Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odměňování a mzdová politika ve stavebním podniku
Lesák, Pavel ; Tuscher, Martin (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá odměňováním a mzdovou politikou ve stavebním podniku. V teoretické části je analyzována činnost stavebního podniku a jeho specifika, pracovně právní vztahy mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, cíle mzdové politiky, druhy mezd, odměn a zaměstnaneckých výhod. Praktická část analyzuje vybrané stavební podniky pomocí strukturovaných rozhovorů a provádí průzkum nabízených odměn na trhu práce. Výsledkem je shrnutí a navržení doporučení pro dané podniky.
Inovace motivačního systému společností
Procházková, Kristýna ; Ing.Simona Marešová (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na inovaci motivačního systému ve vybraných společnostech. V práci je analyzován současný motivační systém a pomocí strukturovaného rozhovoru jsou zjištěny nedostatky v motivování zaměstnanců. Na základě provedeného empirického výzkumu jsou zpracovaný konkrétní návrhy vedoucí ke zvýšení motivace zaměstnanců.
Role marketingu ve firmě
BŘEZINOVÁ, Marcela
Hlavním záměrem bakalářské práce je vysvětlení role marketingu v Jihočeském divadle příspěvkové organizaci města České Budějovice, v rámci řízení a rozhodování vedoucího managementu. Teoretická část je zaměřena na marketingové poznatky. Praktická část má za cíl vyhodnotit výstupy z analýzy, týkající se marketingových činností v popisované firmě, prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Tato analytická technika sběru dat spočívá v získání prvotních informací od respondentů, a to na bázi přesně dodržených stanovených postupů, pořadí a znění otázek, kdy ve většině případů nejsou účastníkům rozhovoru nabízeny možné odpovědi. V souvislosti se samotným výzkumem bylo záměrem získání informací, zaměřených především na Marketingový informační systém firmy, jenž může představovat příležitost v podobě konkurenční výhody. Prozíravé firmy na základě včasných a spolehlivých informací ze systému svou nabídku efektivně cílí na potřeby a přání zákazníků, což přináší nejen zisk, ale i spokojenost zákazníků. Na základě zpracování a shrnutí poskytnutých údajů jsou vyhodnoceny hypotézy. Ze všech poznatků byly vytvořeny výsledky a doporučení směřující k optimalizaci marketingových aktivit vybrané firmy.
Emigrace z českých zemí do Brazílie
Němečková, Klára ; Zemanová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Novotná, Markéta (oponent)
Práce se zabývá tématem emigrace z českých zemí do Brazílie v období od 20. století do současnosti. Emigrace je zkoumána z pohledu push a pull faktorů, tedy motivů, které k emigraci vedly na úrovni domácí a na úrovni přijímající země. Nejprve jsou představeny potenciální faktory, které by k emigraci mohly vést a následně jsou tyto faktory aplikovány na historické okolnosti v Československu a v Brazílii. V poslední kapitole je přítomnost těchto faktorů analyzována v konkrétních lidských příbězích, které byly zjištěny autorkou práce na základě strukturovaných rozhovorů vedených písemnou i ústní formou. Cílem práce je identifikovat možné push a pull faktory emigrace a představit je na pozadí konkrétních lidských výpovědí. Práce se tedy nesnaží tyto motivy generalizovat na základě rozsáhlého statistického šetření, ale na pozadí push a pull faktorů zachytit okolnosti emigrace u osmi dotázaných respondentů. Záznamy písemných strukturovaných rozhovorů jsou součástí přílohy práce.
Kinezioterapie v léčbě jedinců s poruchami přijmu potravy
Žáková, Hana ; Pavlů, Dagmar (vedoucí práce) ; Hátlová, Běla (oponent) ; Krch, František (oponent)
Cílem našeho výzkumu bylo ověření efektu kinezioterapie na tělesné sebepojetí (body image) v léčbě jedinců s poruchami příjmu potravy (PPP) na Psychiatrické klinice Všeobecné fakultní nemocnice 1. LF UK v Praze (PK VFN). Do studie bylo zařazeno 10 žen rozdělených do dvou skupin podle psychiatrem stanovené diagnózy mentální anorexie (MA) nebo mentální bulimie (MB). Současně byla účinnost kinezioterapie hodnocena i v rámci zvolené léčby, tzn. hospitalizace na oddělení pro PPP nebo ambulantní docházení do denního stacionáře pro PPP. K hodnocení úspěšnosti byl použit validizovaný dotazník Body Attitude Test (BAT) pro hodnocení negativního hodnocení velikosti těla, nedostatku důvěry ve vlastní tělo a celkové nespokojenosti s vlastním tělem. Dále jsme zvolili Test siluet postav dle Stunkarda a Test pro hodnocení senzorických podnětů dle Petrie. Vzhledem k malému vzorku jsme kvantitativní část doplnili o kvalitativní rozhovor s otevřenými otázkami, který nám umožnil porozumět vývoji interakce jednotlivců s vlastním tělem. Klíčová slova: mentální anorexie, mentální bulimie, kinezioterapie, psychomotorická terapie, tělesné sebepojetí, Body Attitude Test, Test dle Petrie, Test siluet dle Stunkarda, strukturovaný rozhovor
Vinařství a vinařský cestovní ruch v České republice
Kováč, Kamil ; Malý, Michal (vedoucí práce) ; Čechura, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na obchodní strategie malých vinařství v Mikulovském regionu. Cílem práce je popsat obchodní strategie malých vinařství dané oblasti a zjistit a popsat případnou provázanost vinařského turismu s obchodními strategiemi především malých vinařství. Součástí bakalářské práce je dotazníkové šetření prováděné ve vybraných městech a obcích z mikroregionu zaměřené na poskytovatele služeb, vinaře, jejich obchodní strategie a snahu přilákat do mikroregionu turisty. Druhé dotazníkové setření je zaměřeno na potencionální a bývalé návštěvníky, jejich cíl rekreace a představy respektive spokojenost se službami. Z výsledků šetření je možné popsat současný obraz vinařské turistiky v oblasti, ekonomickou provázanost rodinných vinařství a vinné turistiky, určit hlavní problémy vinařů a formulovat případné opatření pro zvýšení zájmu a spokojenosti turistů s pobytem v dané lokalitě.
Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce
NASKE, Lukáš
Téma této práce je: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. Jako prodejce jsem si vybral společnost Porsche České Budějovice. Tento výzkum by měl najít silné a slabé stránky daného prodejce a pomoci mu zvýšit úroveň služeb, které poskytuje svým nynějším i budoucím zákazníkům. Výzkum je rozdělen na zkoumání služeb prodejních a služeb poprodejních. V praktické části práce nejdříve popíši postup, jakým jsem při sběru dat postupoval a poté již podrobně zveřejňuji a rozebírám výsledky. Dále data vyhodnotím a doporučím prodejce v jakým službách by se měl zlepšit. Přináším také mé návrhy, jak problémové služby vylepšit a kalkulaci nákladů na tyto změny.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Průzkum zájmu o neživou přírodu u studentů ZŠ a SŠ na Chrudimsku
PEŠKOVÁ, Šárka
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je průzkum zájmu o neživou přírodu u respondentů z 5 základních škol a 3 víceletých gymnázií na Chrudimsku. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část, kde část teoretická je věnována metodologii výzkumu, motivaci a zájmové činnosti a popisu základních faktorů ovlivňující zájem žáků o neživou přírodu. Praktická část je věnována popisu vlastního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření mezi žáky a strukturovaných rozhovorů s učiteli a jeho vyhodnocení. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 134 respondentů. Řízený strukturovaný rozhovor byl veden se čtyřmi vyučujícími. Výsledky výzkumu ukazují, že geologická témata, resp. neživá příroda, nepatří mezi oblíbené učivo u žáků základních škol a víceletých gymnázií. Rozdíly ve výsledcích mezi děvčaty a chlapci jsou nepatrné, stejně jako rozdíly mezi žáky základních škol a víceletých gymnázií. Neoblíbenost geologických věd je způsobena především nedostatečnou pouze jednohodinovou týdenní dotací předmětu, při které je nutné probrat a vysvětlit velké množství nového učiva a nových pojmů a následně nezbývá čas na žáky oblíbené praktické ukázky ve výuce nebo exkurze do terénu.
Využití individualizace a diferenciace v hodinách fyziky
GARABIK, Bohumil
Diplomová práce se věnuje individualizaci a diferenciaci v našem školství. Práce vysvětluje pojmy individualizace a diferenciace, jednotlivé způsoby diferenciace, jejich možná úskalí, historii a využití diferenciace a individualizace v alternativních školách. Součástí diplomové práce je rozhovor s učitelem fyziky, analýza výročních zpráv základní školy a experiment. V rámci experimentu byl připraven nestandardizovaný diferencovaný didaktický test a anketa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.