Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 152 záznamů.  začátekpředchozí123 - 132dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Kariérní centrum - nástroj pro zvyšování zaměstnanosti absolventů vysokých škol
Píchová, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu služeb, poskytovaných vysokou školou často v rámci subjektu kariérního centra, majících zvyšovat uplatnitelnost absolventů vysokých škol a usnadňovat jejich přechod mezi vysokou školou a pracovním trhem. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základním pojmů ze zkoumané oblasti, seznámením se se situací absolventů na pracovním trhu v České republice a oblastmi, ve kterých by se měli studenti vysoké školy rozvíjet, aby lépe vyhověli požadavkům pracovního trhu. V rámci bakalářské práce byl proveden výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření mezi absolventy PEF MENDELU, jehož cílem bylo ověřit efektivitu kariérního centra na vysoké škole a služeb jím poskytovaných.
Vědeckotechnické parky jako nástroj podpory inovačního podnikání
EIBLOVÁ, Eva
Cílem předložené práce je zhodnocení činnosti vědeckotechnických parků v Jihočeském kraji a jejich přínosu pro rozvoj malého a středního podnikání. Analýzou dostupných informací a výzkumem na vybrané skupině malých a středních firem se prokázalo že: a) Existují vhodné podmínky pro podporu inovačních aktivit malých a středních firem v regionu, včetně dostatečné volné kapacity ve stávajících VTP. b) Mezi malými a středními firmami je malá informovanost o možnosti využití a spolupráce s VTP v regionu c) Firmy jsou ochotny a připraveny k inovativnímu chování d) Firmy mají malý zájem na spolupráci s VTP Aplikace inovací je pro každou firmu stěžejním předpokladem pro udržení tempa s vývojem trhu a udržení si konkurenceschopnosti. Malí podnikatelé s určitým inovativním záměrem, ale většinou nemají dostatek finančních prostředků na jejich vývoj a následnou aplikaci. Další problém představuje samotná ochota a připravenost firem k inovativnímu chování. Někdy zde není dostatečné přesvědčení, že věnování se vývoji inovacím přinese zlepšení situace. Malé a střední firmy, které představují základní stavební prvek stability ekonomiky celého státu, ovšem prokazují malou informovanost o možnosti využití a spolupráce s VTP v regionu a s tím spojený malý zájem firem o spolupráci s těmito institucemi. Přínos, který spolupráce s VTP nabízí tak zůstává z části nevyužit.
Životní styl studenta PF JU
ZATLOUKALOVÁ, Petra
Bakalářská práce se zabývá životním stylem studentů denního i kombinovaného studia PF JU, zaměřuje se na budoucí učitele v mateřských školách. Vychází z předpokladu, že životní styl je ta oblast života člověka, kterou lze ovlivňovat a měnit a že osvojením zdravého způsobu života ovlivňuje člověk nejen sebe, ale i osoby, na které působí. A zejména u učitelů, zvlášť potom v mateřské škole by se nemělo na tento fakt zapomínat. Teoretická část se zabývá vybranými složkami zdravého životního stylu. Popisuje, jak životní styl ovlivňuje tělesné zdraví člověka a jak souvisí s jeho psychikou. Věnuje se vlivu učitele a jeho životního stylu na děti v mateřské škole. Nakonec charakterizuje vývojové období, ve kterém se nachází studenti denního a kombinovaného studia a popisuje specifika terciárního vzdělávání. V praktické části jsou pomocí grafů znázorněny výsledky dotazníků na aktuální životní styl studentů PF JU oboru učitelství pro mateřské školy denního i kombinovaného studia.
Preference zaměstnání studentek a studentů ekonomických oborů v České republice a zahraničí
BRŮŽKOVÁ, Karolína
Práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou představy studentek a studentů ekonomických oborů v České republice a zahraničí o jejich budoucím zaměstnání a možnostech uplatnění se na trhu práce.
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části jsou tyto poznatky dále systematicky upraveny pro specifický segment vyso-koškolského vzdělávání a je vytvořen model cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti. Tento je pak použit pro analýzu úspěšnosti digitální reklamní kampaně Buď dobrej!, vypraco-vané pro Vysokou školu ekonomickou v Praze, konkrétně pro Fakultu informatiky a statis-tiky. Na základě této analýzy jsou vyvozeny praktické doporučení rozšiřující model vytvořený v první polovině praktické části.
