Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 

Řízení likvidity v nadnárodních společnostech
Kostihová, Kristýna ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Kopalová, Helena (oponent)
Práce podrobně popisuje řízení likvidity a čistého pracovního kapitálu ve 3 nadnárodních společnostech, zabývajících se výrobou rychloobrátkového maloobchodního zboží. Společnosti Danone a.s., UNILEVER ČR, s.r.o. a Nestlé Česko s.r.o. jsou mezi sebou porovnávány z hlediska ČPK, likvidity, zadluženosti, rentability, atd. Řízení likvidity a ČPK je u těchto společností odlišné od všeobecně uznávaných a doporučovaných norem. V práci jsou analyzovány důvody tohoto jednání a jsou vyvozeny patřičné závěry.

Analysis of on-shelf-availability in FMCG industry
Krišťák, Dávid ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce Analýza dostupnosti produktů na prodejně v oblasti FMCG popisuje a analyzuje projekt společnosti Unilever ČR s jedním z jejích zákazníků v oblasti retailového prodeje. Její teoretická část se zabývá definováním a popisem logistického řetězce a specifiky v oblasti rychlo obrátkového zboží (FMCG) a jeho distribuce, problematikou zásob a oblastí dostupnosti zboží pro konečného kupujícího, což je její hlavní částí, které se věnuje i podstatná část praktické části. Práce rozebírá možné důvody, proč dochází k výpadkům a ilustruje chování kupujícího v případě, že zboží, které zamýšlel si koupit, je pro něj nedostupné. Část práce je o projektu OSA, on shelf availability. Tento projekt je zde představen, definovaná metodika a jeho výsledky. Důležitou a nedílnou součástí je oblast zabývající se nápravnými opatřeními, které pomůžou zákazníkovi vyvarovat se podobných problémů v budoucnosti.

Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.

Ekonometrická analýza prodejů rychloobrátkového zboží
Kolena, Jiří ; Pánková, Václava (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na možnosti aplikace ekonometrie v oblasti řízení dodavatelského řetězce v segmentu rychloobrátkového zboží. Jádrem práce je analýza na reálných podnikových datech ze společnosti produkující mléčné výrobky. Výstupem práce jsou nejen konkrétní závěry, ale také návrhy pro možnosti širšího uplatnění ekonometrických metod v dané problematice.

Specifika trhu rychloobrátkovým zbožím v Ruské federaci
Burdina, Maria ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce se zabývá specifikou maloobchodu v Ruské federaci se zaměřením na trh rychloobrátkového zboží. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti retailu, trhu FMCG, obchodní logistiky. Další část je věnována rozvoji maloobchodu v Ruské federaci od 90. let a současným tendencím na trhu. Třetí část obsahuje popis specifických rysů podnikání v Rusku, zaměřuje se na zvláštnosti konceptu cash & carry, specifiku logistiky. V poslední části je provedena analýza vybrané firmy Metro Cash & Carry Russia v podminkách specifiky ruského retailu, cílem je vyjasnit zda tato specifika odráží na fungování dané společnosti v Rusku.

Social Media Marketing in Fast Moving Consumer Goods Industry
Huber, Markus
Cílem této práce je analyzovat využití sociálních médií v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží v Rakousku. Použitými metodami jsou studium literatury, internetové vyhledávání, hodnocení interních dat od klientů marketingové agentury, kteří působí v segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží. Práce analyzuje vybrané klíčové indikátory úspěchu na sociálních médiích s důrazem na facebook, hodnotí jejich vývoj ve sledovaném období, a doporučuje hlavní možnosti budoucích opatření za účelem dosažení zlepšení v klíčových indikátorech.

Privátní značky v segmentu rychloobrátkového zboží
Králová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce zkoumá sektor privátních značek v rychloobrátkovém zboží, uvádí faktorovou analýzu čtyř oblastí, které působí na jejich rozvoj a dává je do souvislosti s aktuálními trendy.

Kvalita kmenových dat a datová synchronizace v segmentu FMCG
Tlučhoř, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality kmenových dat u odběratelů a dodavatelů rychloobrátkového zboží. Cílem je zmapovat tok kmenových dat o produktech v dodavatelském řetězci odvětví FMCG a identifikovat slabá místa způsobující jejich nekvalitu. Důraz je kladen především na analýzu procesu zalistování nového zboží u obchodního řetězce. Jedním ze způsobů zvýšení efektivity procesu zalistování a zlepšení kvality kmenových dat je využití globální datové synchronizace. Dalším cílem práce je proto objasnit příčiny nízké míry využití globální datové synchronizace na českém trhu. Pozornost je rovněž věnována návrhům na opatření vedoucích ke zvýšení kvality kmenových dat v odvětví FMCG a rozvoji globální datové synchronizace v ČR. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů, fungováním dodavatelského řetězce a komunikací jeho jednotlivých článků, teorií datové kvality a přístupy k jejímu řízení. V praktické části jsou řešeny cíle práce, kterých je dosaženo na základě výsledků dvoufázového průzkumu mezi dodavateli a odběrateli rychloobrátkového zboží na českém trhu. Přínosem je obohacení odborné literatury, která se problematikou kvality kmenových dat v segmentu FMCG a globální datové synchronizace příliš nezabývá. Pro dodavatele a odběratele rychloobrátkového zboží mohou výsledky práce představovat impuls pro snahu o zlepšení kvality vlastních kmenových dat. Představeny jsou i způsoby, kterými lze tohoto zlepšení dosáhnout. V organizaci GS1 Czech Republic, jež téma diplomové práce zadala, lze výsledky použít jako podklad pro rozhodování o dalším vývoji v oblasti globální datové synchronizace.

Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Kraft, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Smékal, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou, která vyústí ve zhodnocení jejich výhod a nevýhod pro reklamní komunikaci. Závěrečná část práce analyzuje mediamix a reklamní výdaje na celém českém reklamním trhu, trhu FMCG a trhu jogurtů, kde porovnává komunikaci vybraných významných výrobců.

Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti
Kobolková, Edita ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štepanovič, Boris (oponent)
Trh tabákových výrobků představuje velmi specifickou oblast trhu rychloobrátkového zboží. Marketingové aktivity jsou zákonem přísně limitovány a správné rozložení komunikačních nástrojů je někdy obtížné. A to i vzhledem k tomu, že v případě tabákových výrobků hovoříme o téměř naprosto totožném produktu, který je společný pro všechny značky cigaret. Diplomová práce se zabývá rolí prémiové značky Marlboro v produktovém portfoliu společnosti Philip Morris ČR a.s.