Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Public relations ve zdravotnictví
Smělá, Jitka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat a zhodnotit používané nástroje a metody public relations ve vybraných zdravotnických zařízeních. Zjistit, které z nástrojů public relations jsou využívány nejčastěji a zda-li přinášejí účinky, které od nich organizace očekává. Diskutovány budou i možná řešení případně zjištěných nedostatků a problémů v této oblasti.
Podniková komunikace v rámci programů udržitelného rozvoje
Šilhavá, Martina ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá významností interní komunikace v podnikové sféře, předně se zaměřuje na interní komunikaci dobrovolných iniciativ udržitelného rozvoje. Poukazuje na důležitost nejen zapojení jednotlivých firem do těchto iniciativ, ale především na důležitost komunikace "udržitelných" aktivit mezi zaměstnanci daných organizací. Na konkrétním příkladu nadnárodní společnosti mapuje strategii podnikové komunikace v rámci programů udržitelného rozvoje, do kterých je společnost zapojena, a to prostřednictvím dvou vln dotazníkových šetření. Součástí analýz obou šetření realizovaných mezi zaměstnanci této společnosti je zhodnocení výsledků a porovnání se stanovenými hypotézami, v neposlední řadě pak navržení určitých zlepšení v interní komunikaci této společnosti týkající se dané oblasti.
Effective internal communication (in the international advisory organization)
Bilá, Alexandra ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabýva interní komunikací. Cílem tyhle práce je přezkoumat a posoudit současnou úroveň interní komunikace v mezinárodní poradenské společnosti, identifikovat případné problémy a pokusit se navrhnout zefektívnení interní komunikace ve firmě. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na objasnení klíčových pojmů jako komunikace, komunikační proces, interní komunikace, předpoklady a cíle interní komunikace, nástroje interní komunikace. V praktické části je představená mezinárodní poradenská společnosť a opsaný současný stav interní komunikace v této společnosti a vyhodnocení interní komunikace zaměstnanci společnosti. V závěru práce jsou navržené opatření na zefektívnění komunikace ve firmě.
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Koutníková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem práce je provést analýzu fungování interní komunikace ve společnosti DCom a dát managementu této společnosti relevantní výsledky včetně možných příčin a důsledků v případě nesprávného fungování interní komunikace. Práce je členěna do tří kapitol. V první části je popsána společnost DCom, její produktové portfolio, současná situace a stav interní komunikace z pohledu vedení společnosti. Druhá část je věnována teoretickým východiskům interní komunikace, podmínkám pro její správné fungování, dále projevům a důsledkům nesprávně nastavené interní komunikace a také možným kanálům interní komunikace. V poslední kapitole jsem využila jednak teoretické poznatky z předcházející části, jednak popsala proces analýzy interní komunikace ve společnosti DCom a výsledky této analýzy.
Problematika interní komunikace v projektovém řízení
Hlinková, Judita ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Paška, Pavel (oponent)
Za výsledky projektu stojí lidské úsilí, proto nejdůležitějším nástrojem řízení lidí projektového manažera je komunikace. Komunikace v projektovém řízení je charakterizována svou komplexností. Je však třeba na ni pohlížet ze dvou základních hledisek, kterými je tvořena - komunikačními nástroji a lidským faktorem. Hlavním cílem této práce je vymezení problematických oblastí interní komunikace v projektovém řízení a návrhu korekčních opatření, která povedou k odstranění nebo zmírnění těchto problémů. Tato práce je založena na výzkumu v dynamickém a komplexním programu, který je vynikajícím příkladem a materiálem k definování takových oblastí. Teoretická část uvádí do témat projektového řízení a komunikace, a každé téma se dotýká i specifických rysů, které souvisí s programem a které jej tvoří (SOA, agilní řízení, střet stran business a ICT apod.). Praktická část seznamuje čtenáře s pojmem sociologického výzkumu, vymezuje hypotézy a stanovuje metody, kterých bylo v tomto výzkumu užito. Dále obsahuje popis společnosti a programu, na kterém byl výzkum proveden, a výsledky analýzy s návrhy a doporučeními, jaké opatření zavést pro zlepšení komunikace a její efektivnosti.
