Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza slevových portálů hlediska bezpečnosti
Maskaliunets, Stanislau ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje trh slevových portálů z hlediska bezpečnosti. Nejprve je popsán pojem bezpečnosti informačních systémů. Poté jsou vysvětleny metody zabezpečení webových aplikací. Webové aplikace běží pomocí protokolu HTTP a více zabezpečené aplikace používají protokol HTTPS, který obsahuje bezpečnostní vrstvy TLS/SSL. V této práci je popsán princip fungování HTTP protokolu. Dále jsou popsány SSL/TLS protokoly a metody jejich získání. Taky v teoretické části jsou popsány metody šifrování. Praktická část je zaměřena na obranu proti útokům a analýzu slevových portálů. Je objasněna historie vývoje světových a českých slevových portálů. Na konci práce je provedena analýza slevových portálů z hlediska bezpečnosti, poté následuje porovnání výsledků této analýzy.
Objednávkový server Urči cenu menu
Budínková, Jitka
Budínková, J. Objednávkový server Urči cenu menu. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2014. Bakalářská práce je věnována problematice nového objednávkového portálu na internetu. Cílem práce je formulovat návrhy vedoucí ke zlepšení systému používaného portálem "Urči cenu menu". Na základě současné situace portálu a výsledků marketingového průzkumu navrhnout řešení, které povedou ke zlepšení tohoto systému. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje a vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu, internetu, internetového marketingu a slevových portálů. V praktické části je popsán samotný portál a na základě dotazníkových šetření a řízených rozhovorů, vytvořeny návrhy na zlepšení systému.
E-commerce v hotelnictví
NEDOROSTOVÁ, Táňa
Diplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online prodej ubytovacích kapacit v konkrétním hotelu. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s oblastí cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu, internetu, internetového marketingu a e-commerce. V praktické části jsou zhodnoceny výsledky dotazníkového šetření týkajícího se využivání e-commerce vybranými hotely v Jihočeském kraji. Dále následuje charakteristika a popis současného stavu ve vybraném hotelu, jeho srovnání s podobnými subjekty. Na základě zjištěných informací jsou v poslední části uvedena vhodná návrhová řešení.
Ekonomie slevových kupónů
Boušková, Veronika ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Tříska, Dušan (oponent)
Tato práce zkoumá vliv vybraných ukazatelů na prodej poukázek na slevových portálech. Za účelem zkoumání byla po dobu čtyř týdnů sbírána data na slevovém portálu Slevomat. Pozorování probíhalo denně v 8, 16 a 24 hodin. Na základě předchozí literatury a teoretických úvah bylo stanoveno šest hypotéz, z nichž se tři ukázaly být v souladu s daty a tři byly vyvráceny. Bylo potvrzeno, že úbytek času zbývajícího do konce akce je spojen s růstem prodaných voucherů za jeden časový interval. Na počet prodaných poukázek mělo dále vliv uvedení pozitivních recenzí u akce a její zobrazení na úvodní straně Slevomatu. Vliv počtu dříve prodaných poukázek na prodeje současné ("stádní efekt") prokázán nebyl, stejně tak jako vliv velikosti relativní či absolutní slevy. Hypotéza tzv. pondělního efektu, podle které by prodeje počátkem týdne měly být nižší, byla také vyvrácena.
analysis of slovak daily deal market and global trends
Guláš, Karol ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována analýze slevového trhu na Slovensku. V první části je rozpracovaná definice marketingu a jeho podstaty, představeny nové trendy v marketingu a marketingový mix přizpůsoben potřebám slevových portálů. Vymezené jsou nejvážnější rizika v tomto podnikání a popsán je vznik hromadného nakupování v USA a na Slovensku. Ve druhé části jsou teoretické poznatky uvedeny do praxe prostřednictvím slevového portálu Jožko.sk, kde je představen jeho vznik a uvedení na trh a marketingová strategie využívající různé specifické kampaně.
