Název: Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Překlad názvu: Development of model of goals, instruments and performance indicators for digital advertising campaigns for universities
Autoři: Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza úspěšnosti; Buď dobrej!; Cíle reklamních kampaní vysokých škol; Digitální kampaň; Marketingová komunikace; Microsite; Nástroje digitálních kampaní; Reklamní kampaň; Segment vysokoškolského vzdělávání; Social media; Ukazatele výkonnosti digitálních kampaní; Vysoká škola; Advertising campaign; Analysis of success; Buď dobrej!; Digital campaign; Digital campaign performance indicators; Goals of advertising campaigns of universities; Higher education segment; Instruments of digital campaigns; Marketing communication; Microsite; Social media; University

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38474

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165113


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet