplikací a služeb ilustrovány oblasti, ve kterých se nový Web úspěšně etabloval. Tito zástupci jsou do určité míry vlajkovými loďmi Webu 2.0 a pro mnoho lidí s tímto termínem splývají. Práce se také zabývá možnosti komerčního využití Web 2.0 aplikací. Jelikož o Webu 2.0 se mluví několik let a za tuto dobu, po které existují i příslušné služby, se již stačil projevit vliv těchto nových Webů na podnikání. Právě možným dopadům na vybraná odvětví se zabývá předposlední kapitola. Obsahem závěrečné kapitoly je zamyšlení, jakým směrem se bude Web vyvíjet v následujících letech. Stranou nezůstaly ani sociální otázky, spjaté s bouřlivým rozvojem Internetu a Webu 2.0.
Možnosti prodeje zboží na internetu
Holakovský, Vladimír ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na zmapování možností, které se nabízejí při prodeji zboží prostřednictvím internetu. První část práce se zabývá popisem dvou nejpoužívanějších variant prodeje zboží. Jedná se o prodej pomocí internetových aukčních síní a o možnost využití internetového obchodu. Druhá část práce je věnována porovnání těchto dvou variant prodeje spolu s konkrétními ukázkami, jak by takový prodej zboží mohl vypadat. Při psaní této práce jsem využil především zkušeností, které jsem získal při zavádění vlastního internetového obchodu, kterému předcházelo zmapování a porovnání jednotlivých variant prodeje zboží na internetu. Smyslem této práce je vytvořit dokument, který by mohl sloužit jako určitý návod, nebo příručka pro podnikatele, kteří přemýšlí nad prodejem zboží právě pomocí internetu. Měl by čtenářům poskytnout základní informace o této problematice tak, aby si mohli utvořit představu o současných možnostech tohoto způsobu prodeje zboží.
Mobilní marketing
Švarc, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení.
Programming language Python and its suitability of his assignment to the tuition
Arendáč, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá programovacím jazykem Python a účelností jeho zařazení do výuky. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část popisuje programovací jazyk Python, jeho základní charakteristiky a vlastnosti. Cílem je popsat základní rysy a charakteristiky tak, aby čtenář získal představu o jazyce a sám posoudil, zda má pro něj význam se tímto jazykem dále zabývat. Součástí popisu jsou i prvky objektově orientovaného programování. Druhá část analyzuje jazyk Python na základě deseti kritérií, které jsou definovány s ohledem na použitelnost jazyka ve vstupních kurzech programování. Cílem této části je vyhodnotit, zda je programovací jazyk Python vhodný pro použití v těchto kurzech. Třetí část na základě výsledků druhé části posuzuje možnosti jeho výuky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Hlavním přínosem práce je podat základní popis jazyka, definovat rámec a na jeho základě zhodnotit možnosti použití jazyka ve vstupních kurzech programování.
Zobrazení historického vývoje budov v digitálních 3D modelech
SRNSKÝ, Pavel
Bakalářská práce se zabývá současnými možnostmi 4D modelování historických budov. V rámci bakalářské práce byla zjišťována dostupnost historických materiálů potřebných k vytvoření reálného 3D modelu vybrané části Českého Krumlova, v mém případě Státního hradu a zámku Český Krumlov. Zároveň bylo nutné zvolit nejvýhodnější metodu postupu a popsat všechny části tvorby 4D modelu s historickými změnami. Musela proto být zjištěna současná situace programů pro tvorbu těchto 4D modelů, jejich parametrů a možností využití. Na základě těchto výsledků byla sepsána hodnotící zpráva a v praktické části byl otestován postup na vybraném objektu. Hlavním cílem proto bylo vytvoření 4D modelu s historickými změnami a zjištění jeho využitelnosti takového 4D modelu v praxi. Výstupem bakalářské práce je 4D historický model Státního hradu a zámku Český Krumlov za použití vhodného softwaru a materiálů.
Využití Facebooku pro reklamní účely
Pavelka, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Hlavním cílem této práce je popis možností využití Facebooku k reklamním účelům. Úvod práce pojednává o sociálních sítích obecně, analyzuje důvody jejich popularity, uvádí jejich typy a zmiňuje některé příklady. Práce dále srovnává reklamu na sociálních sítích s tradičními formami reklamy a analyzuje její výhody a nevýhody. Další část práce je zaměřena jen na nejpopulárnější sociální síť na světě -- Facebook, a analýzu jeho pozice v České republice. Následuje popis možností, jak Facebook využít pro reklamní účely. Práce také srovnává na Facebooku s reklamou na Googlu. Na závěr je uvedeno pár reálných příkladů úspěšného použití Facebooku k reklamním účelům.
Nasazení aplikace pro týmovou spolupráci v dobrovolnické organizaci
Rechner, Štěpán ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Bakalářská práce s názvem Nasazení aplikace pro týmovou spolupráci v dobrovolnické organizaci je zaměřena především na možnosti implementace informačního systému pro skupinu dobrovolníků. Vychází z potřeb konkrétní komunity dobrovolníků, která se zabývá přípravou dětských táborů. Práce je rozdělena do tří celků. První část je zaměřena na zmapování procesu při organizaci tábora a na principy práce konkrétní dobrovolnické organizace, která je zde stručně popsána. Druhá část je věnována požadavkům na nasazení IS/ICT a možnostem, jak toto nasazení provést. Dále je zde uveden návod a doporučení k vlastnímu nasazení. Závěrečná část práce je věnována popisu procesu implementace a doporučení, jak implementaci IS/ICT v dobrovolnické organizaci prosadit

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 160 záznamů.   začátekpředchozí141 - 150další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.