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klimentová, Klára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na koncept hromadného nakupování na internetu, tedy na relativně novou formu podpory prodeje. Práce se snaží zmapovat trh, na kterém portály hromadného nakupování působí a nalézt důvody, které vedly k rychlému rozšíření tohoto marketingového nástroje v České republice. Cílem práce je představit koncept hromadného nakupování na internetu, zmapovat trh hromadného nakupování v České republice i ve světě a především vytvořit doporučení pro zájemce o tento druh e-commerce. Součástí práce je výzkum vnímání zákazníků, který je východiskem pro posouzení stanovených hypotéz a současně je základem pro identifikaci hlavních rizik prodeje přes portály hromadného nakupování. Zjištění plynoucí z výzkumu jsou dále využita ke zpracování doporučení pro firmy nebo podnikatele, kteří mají zájem o využití tohoto marketingového nástroje.
Problematika slevových portálů a jejich spolupráce s poskytovateli
Čeladníková, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Macháčková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou slevových serverů. V úvodu jsou vysvětleny pojmy jako je slevový portál, agregátor slev a affiliate program a jejich propojení a spolupráce. Další částí práce je zachycení vývoje slevových portálů na českém trhu a demonstrace raketového nástupu portálů, jejich růst, neustálé inovace a odhad budoucího vývoje, zejména v roce 2012. Mezi zásady pro zpracování praktické části této práce patří dotazník vyplňovaný poskytovateli, komparace se zahraničím a porovnání dvou odlišných portálů co do velikosti. Cílem dotazníku je zjistit celkovou spokojenost poskytovatelů se spoluprací se slevovými portály. Komparace se zahraničím bude sestávat především v porovnání s Grouponem, prvním slevovým portálem na světě. Srovnání dvou českých, naprosto odlišných portálů, bude provedeno na základě rozhovorů se zástupci jednotlivých portálů.
Internet a cestovní ruch
Verner, Zbyněk ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá Internetem a jeho vlivem na cestovní ruch. Popisuje historii Internetu, cestovního ruchu a jejich vzájemného ovlivňování. Dále se tato práce zabývá nejnovějšími trendy v oblasti Internetu a jejich vlivem na cestovní ruch. V neposlední řadě analyzuje vliv Internetu na poptávku cestovního ruchu v České republice.
Ochrana spotřebitele a obchodování na internetu
Vlachová, Alena ; Neděla, Radek (vedoucí práce) ; Patočka, Radim (oponent)
Cílem této práce je zaměření se na českého spotřebitele a získání uceleného přehledu práv a oprávnění, která mu při obchodních vztazích společně s prodávajícím vznikají. Pro získání uceleného přehledu se jedná o jasné definování spotřebitele a přiblížení si zákona o ochraně spotřebitele společně s občanským zákoníkem, čemuž se věnuje první a druhá kapitola. Součástí tohoto cíle je také zmapování největších spotřebitelských organizací a jejich činností, zároveň přiblížení internetových certifikací a určení jejich bližšího významu. Třetí kapitola se zabývá variantami řešení spotřebitelských sporů, jejichž možnosti se neustále rozšiřují. Mezi další cíle této práce patří specifikování fenoménu obchodování na internetu a problematiky, jež se s tímto trendem v dnešní době pojí. Jako vhodný příklad jsem zvolila slevové portály, které prvně před dvěma lety zaplavily český trh se svými zvýhodněnými nabídkami. Pro získání kvalitních informací jsem uskutečnila strukturovaný rozhovor se zástupcem jednoho z českých slevových portálů. Závěrem práce je srovnávací analýza dvou českých slevových portálů a především jejich chování k českým spotřebitelům.
Fenomén slev na počátku nového milénia
Ducháčová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je výzkum chování spotřebitele v závislosti na slevových nabídkách. V teoretické části je definováno nákupní chování a druhy cen, se zaměřením na magické slovo ZDARMA. V další části je poskytnut pohled do zákulisí nízkých cen v obchodních řetězcích a představen vývoj českých obchodních sítí spolu s rostoucí nabídkou slev na českém trhu. Zvláštní kapitola je věnována slevovým portálům, novodobému fenoménu českého internetu. Praktická část shrnuje výsledky dotazníkového šetření mezi lovci slev. Na závěr je vyčíslen dopad slev na naši peněženku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.