Název: Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Překlad názvu: In store komunikace v obchodním řetězci Ahold Czech Republic, a.s.
Autoři: Vejmelka, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: in - store komunikace; merchandising; nákupní chování; in - store communication; merchandising; shopping behavior

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20643

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16613


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet