Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Bělíčková, Alena ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou nákupního chování u rychloobrátkového zboží v České republice a positioningem vybraných obchodních řetězců. Cílem práce je sledování míry korespondence nákupního chování zákazníků jednotlivých vybraných obchodních řetězců a positioningu těchto řetězců. Analýza nákupního chování je založena na dotazníkovém šetření na reprezentativním vzorku 4000 respondentů. Nákupní chování je popsáno vůči sedmi sledovaným segmentům, které definovala výzkumná agentura Incoma GfK. V práci jsou uvedeny a porovnány dvě metody analýzy nákupního chování -- přímá metoda založená na třídících pravidlech vytvořených dle popisu sledovaných segmentů a vybraných otázek z dotazníku a metoda využívající faktorovou a shlukovou analýzu. Pro hodnocení míry vlivu odpovědí na sledované segmenty byla použita vlastní hodnotící stupnice. Obdobně je pro jednotlivé obchodní řetězce na základě dostupných údajů (např. otevírací doba, cenová hladina, poskytované služby) pomocí vlastní hodnotící stupnice stanoven positioning vůči sledovaným segmentům. V závěru je posouzeno, zda positioning obchodních řetězců odpovídá nákupnímu chování daných segmentů.
Postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby
HEŘMANOVÁ, Eva
Tato bakalářská práce je zaměřena na postoje spotřebitelů v oblasti odpovědné spotřeby. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se klade důraz na nákupní chování spotřebitelů, modely chování a oblast odpovědné spotřeby. Praktická část se zabývá dotazníkovým šetřením a rozborem dat. Cílem práce je zjistit, jaký mají dnešní spotřebitelé postoj k odpovědné spotřebě, jaké je chování zákazníka na trhu a na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky, které jsou k nalezení v závěru praktické práce. Práce vychází ze studie odborné literatury, sběru primárních dat, analýzy získaných dat pomocí terénního šetření a na návrhách opatření. Dotazníkové šetření probíhalo v jižních Čechách a také v Rakousku v oblasti Niederöstereich.
E-commerce
MAREŠOVÁ, Věra
Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.
Seniorský marketing
Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.
Výzkum návštěvníků obchodního domu Bílá labuť - 3/1949 leden ÚVVM/CVVM (Ekonomika)
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Šlo o výzkum zaměřený pouze na návštěvníky obchodního domu Bílá labuť. Výzkum zjišťoval popularitu Bílé labuti, nákupní chování návštěvníků tohoto obchodního domu a jejich postoje k volnému trhu.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
JEDLIČKOVÁ, Klára
Cílem diplomové práce byla analýze postojů a nákupního chování ve vybraném nákupním centru.Zaměřila jsem se konkrétně na Obchodní dům Dvořák v Táboře. Šetření bylo provedeno formou marketingového výzkumu, jehož cílem je analyzovat vnímání spotřebitelů, jejich pocity a názory prostřednictvím dotazníkového šetření. Dále bylo cílem zjistit, z jakých důvodů spotřebitelé centrum navštěvují, co zde ve většině případů nakupují, jak shledávají prostředí a celkové charakteristiky centra.
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
HOLEČKOVÁ, Michaela
Tématem diplomové práce jsou "Postoje a nákupní chování zákazníků v nákupním centru". Cílem této práce bylo zhodnotit postoje a nákupní chování zákazníků a to konkrétně v Obchodním centru Čtyři Dvory v Českých Budějovicích, ve kterém probíhalo dotazníkové šetření. Zároveň byly stanovené také dílčí cíle jako zhodnocení nákupů v tomto centru v závislosti na pohlaví a zjistit zda jsou zákazníci v centru spokojeni zhlediska nákupu a nabízeného sortimentu a služeb. V současné době obchodníci a developeři sehrávají na trhu stále těžší konkureční boj o zákazníky, proto je důležité nabízet zákazníkům v centrech různé alternativy jak zde strávit svůj volný čas, aby vedení těchto center přilákalo více návštěvníků. Je tedy nutné znát, co zákazníka nejvíce při nákupu ovlivňuje, jaký sortiment či služby preferuje, jak na ně působí interiér nákupního centra a podobně. Tyto faktory mohou hrát klíčovou roli pro zajištění popularity center a také vyšší spokojenosti zákazníků.
Analýza nákupního chování ve městě Bruntál
Burkertová, Martina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou maloobchodní sítě města Bruntál a následnou analýzou nákupního chování bruntálského obyvatelstva. Práce je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá charakteristikou Moravskoslezského kraje a města Bruntál. Popisuje především demografickou a sociálně-ekonomickou strukturu obyvatelstva. Druhá část se zabývá podrobným popisem nákupních možností v Bruntále s důrazem na velkoplošné prodejny (hypermarkety, supermarkety a diskonty). Třetí závěrečná a stěžejní část práce spočívá v důkladné analýze výsledků dotazníkového šetření a v její následné interpretaci za pomoci grafů a tabulek.
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Vejmelka, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá in-store komunikací, která je součástí marketingové komunikace. Význam in-store komunikace roste v souvislosti se snižující se účinností masové reklamy. In-store komunikace pracuje s celou paletou prostředků, které mohou ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka přímo v místě prodeje. Právě na tyto prostředky je práce zaměřena. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních částí. První částí je dotazníkové šetření, které zkoumá hodnocení prodejen společnosti Ahold jejími zákazníky. Druhou částí je průzkum in-store prostředků konkurenčních prodejen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.