Kybernetika a informační gramotnost
Procházková, Petra ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá kybernetikou a informační gramotností s akcentem na lidský prvek v těchto tématech. V první části práce je popsána kybernetika se svými dvěma základními pojmy, kterými jsou informace a řízení, jako teoretické východisko pro následné zjišťování informační, resp. internetové gramotnosti u studentů středních a vysokých škol. Součástí praktické části je vytvoření dotazníku, stanovení hypotéz pro faktickou i vnímanou úroveň informační gramotnosti a následné vyhodnocení výsledků dotazníku. Oslovení respondentů proběhlo skrze zástupce ředitele jedné pražské střední školy, přes sociální sítě a také přímým oslovením. Tato část podává informace o úrovni informační gramotnosti s vědomím omezení, které výsledky obsahují. Vypovídací schopnost výsledků provedeného dotazníkového šetření je zmíněna v závěru práce.
Přednáška jako metoda vzdělávání na vysoké škole
Spáčilová, Ivona ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Přednáška představuje tradiční metodu výuky na vysokých školách. Cílem bakalářské práce je definování kritických faktorů úspěchu přednášek jako metody výuky v podmínkách Vysoké školy ekonomické v Praze a navrhnout opatření k jejich zefektivnění. Teoretická část vychází z odborné literatury a vymezuje filosofii, historii a současnost vzdělávání, současný stav vzdělávání na vysokých školách a pojetí přednášky i dalších metod vzdělávání na vysokých školách. Praktická část zkoumá podmínky realizace přednášek na Vysoké škole ekonomické v Praze a shrnuje výsledky dotazníkového šetření provedeného mezi vybranými studenty a rozhovorů s oslovenými akademiky Fakulty podnikohospodářské.
Analýza dalšího rozvoje studijního informačního systému na VŠE
Mynařík, Lukáš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Říha, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na studijní informační systémy používané na českých vysokých školách a univerzitách. Největší prostor je věnován rozvoji informačního systému používaném na Vysoké škole ekonomické v Praze. Cílem práce je navrhnout směr dalšího rozvoje Integrovaného studijního informačního systému na základě analýzy ostatních systémů a podložit jej názorem reprezentativního vzorku studentů VŠE. Samotná práce je rozdělena do 3 základních částí. V první části jsou představeny 4 nejpoužívanější studijní systémy. Každý systém je analyzován z různých úhlů pohledu a jsou zdůrazněna jeho specifika. Analýzy vychází z rozhovorů autorů systémů a také webových prezentací jednotlivých subjektů. Jednotlivá aplikační řešení jsou mezi sebou srovnána. Druhá část práce je věnována rozvoji informačního systému Vysoké školy ekonomické v Praze. Autor práce vyjádří názor k informačnímu systému a navrhne doporučení týkající se nových funkcí a možností. Návrhy budou vycházet ze zkušeností s jinými studijními informačními systémy, nebo přímo od autora. Veškeré návrhy jsou ve třetí části prostřednictvím dotazníku představeny studentům všech fakult VŠE, kde sami mají možnost vyjádřit svůj názor k navrhovaným novinkám, případně k ISIS obecně. Výsledky dotazníkového šetření jsou interpretovány jak slovně, tak graficky.
Vývoj školného na vysokých školách v zemích EU
KOUDELKOVÁ, Marcela
Bakalářská práce "Vývoj školného na vysokých školách v zemích EU" se věnuje vývoji školného jako způsobu financování vysokého školství v rámci zemí EU. Úvodní část pojednává o vývoji evropské vysokoškolské politiky. Dále je zmapován vývoj a podoba školného v zemích EU a analyzován vývoj školného v sousedním Německu a Rakousku, a také ve Velké Británii, neboť právě zde je školné v rámci zemí EU nejvyšší. Závěr práce je zaměřen na problematiku zavádění školného v České republice v kontextu zemí EU a argumenty zastánců a odpůrců zavedení školného.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 152 záznamů.   začátekpředchozí123 - 132dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.