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.
Interní komunikace v bankovní instituci
Matějčková, Renata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v bankovní organizaci. Na interní komunikaci nahlíží z teoretického i praktického pohledu. Jejím cílem je na základě pozorování, analýzy interních dokumentů a průzkumů poznat informační toky a fungování interní komunikace v bankovní instituci a dle následných zjištění zhodnotit, zda fungují správně a popřípadě navrhnout opatření pro její zlepšení. Práce pojednává o účelu, cílech, zásadách správného fungování interní komunikace a používaných komunikačních kanálech. Závěrem této práce je konstatování, že interní komunikace v dané instituci je na vysoké úrovni a velmi dobře koordinovaná, cíleně vytváří prostředí podporující otevřenou osobní komunikaci a využívá všech dostupných komunikačních kanálů pro interní komunikaci. Obsahuje také konkrétní doporučení pro zefektivnění interní komunikace v instituci a to především v efektivnějším využití komunikačních kanálů a komunikaci firemní strategie zaměstnancům.
Vliv firemní komunikace na pracovní výkonnost
FRANĚK, Miroslav
Teoretická část obsahuje důležité informace z oblasti komunikace a spolupráce. Praktická část popisuje všechny kroky kvantitativní a kvalitativní metody, které vedou k dosažení cílů. Tyto části vyšetřují komunikaci mezi pracovníky ve výrobní firmě VISCOFAN CZ a její případný vliv na pracovní výkonnost. Na konci těchto částí jsou všechny výsledky shrnuty, ukazující na úroveň komunikace mezi pracovníky na vybraných oddělení a její případný vliv na jejich výkonnost. V souladu s moderními trendy jsou popsána doporučení, které by do budoucna přispěly ke zlepšení úrovně komunikace mezi pracovníky a její vliv na pracovní výkonnost.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Pertlíčková Balcarová, Monika ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent)
Práce popisuje fungování public relations a komunikaci ve zdravotnictví a poukazuje na specifika a odlišnosti od typicky ziskového sektoru. Analyzuje současnou úroveň dané problematiky v České republice, včetně právního a etického pohledu na komunikaci zdravotnického zařízení. V první části objasňuje teorii oboru public relations a komunikace a obsahuje stručný popis sektoru zdravotnictví. V druhé části se práce zabývá zejména interní, externí a krizovou komunikací jednotlivých zdravotnických zařízení a metodou kvalitativního výzkumu tyto oblasti analyzuje. Je zde popsáno mimo jiné praktické fungování public relations, použití nástrojů mediální komunikace jednotlivých nemocnic, jsou definovány cílové skupiny, veřejnost a dobré jméno zdravotnického zařízení.
Interní komunikace ve společnosti Moeller
Kubánková, Šárka ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce Interní komunikace ve společnosti Moeller Elektrotechnika s.r.o. se zabývá způsobem komunikace mezi mateřskou a dceřinou společností. V první části diplomové práce jsou blíže popsány jednotlivé společnosti, které se podílejí na vytváření celé interní komunikace, jedná se o Moeller GmbH, Eaton a Moeller Elektrotechnika s.r.o. V další části je teoreticky popsána problematika interní komunikace jako takové, je zde popsáno, k čemu je interní komunikace dobrá, jaké přináší výhody, jaké komunikační formy se používají atd. Na závěr je zde popsáno, jak je nastavena komunikace v mezinárodní společnosti Moeller Elektrotechnika s.r.o., jaké komunikační nástroje se používají, jak jsou zaměstnanci přijímány. Samotný závěr je věnován dotazníku, který měl za úkol zjistit, jak zaměstnanci hodnotí zásady firemní kultury, a to v provnání s rokem 2005 a 2008.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.