Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém období, řádově několika let. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu firmy, trhu a konkurence. Na základě těchto analýz a teoretických poznatcích, doporučuje vhodnou strategii a opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti a získání nových zákazníků. Součástí práce je také výsledek hospodaření za rok 2009 a část roku 2010.
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Marketingová strategie podniku
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Strategie rozvoje obchodní korporace
PŮBALOVÁ, Kateřina
Tato bakalářská práce analyzuje úspěšnost dosavadní strategie vybrané obchodní korporace, zabývající se výrobou prostředků osobní hygieny. Strategií se rozumí vize a cíle podniku, dále pak analýza vnitřního a vnějšího okolí podniku. Na základě zjištěných informací se posuzuje úspěšnost strategie. Východiskem je také případný návrhy změny strategie podle měnících se podmínek vnějšího a vnitřního prostředí korporace.
Návrh změny podnikové strategie v odvětví pekárenství
Matoušková, Eva
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů efektivní podnikové strategie pro firmy působící v odvětví pekárenství. Teoretická část se zabývá zpracováním poznatků z odborné literatury, které jsou následně použity při zpracování praktické části. Navržené poznatky a výsledky vychází z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí sledovaných podniků. Při analýze vnějšího prostředí je zkoumáno makroprostředí pomocí PESTE analýzy a mikroprostředí na základě analýzy odvětvového prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Pro analýzu vnitřního prostředí je využito modelu 7S firmy McKinsey a analýza konkurenceschopnosti. Finanční situace podniků je hodnocena poměrovými ukazateli jako nástroji finanční analýzy. Pomocí matice EFE a IFE jsou zpracovány faktory vnějšího a vnitřního prostředí. Výsledky z vnitřní a vnější analýzy jsou použity pro tvorbu vnitřně-vnější matice IE a SWOT matice, pomocí kterých jsou identifikovány návrhy strategií pro podniky působící v odvětví pekárenství.
Srovnání a zhodnocení systému řízení a ekonomiky zvolených maloobchodních jednotek
JANDOVÁ, Tereza
Tato práce je zaměřena na srovnání a zhodnocení stavu systému řízení a ekonomiky zvolených maloobchodních jednotek. Na základě této analýzy je cílem identifikovat silné a slabé stránky společnosti a stanovit možná opatření a návrhy, které by mohly vést ke zlepšení. Jako klíčová společnost této práce byla zvolena společnost PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o., další společností byla společnost OD Andy, s.r.o. Zaměřila jsem se převážně na řízení společností, jejich organizaci, ekonomiku, oblast lidských zdrojů a také jsem analyzovala makroprostředí, ve kterém se tyto podniky nacházejí.
Interní a externí analýza podnikatelského prostředí
HÁBICHOVÁ, Jitka
Předmětem diplomové práce je popis a zhodnocení situace vybrané firmy v tržním prostředí. Základem práce je charakteristika základních interních analýz podnikatelského subjektu a externích analýz podnikatelského prostředí a jejich následná aplikace na libovolně vybranou firmu. Součástí práce je vybraná společnost podrobně popsána, následně je podrobněji analyzováno její externí prostředí včetně Porterova modelu pěti sil, analýzy konkurentů, atraktivity odvětví a STEP analýzy. V rámci interních analýz jsou aplikovány SWOT analýza, analýza portfolia a SPACE analýza. Závěrem diplomové práce je navržení možností čerpání finančních prostředků z EU a zlepšení tak pozice na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.