Název: Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu: The Suggestion of Company´s Marketing Strategy
Autoři: Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; distribuce; ekonomická krize; konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; propagace; vnitřní a vnější prostředí; výrobek; zákazník; analyse; competitors; customer; distribution; economic depression; inner and outer environment strategy analysis; Marketing; marketing mix; marketing strategy; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18122

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222569


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet