Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí136 - 145další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public Relations and Media Relations Activities in the Non-Profit Sector
Kubiková, Katarína ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Porovnávací studie vybraných NNO v České republice. Cílem je ukázát, jak organizace pracují s veřejností, jak přistupují k médiím, jakou používají strategii, jak jsou v prezentaci úspěšné, zda dochází ke vzájemným koordinacím a kolik prostředků na práci s veřejností vynakládají.
Public private partnership a možnosti aplikace na výstavbu sportovních areálů v ČR
Fildán, Radim ; Kapinusová, Jana (vedoucí práce) ; Štěpánek, Pavel (oponent)
Práci jsem rozdělil do dvou částí -- teoretické a praktické (analytické). V první části práce ukáži na výhody a nevýhody plynoucí z partnerství soukromého a veřejného sektoru a zmíním se také o legislativních omezeních, vztahujících se na tuto formu financování. Dále se zaměřím na oblasti, které PPP využívají nejčastěji. Nakonec se na PPP podívám z pohledu politické a hospodářské situace v zemi. V druhé části práce bude mým hlavním cílem zjistit vybavenost města Brna sportovní infrastrukturou a nalézt doporučení z relevantních světových PPP projektů pro projekt Ponava. K tomuto využiji analýz poptávky a nabídky sportu v Brně a rozboru již fungujících projektů světových.
Veřejné finance a hospodářský růst
Strelcov, Olga ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje definici, funkce, členění a strukturu veřejných financí. Zabývá se nástroji, které řídí systém veřejných financí a sledují efektivní implementaci makroekonomických politik a strukturálních reforem. Praktická část charakterizuje, prostřednictvím provedení analýzy struktury a dynamiky veřejných příjmů a efektivity řízení veřejných výdajů, význam fiskální a finanční politiky ve vývoji finanční rovnováhy na makroekonomické úrovni.
Public Relations neziskové
Michalová, Klára ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Public Relations, Definice PR, Cíle PR, Fáze PR, PR audit, PR a reklama, PR a marketing, Plánování komunikace
Public Private Partnership na příkladu Švýcarska
Koláčková, Leona ; Valach, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou projektů Public Private Partnership (krátce PPP) se zaměřením na oblast Švýcarska. Jejím obsahem je obecná charakteristika těchto projektů s cílem posoudit jejich potenciální výhody a nevýhody s orientací vybraných témat na území Švýcarské konfederace. Dále se práce soustředí na ekonomické a finanční aspekty těchto projektů a porovnání dvou možných přístupů k realizaci záměrů (tj. varianty konvenční a varianty PPP) na příkladu projektu realizovaného v této zemi.
Online public relations
Růžičková, Markéta Bc. ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o problematice online public relations a jeho praktickém využití. Autorka ve své práci představuje online PR jako efektivní a účinnou formu komunikace a řízení vztahů s veřejností a poukazuje na přednosti a výhody PR prostřednictvím internetu. Analyzuje současnou situaci online PR u neziskových organizací působících na českém internetu a poukazuje na možnosti zlepšení jejich komunikačních strategií. Konkrétním výstupem z teoretických poznatků, vlastního výzkumu a zkušeností z praxe v oboru PR, je návrh strategie online public relations pro neziskovou organizaci.
Public Relations neziskové organizace
Kolorosová, Kristýna ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Analýza Public Relations v Oblastní Charitě Třebíč a posouzení souladu Public Relations aktivit s posláním a cíli organizace. Snaha objasnit základní pojmy z oblasti Public Relations. Tyto pojmy jsou definice PR, cíle PR, cílové skupiny, plánovací cyklus PR, PR audit. Provedení ankety o povědomí o činnosti Oblastní Charity Třebíč. Zhodnocení stávajícího stavu systému PR a navržení nové strategie PR pro Oblastní Charitu Třebíč.
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Švimberská, Gabriela ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Problematika brownfields a možné způsoby financování
Menoušková, Martina ; Postránecký, Josef (vedoucí práce) ; Janeba, Tomáš (oponent)
This Diploma Thesis analyzes the Brownfield issue in the Czech Republic. Relevant strategic documents are presented and constitute a framework for the Thesis study of regional development and funding concerning Brownfields. In addition, evolution of past and current approaches taken to deal with the Brownfield issue across regions of the Czech Republic has been studied. Consequently, a complex, holistic approach to Brownfield regeneration is described as a result of integration of current best practice, lessons learnt, optimal combination of Structural funding with Public Private Partnerships, risk management and other key success factors including references to examples from relevant Brownfield regeneration projects.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí136 - 145další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.