Název:
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Překlad názvu:
Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities
Autoři:
Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části jsou tyto poznatky dále systematicky upraveny pro specifický segment vyso-koškolského vzdělávání a je vytvořen model cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti. Tento je pak použit pro analýzu úspěšnosti digitální reklamní kampaně Buď dobrej!, vypraco-vané pro Vysokou školu ekonomickou v Praze, konkrétně pro Fakultu informatiky a statis-tiky. Na základě této analýzy jsou vyvozeny praktické doporučení rozšiřující model vytvořený v první polovině praktické části.This diploma thesis "Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities" deals with the issue of marketing commu-nication and is specifically focused on advertisement of higher education in the Czech repub-lic. Theoretical part examines goals of marketing communication, instruments of digital adverti-sing campaings and their performance indicators. In practical part, this knowledge is further modified to suit the specific segment of higher education and there is created a model of goals, instruments and performance indicators. This model is then used as a base for analysis of the digital campaign Buď dobrej!, which had been made for the University of economics in Prague, specifically for the Faculty of informa-tics and statistics. Using the results from the previous analysis, we made practical recommendations, which further expand the model created in the practical part.
Klíčová slova:
Analýza úspěšnosti; Buď dobrej!; Cíle reklamních kampaní vysokých škol; Digitální kampaň; Marketingová komunikace; Microsite; Nástroje digitálních kampaní; Reklamní kampaň; Segment vysokoškolského vzdělávání; Social media; Ukazatele výkonnosti digitálních kampaní; Vysoká škola; Advertising campaign; Analysis of success; Buď dobrej!; Digital campaign; Digital campaign performance indicators; Goals of advertising campaigns of universities; Higher education segment; Instruments of digital campaigns; Marketing communication; Microsite; Social media; University
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38474