Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,296 záznamů.  začátekpředchozí1277 - 1286další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace TŠ Astra Praha
Pastorková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Toman, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací TŠ Astra Praha. Jejím hlavním cílem bylo vytvoření komunikačního mixu, který by napomohl ke stabilizaci a dalšímu rozvoji analyzované společnosti. Mezi dílčí cíle patřilo zmapování teoretických podkladů se zaměřením na marketing služeb, analýza trhu pražských tanečních kurzů, analýza TŠ Astra Praha a analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost v současnosti využívá. Při zpracování práce jsem se opírala o dlouholeté zkušenosti, které mi umožnily detailněji analyzovat spotřebitelské chování a procesy v TŠ Astra. Marketingovou komunikaci jako předmět práce jsem zvolila na základě toho, že je nejslabším článkem společnosti a ohrožuje její další vývoj.V průběhu zpracování jsem měla možnost nastudované teoretické poznatky zkoumat jak v TŠ Astra, tak u konkurenčních společností. To mi umožnilo lépe pochopit silné a slabé stránky TŠ Astra a její situaci na trhu. Protože v TŠ Astra nebyla data archivována v elektronické podobě, bylo nutné začít vytvářet databázový systém. Některé doporučení uvedené v závěru práce bylo možné začít realizovat již před jejím dokončením. Nejdůležitějším přínosem, kromě doporučení k odstranění nedostatků a návrhu komunikačního mixu, je, dle mého názoru, změna pohledu majitele školy na způsob řízení.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.
Význam kreativity v marketingové komunikaci
Lejčková, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Adamová, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací s využitím celebrit. Jedná se o možnou cestu, jak v dnešní době zaujmout pozornost spotřebitele. Teoretická část přibližuje čtenáři tvorbu účinné marketingové komunikace, následně pak otázky spojené se zapojením celebrity do marketingové komunikace (kdo jsou celebrity a jaký je jejich vliv na spotřebitele, historie použití celebrit, způsoby zapojení celebrit do marketingové komunikace, úskalí spojená s touto problematikou). Praktická část prezentuje výsledky původního průzkumu zkoumajícího zastínění značky celebritou a odlišností vnímání marketingové komunikace s celebritou dle pohlaví a věku.
Komunikační strategie neziskových organizací
Kluzová, Klára ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Teoretická část obsahuje vymezení neziskového sektoru, stručnou historii v ČR, typy neziskových organizací a možnosti financování. Dále jsou zde pojmy z oblasti marketingu - nástroje marketingového mixu, zejména marketingová komunikace a její typy. V praktické části jsou pak analýzy komunikační strategie dvou Občanských sdružení, včetně silných a slabých stránek a doporučení.
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.
Vývoj a specifika komunikačního mixu na bankovním trhu v České republice
Veselík, Marek ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jenčušová, Michala (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je na základě analýzy a následné komparace reklamních kampaní vybraných bankovních ústavů nalézt odpověď na otázky, jak vnímají lidé bankovní reklamu, jaký charakter mají bankovní reklamy, na jaké cílové skupiny ve svých reklamních sděleních banky cílí, která média k těmto účelům používají, jak vysoké částky ročně vynakládají na nákup mediálního prostoru, jak se následně tyto reklamní kampaně projevují v ziscích bank a v neposlední řadě navrhnout bankovním institucím nové možnosti komunikace, kterými mohou oslovovat své současné i potenciální klienty.
Marketingová komunikace při zavedení nového titulu na knižní trh
Vášková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je monitoring propagačních aktivit nakladatelství Maxdorf, které byly provedeny v souvislosti s uvedením knihy Slovník nespisovné češtiny na knižní trh. Práce se dále zabývá distribucí titulu do partnerské sítě knihkupectví na území České republiky a také činnostmi pro podporu prodeje. Výsledky propagace budou srovnány s náklady, které byly na propagaci vynaloženy a také s tržbami za prodané výtisky. V závěru práce budou popsány možné příležitosti a hrozby, které mohou ovlivnit další prodej i propagaci Slovníku nespisovné češtiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,296 záznamů.   začátekpředchozí1277 - 1286další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.