Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Návrh řešení Business Intelligence
Drdla, Tomáš ; Menčík, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí řešení Business Intelligence a zvážit jeho dopady na rozhodovací procesy, náklady na zavedení, celkový přínos pro firmu a dále vytvoření návrhu, který pomůže změnit nynější neuspokojivou situaci při práci s daty ve firmě JáNěkdo.CZ s.r.o.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Společensky odpovědné podnikání jako součást marketingové strategie
Pištěk, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a aktivitami, které se pod tímto pojmem skrývají. Tato práce také zmiňuje přínosy společenské odpovědnosti pro aplikující firmy, kritické hlasy, související koncepce a pojmy, reportování nebo komunikační nástroje. V praktické části je provedena analýza vnímání společensky odpovědných firem z pohledu spotřebitele a vlivu společenské odpovědnosti na jeho nákupní chování. Za tímto účelem proběhlo dotazníkové šetření, které se zaměřilo především na českého spotřebitele. Cílem bylo zjistit, zda aplikace společenské odpovědnosti může vést k větší poptávce po produktech společensky odpovědných firem a na jaké otázky by se firmy měly svými aktivitami zaměřit.
Testování a test reporting v nástroji HP ALM
Hoffmann, Patrik ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Grössl, Zdeněk (oponent)
Tématem práce je problematika testování softwaru, reportování a zajišťování kvality, což tvoří nedílnou součást vývoje softwaru. Hlavní cíl práce je směrován na význam test reportingu a vytváření reportů v nástroji HP Application Lifecycle Management. Očekávaným přínosem je možnost využití tutoriálu jak vytvářet reporty a nástěnky v nástroji pro podporu testování. Dále dílčím přínosem práce je rozšíření znalostí z odborné literatury a článků v oblasti testování, zajišťování kvality a setkání s nástrojem HP Application Lifecycle Management. Práce je rozdělena na části, které obsahují informace o pojmu kvalita softwaru, zadávání požadavků pro zhotovení produktu, rozebrání významu pojmů zajišťování a řízení kvality, verifikace a validace. Rozšiřuje znalosti v rámci oblasti testování softwaru vysvětluje pojmy a popisuje pozice v testovacím týmu. Součástí je i testovací dokumentace využívaná i pro reportování. Důležitou částí testování je test reporting a využívání metrik pro měření kvality. Poslední část je zaměřena na tutoriál pro vytváření reportů a nástěnek v HP Application Lifecycle Management, který může být užitečný pro členy testovacího týmu.
Vyhodnocení zpráv o společenské odpovědnosti dle modelu hodnocení Národní ceny ČR za CSR ve vybrané společnosti.
Černá, Kateřina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit úroveň reportingu o společenské odpovědnosti společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. podle modelu hodnocení Národní ceny ČR za CSR, tj. metodikou KORP, a zjistit tímto její silné stránky a slabá místa. Na základě toho poté práce poskytuje doporučení a náměty ke zlepšení do budoucnosti, které mohou pomoci Plzeňskému Prazdroji, a.s. nejen k možnosti zapojení se a získání Národní ceny ČR za CSR. Celá práce se snaží poskytnout společnosti nový pohled nezávislého hodnotitele na její společenskou odpovědnost dle jiné metodiky hodnocení CSR, než uplatňuje, a otevřít jí tímto nové možnosti.
