Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historie obecní školy v Sousedovicích
PICHOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá historií a vývojem obecní školy v Sousedovicích od jejího založení až po její uzavření v roce 1979. Práce mapuje vývoj školy v jednotlivých dějinných etapách a popisuje tento vývoj s ohledem na historický vývoj státu ale i obce. Věnuje se stručně obci Sousedovice a zejména se pak věnuje mapování historie obecní školy, která je vskutku bohatá.
Společenské a pracovní uplatnění dospělých osob s Aspergerovým syndromem
Píchová, Kateřina ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Tématem této práce je "Společenské a pracovní uplatnění dospělých osob s Aspergerovým syndromem". Cílem této práce je upozornit odbornou veřejnost na specifika společenského a pracovního uplatnění dospělých osob s Aspergerovým syndromem. V teoretické části práce je čtenář seznámen s pojmem Aspergerův syndrom, s vývojem odborné terminologie, symptomy, diagnostikou a prevalencí. Poté je čtenář obeznámen se společenským uplatněním dospělých osob s tímto syndromem, konkrétně s osobou s Aspergerovým syndromem v roli přítele, partnera a rodiče. Posléze se práce věnuje pracovnímu uplatnění dospělých osob s Aspergerovým syndromem. Teoretická část dále popisuje profesní přípravu, pozitivní pracovní vlastnosti těchto osob, ale také obtíže, které mohou tito lidé mít v pracovním procesu. Na závěr teoretické části je nastíněno podporované zaměstnávání osob s Aspergerovým syndromem, chráněná pracovní místa a pracovní rehabilitace. V praktické části této práce se nachází interpretace vlastního kvantitativního výzkumu, který byl proveden prostřednictvím online dotazníkového šetření. Z výzkumu vyplynulo, že osobám s Aspergerovým syndromem činilo ve většině případů problém nalézt si zaměstnání. Nadpoloviční většina osob s Aspergerovým syndromem žije v partnerském svazku a téměř polovina z nich má děti. Jejich...
Udržitelná zaměstnanost v zemích V4 pro věkovou kategorii pracovníků 50+
Píchová, Kateřina
Stárnutí populace je současná demografická situace Evropy, která má vliv na efektivitu pracovních trhů a ohrožuje tak současně nastavené sociální a ekonomické systémy. Tato diplomová práce zkoumá koncept udržitelné zaměstnanosti, který je jedním z řešení nestability pracovních trhů v důsledku stárnutí pracovníků. Udržitelná zaměstnanost je zkoumána v zemích V4. Práce využívá sekundární data z průzkumu European Working Condition Survey 2015. Na základě těchto dat je stanoveno 5 faktorů udržitelné zaměstnanosti pro pracovníky věkové kategorie 50+: realizační rozměr práce, podporující instituce, pracovní podmínky, socioekonomické podmínky a rovnováha mezi soukromým a pracovním životem. Dále jsou porovnávány pracovní podmínky pracovníků ve věku 50+ v zemích V4 s výstupy pro E28. Konkrétně je analyzováno 8 oblastí: spokojenost s pracovními podmínkami, work-life balance, diskriminace na základě věku, ohroženost pracovníků ztrátou zaměstnání, náročnost získání dalšího zaměstnání, postoj k setrvání v práci, schopnost setrvat v práci a oblast zdraví pracovníků.
Kariérní centrum - nástroj pro zvyšování zaměstnanosti absolventů vysokých škol
Píchová, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu služeb, poskytovaných vysokou školou často v rámci subjektu kariérního centra, majících zvyšovat uplatnitelnost absolventů vysokých škol a usnadňovat jejich přechod mezi vysokou školou a pracovním trhem. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základním pojmů ze zkoumané oblasti, seznámením se se situací absolventů na pracovním trhu v České republice a oblastmi, ve kterých by se měli studenti vysoké školy rozvíjet, aby lépe vyhověli požadavkům pracovního trhu. V rámci bakalářské práce byl proveden výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření mezi absolventy PEF MENDELU, jehož cílem bylo ověřit efektivitu kariérního centra na vysoké škole a služeb jím poskytovaných.

Viz též: podobná jména autorů
5 PICHOVÁ, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.