Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
K proměně politického prostředí ve Velké Británii v důsledku nástupu masových médií (60.-70. léta 20. století)
Koštel, Jakub ; Kovář, Martin (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce je fungování vztahu médií a politiky ve Velké Británii a to zejména ve dvacátém století. Výzkum vychází ze skutečnosti, že dynamický poválečný růst v ekonomické a technologické oblasti umožnil nástup a masové rozšíření nových médií, především rozhlasového a televizního vysílání. Hlavním cílem práce je analyzovat proměnu politického prostředí ve Velké Británii a ověřit stanovenou hypotézu, dle níž byla tato transformace zapříčiněna primárně rozvojem nových médií. Změny, které se v britské politice ve dvacátém století udály, jsou demonstrovány zejména na předvolebních kampaních a způsobech politické komunikace jednotlivých politiků. Součástí práce je také stručná analýza vývoje masových médií (tisku, rozhlasu a televize) na území Velké Británie, jež poskytuje důležitý kontext pro dosažení vytyčených cílů. Výzkum se metodologicky opírá o odborné práce z oblasti mediálních a politických dějin a také o sociologické práce zabývající se politickou komunikací.
Vysílání veřejné služby v zemích Evropské Unie, jeho organizace a fungování: Studie č. 5.309
Šmíd, Milan
Způsob organizace rozhlasového a televizního vysílání má v různých zemích různou podobu, podmíněnou politickými, ekonomickými, technologickými a kulturními specifikami daného státu. Při určité míře zjednodušení lze v této rozmanitosti vysledovat dva typy vysílání, které jsou výsledkem historického vývoje, a z něhož vyplývají také dva odlišné typy organizací (co do formy společnosti, financování, způsobu řízení, požadavků na programové výstupy atd.), jež toto vysílání provozují. Jedná se o rozhlasové a televizní organizace veřejného sektoru (státní nebo založené veřejným právem) a soukromého sektoru.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketingová strategie internetového obchodu
Mentlík, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Břečťan, René (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového dárkového obchodu Dobrýkoš.cz. Jedná o dárkový internetový obchod se zaměřením na prodej dárkových košů složených ze zahraničních delikates. Marketingová strategie se opírá o marketingový výzkum a osobní zkušenosti z mého působení v tomto internetovém obchodu. Práce vyhodnocuje dotazník zaměřený na hodnocení produktů a služeb stávajícím zákazníkům, doporučuje marketingovou strategii pro tento projekt a ukazuje reálný postup při realizaci konkrétní reklamní kampaně formou rozhlasové reklamy. Jedná o reklamní kampaň zaměřenou na propagaci nových produktů v nabídce. Závěr doporučuje postup práce se stávajícími zákazníky, práci obchodního oddělení, marketingovou strategii a marketing sociálních sítí.
REGULACE ROZHLASOVÉHO A TELEVIZNÍHO VYSÍLÁNÍ
Paroubková, Martina ; Soška, Milan (vedoucí práce) ; Gregárek, Matěj (oponent)
Cílem diplomové práce bude analyzovat zásahy státu do trhu rozhlasového a televizního vysílání. Stát bývá ve většině zemí zastoupen určitou komisí a právě na jejich chování se v práci zaměřím. V první části bych ráda zvážila teoretická východiska, historické souvislosti a aktuální legislativní úpravu regulace elektromagnetického spektra, konkrétně jejích obou typů -- obsahové a strukturální regulace. Dosažené závěry budou aplikovány na situaci v České republice. Konkrétně by práce měla zodpovědět na otázky, zda je rozhodování radních nezávislé, objektivní a v rámci vymezených pravomocí. V praktické části bych chování rad ilustrovala a analyzovala na příkladu "Kauzy rádia Wave", které bylo po nátlaku Rady ČRo staženo z analogového vysílání.
Smíšený výzkum XI - 8/1947 duben ÚVVM/CVVM: Týden dětské radosti, trest smrti, knihy, péče o děti, rádio, otvírací doba. B 58, B 58
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum byl iniciovaný výborem pro pořádání Týdne dětské radosti, kulturním oddělením Plánovacího úřadu a Ústavu pro vnitřní obchod. Otázky se týkají Týdne dětské radosti, trestu smrti, péče o děti, otevírací doby obchodů, vlastnictví knih a rádia.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Smíšený výzkum IX. - 4/1947 duben ÚVVM/CVVM: Dvouletý plán, knihy, hudba, dovolená, lesy, rozhlas, Nehru, odstěhování do ciziny, změna povolání. B 54, B 54
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Smíšený dubnový výzkum byl iniciovaný ministerstvem zemědělství a kulturním oddělením Plánovacího úřadu. Otázky se týkají dvouletého plánu, omezení vstupu do lesů, chuti vystěhovat se do ciziny či změnit povolání a také tématu četby, půjčování knih, oblíbených knižních a hudebních žánrů a vlastnictví rádia.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9
Kelblová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štíhelová, Kristýna (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit Rádia Impuls jako nejposlouchanějšího rádia v České republice a RockZone 105,9 jako menšího pražského rádia. Uvádím nejvýznamější rozdíly plynoucí z odlišného postavení oboou rádií na trhu.
Concept of in-college network improvement
Lorenc, Ján ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Šmejkal, Ivo (oponent)
Tato práce se zabývá popisem vlastností jednotlivých ztrátových komprimačních formátů, jejich porovnání při různé kvalitě kódování, technologií internetového rádia, stejně jako jeho praktickou implementací. Cílem této práce je bližší seznámení s teorií kódování audio formátů, porovnání komerčních rádií z pohledu vysílání po internetu a zároveň rozšířit rozsah nabízených síťových služeb v rámci kolejní sítě Vysoké školy ekonomické v Praze o službu internetového rádia založeného na technologii SHOUTcast.
Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média
Medek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Konvalina, Miroslav (oponent)
Práce charakterizuje podstatné trendy, které se na rozhlasovém trhu v poslední letech vyvinuly. Postihuje jejich význam jednak pro možnosti marketingové komunikace, jednak pro možnosti daného média coby specifického produktu. Důraz klade na trendy ve vývoji rozhlasové reklamy, trendy v digitálním vysílání a pozici rozhlasu v mediálním mixu. Práce se zabývá klesající poslechovostí rozhlasu, fragmentací trhu, možnostmi digitálního vysílání nebo narůstajícím vlivem satelitního rozhlasu v USA. Zvláštní kapitoly jsou věnovány internetovému vysílání a podcastingu. Většina získaných dat pochází z amerických lokálních rozhlasových trhů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.