Analýza a řízení nákladů
Babiak, Ivan ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza a řízení nákladů. Práce se nejprve zaměřuje na definování terminologie v rámci problematiky nákladů. Na příkladu společnosti Synthos Kralupy, která prošla podstatnou změnou informačního systému, demonstruji silné a slabé stránky v řízení nákladů a nástrojů, které tento úkol umoţňují. Aby však informační systém poskytoval poţadované informace, je nutné systém jasně vyspecifikovat a nastavit. I informační systém se musí vyvíjet a měnit, a to především na základě poţadavků managementu a nových trendů. Kaţdý z informačních systémů přinášel jak výhody, tak nevýhody, které jsou v práci popsány. I přes kvalitní informační základnu se podnik potýká s problémy s přesností a dostupností dat. Základním problém je princip oceňování zásob polotovarů a hotových výrobků. Právě díky změně informačního systému, bylo moţné změnit ocenění ze standardních cen k váţenému průměru s měsíční periodou. Postup nové kalkulace je popsán a zhodnocen v této práci. Na základě prostudování procesů, které fungují v podniku, jsou zde také navrţeny a zhodnoceny změny a vylepšení.
Implementace reportovacího řešení ve firmě, základní principy a řešení v
Jurečka, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pavlík, Martin (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku reportingu. Cílem práce je poskytnout základní přehled o pojmech a technologiích spojených s reportingem a na konkrétním příkladu sázkové kanceláře demonstrovat jeho neobvyklé užití. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena především na získání náhledu na uvedené téma. Jsou zde vymezeny pojmy, základní principy a technologie používané pro reporting. V rámci této části je popsána optimální reportovací struktura a také zpracována analýza současného stavu na trhu komerčních reportovacích nástrojů. V praktické části je zpracováno možné zadání pro oblast reportingu. Výstupem jsou dva ukázkové reporty. První se zabývá analýzou vsazených tiketů a druhý napomáhá při stanovování kurzu sázek. Na těchto praktických příkladech je prezentován postup vývoje reportu a to od jeho zadaní businessem, přes definování reportingové struktury, provedení ETL úprav v nástroji IBM InfoSphere DataStage, vývoj samotného reportu pomocí sady nástrojů IBM Cognos 8 BI, až po rozbor výsledného reportu.
Corporate social responsibility and the methods of its measurement
Kolomijcová, Bianka ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; DŽBÁNKOVÁ, ZUZANA (oponent)
V první kapitole práce zkoumá aktuálnost problematiky společenské odpovědnosti firem. Dále se zabývá historickým vývojem tohoto konceptu, načrtává v jakých rovinách a jakým způsobem se této činnosti můžeme věnovat a jaké jsou motivace firem k takovému chování. V druhé kapitole se práce pokouší odpovědět na otázku, proč společenskou odpovědnost měřit, uvádí, jak ji správně reportovat dle norem GRI, a popisuje možné způsoby měření CSR v souvislosti se společenskou výkonností firmy. Třetí kapitola představuje společnost Johnson & Johnson, analyzuje a hodnotí nejaktuálnější report společnosti o trvale udržitelném rozvoji z roku 2007. V závěru vyjadřuje autor svůj názor na načrtnutou problematiku měření a reportování společenské odpovědnosti.
Společenská odpovědnost firem
Steinerová, Magdaléna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Nejedlo, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je pomoci firmám překonat bariéry úspěšného fungování konceptu společenské odpovědnost firem (CSR) a poskytnout jim návod, jak efektivně CSR zavést. Pro účely této práce bylo vytvořeno několik praktických nástrojů určených k analýze současného odpovědného přístupu firmy. Jedná se zejména o sebehodnotící dotazníky a formulář zaměstnaneckého průzkumu na téma CSR. Práce také nabízí velké množství příkladů z praxe zahraničních firem, které mohou posloužit jako cenný zdroj inspirace.
Vliv organizací na kvalitu života občanů
Kosičková, Dagmar ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce poskytuje ucelený přehled o společenské odpovědnosti firem. Vysvětluje, co je považováno za společenskou odpovědnost podniků, jak by se měla společensky odpovědná firma chovat a jaké pro ni z toho plynou výhody. Obsahuje stručný historický přehled přístupů ke společenské odpovědnosti a mapuje současné aktivity na poli měření a reportování společenské odpovědnosti. Na základě CSR zpráv a dalších dostupných informací je pak postavena analýza současné situace společenské odpovědnosti v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.