Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,311 záznamů.  začátekpředchozí1296 - 1305další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagnostika vybraných aspektů organizační kultury společnosti DEK a.s.
Doktorová, Markéta ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V teoretické části práce je uveden přehled přístupů k organizační kultuře, k jejím vlivům na podnikové procesy, výkonnost a úspěšnost organizace a k metodám jejího zkoumání a poznávání. V rámci praktické aplikace je popsána diagnostika vybraných okruhů organizační kultury společnosti DEK a.s. Empirická data byla zjištěna pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti a analyzována byla relevantními statistickými metodami. Na konci práce jsou shrnuty výsledky statistické interpretace dat do slabých a silných stránek zkoumaných okruhů organizační kultury, na ně pak navazují návrhy na opatření a doporučení.
Sociopolitické rozpory a demokracie v subsaharské Africe
Kváča, Vladimír ; Janoušková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hulec, Otakar (oponent) ; Lacina, Karel (oponent) ; Fiala, Vlastimil (oponent)
Doktorská práce si klade za širší úkol prozkoumat jednu z rovin kulturního střetu mezi tradiční africkou kulturou a západní kulturou a jejími globalizač­ními vlivy, které se v subsaharské Africe začaly projevovat s nástupem koloni­alismu, a jejichž intenzita dále akcelerovala v postkoloniálním období. Pozornost je věnována kulturnímu subsystému, který představuje regulační funkce společnosti, konkrétně politice, která je však úzce, a místy neodděli­telně, spojena s ekonomikou. Toto velmi široké téma je dále zúženo tím, že předmětem zájmu, a současně hlavním cílem je zkoumání možností demo­kratického řešení konfliktů plynoucích ze současných sociopolitických roz­porů v subsaharské Africe, tedy především, zda jsou myšlenky demokracie v Africe uskutečnitelné, a pokud ano, tak za jakých podmínek.
Nástroje vnitřní komunikace zaměřené na firemní kulturu
Mikulková, Zdeňka ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Čiháková, Renata (oponent)
Cílem práce je vysvětlení pojmu firemní kultury, rozbor nástrojů vnitřní komunikace využívaných pro podporu a žádoucí rozvoj firemní kultury a demonstrování nástrojů interní komunikace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republik a.s. Jsou dané nástroje vhodné pro situaci v dané společnosti a jaká je jejich účinnost?
Vliv kulturních prvků na marketing
Svatošová, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šindelář, Václav (oponent)
Práce popisuje jednotlivé kulturní prvky, které ovlivňují marketing. Uvádí také vliv kulturních dimenzí. Práce se zabývá reklamou, ve které se popsané kulturní prvky či dimenze mohou vyskytovat. Jsou zde uvedeny národní styly reklamy v rámci Evropské unie. V práci je uveden výzkum, který se věnuje vybraným kulturním prvkům. Konkrétně se jedná o jazyk v reklamních textech a o barvy, které vyjadřují obor podnikání. V závěru práce je zhodnocení reklamní kampaně společnosti Philips z hlediska kulturních dimenzí.
Spolupráce soukromého a neziskového sektoru v Brazílii a jak je ovlivněna kulturou
Domínová, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Krogman, Michal (oponent)
Práce si klade za cíl seznámit čtenáře s brazilskou národní kulturou, a to jak z hlediska historických a etnických aspektů, tak z pohledu organizační kultury, kulturních dimenzí G. Hofstedeho či typických vlastností průměrného Brazilce. Zjištěné charakteristické rysy brazilské národní kultury jsou aplikovány na vysvětlení současné sociálně-ekonomické situace obyvatel Brazílie a na analýzu spolupráce soukromého a neziskového sektoru, jakožto prostředku pozitivně ovlivňujícího daný egativní stav brazilské společnosti.
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Smolíková, Libuše (oponent)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.
Spolupráce v mezinárodním pracovním týmu
Rašovec, Rudolf ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Teoretická část práce se zabývá problematikou týmové spolupráce, dále kulturními aspekty mezinárodnodního pracovního prostředí, mezinárodním pracovním týmem jako takovým a v neposlední řadě nabízí i motivační teorie, jenž mohou vysvětlovat pohnutky jedinců pro vstup do takovýchto týmů. Praktická část pak pomocí dotazníkového šetření zkoumá obecné charakteristiky, jenž mají vliv na úspěšné fungování mezinárodních pracovních týmů.
Konkurenceschopnost a faktory její dlouhodobé udržitelnosti v globální ekonomice se zaměřením na společnost Dell
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele
Březíková, Markéta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Diplomová práce sleduje kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele. V první části jsou vysvětleny pojmy jako kultura, její vliv na spotřebitele a jsou analyzovány také nehmotné prvky kultury jako neverbální komunikace, hodnoty či body image. Následuje krátký a obecný popis sledovaných krajin co se týče historie a přírodních podmínek. Zmíněny jsou také kulturní dimenze dle Geerta Hostedeho. Další část diplomové práce vychází z dotazníkového šetření zaměřující se na vymezení analyzovaných prvků kultury obsahující stravovací a mediální zvyky, vztah ke značkových produktům a módním trendům, dále na nákupní rozhodovací proces a postavení muže a ženy ve společnosti. které je poté analyzováno a jsou vyvozeny závěry. Je také na začátku stanoveno několik hypotéz, které jsou na konci diplomové práce potvrzeny či vyvráceny. V dotazníku je použita analýza I. stupně a využity jsou také křížové tabulky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,311 záznamů.   začátekpředchozí1296 - 1305další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.