Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 123 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rodinný dům se zimní zahradou
Miczková, Markéta ; Žižka, Lukáš (oponent) ; Rusinová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rodinného domu s prodejnou zahradnických potřeb a zboží na okraji města Karviná. Jedná se o částečně podsklepený dvoupodlažní objekt, jehož druhé patro slouží jako podkroví. Objekt má dvě střechy. Bytová část je zastřešena sedlovou střechou, provozovna pultovou střechou. V rodinném domě se nachází jedna bytová jednotka a provozovna s vlastním zázemím. Prodejna, jídelna a část pokoje je prosklená.
Rodinný dům s pekařstvím
Žemlová, Eva ; Jarošová, Petra (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rodinného domu s pekařstvím v Novém Jičíně. Jedná se o dvoupodlažní samostatně stojící objekt ve svažitém terénu. Stavba má členitý půdorys, je nepodsklepená a zastřešená plochou střechou. V prvním nadzemním podlaží se nachází pekařství tvořené prodejnou, pekárnou, zázemím pro zaměstnance (WC, sprcha, denní místnost, šatna), kanceláří, skladem a technickou místností. Vedle pekařství je oddělená garáž. Venkovním schodištěm se dostaneme do druhého nadzemního podlaží, ve kterém se nachází hala, pokoj pro hosty (pracovna), koupelna, samostatné WC, dva dětské pokoje,ložnice s vlastní koupelnou a prostorný obývací pokoj a kuchyní a jídelnou se vstupem na venkovní terasu.
Polyfunkční dům Crystal
Koniasová, Eliška ; PS, pro (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z ateliérového projektu veřejných staveb. Stavební parcela se nachází mezi ulicemi Lerchova a Údolní. Stavba je rozdělena na tři základní funkční celky: administrativa, obchody a fitness centrum. Princip návrhu spočívá v kontrastu dynamické hmoty použité na část s obchody a fitness centrem, s jednoduchými hmotami použité na administrativní část stavby. Kde dynamické členění hmoty objektu odkazuje na strukturu krystalu, což podtrhává volba materiálu fasády (sklo). Administrativní část budovy má jednoduší prostorové řešení, které se řídí pravoúhlými liniemi. Na tuto část byl zvolen keramický fasádní obklad tmavě šedé barvy, k docílení pocitu nerostu.
Expanze nového produktu na trh s dárkovými předměty
Hřebout, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krajíček, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit možnosti rozšíření produktu Prague Old Timer na pražský suvenýrový trh a pomocí teoretických znalostí navrhnout strategii, která přispěje k nejefektivnějšímu průběhu expanze. Práce analyzuje pražský suvenýrový trh a hodnotí faktory, které zapříčinily součastný stav, kdy je v centru Prahy pouze minimum českých prodejen suvenýrů. Část věnovaná produktu Prague Old Timer popisuje hlavní rizika spojená s expanzí a pomocí vlastního výzkumu stanovuje optimální cenu pro koncového zákazníka.
Analýza nákupních podmínek na Třeboňsku
KŘÍŽ, Karel
Hlavním cílem práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Třeboňsku. Diplomová práce na téma analýza nákupních podmínek na Třeboňsku se skládá ze dvou hlavních částí. První část literární rešerše představuje teoretickou část.Druhá část diplomové práce je zaměřena prakticky. Je provedena charakteristika zkoumané oblasti a geografická analýza. Pro úplnost informací jsou vedeny polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření. V závěru je vedena diskuze a jsou navržené vlastní návrhy na řešení některých problémů týkající se nakupování na Třeboňsku.
Nákupní prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce
GRYCZOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bude prouzkoumat jednotlivé prvky nákupního prostředí ve vybrané maloobchodní jednotce, kterou bude supermarket Terno České Budějovice. Vedle tohoto výzkumu se tato práce zaměří i na to, zda zákazníci supermarketu vytvořené prvky nákupního prostředí vůbec vnímají a jak na ně konkrétní prvky působí. Po zjištění těchto skutečností na základě dotazníkového šetření, budou následně doplněny možné návrhy na zlepšení takových prvků, se kterými budou zákazníci nejvíce nespokojeni.
Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
ZELNÍČEK, Vavřinec
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při provádění této analýzy byly zjišťovány rozsah, dále kvalita a ceny jednotlivých služeb. Služby byly rozděleny pomocí jednoho z vybraných způsobů uvedených v literární rešerši na předprodejní, prodejní a poprodejní a dále bylo provedeno rozdělení na placené a neplacené služby. Některé (zejména placené) služby pak byly také porovnány s nabídkou služeb nabízených konkurenční prodejnou, nacházející se necelé 2 km od vybrané maloobchodní jednotky. Data potřebná k provedení této analýzy byla získána na základě pozorování a šetření ve vybrané jednotce. Pozorování probíhalo formou simulovaného nákupu z pozice fiktivního zákazníka. Následné šetření pak proběhlo formou rozhovoru s vedoucím prodejny a oblastním manažerem firmy OKAY elektrospotřebiče. Takto získané informace pak byly použity pro zpracování samotné analýzy poskytovaných služeb. Další etapa šetření proběhla u jednotlivých spotřebitelů, a to formou dotazování. Výsledky z tohoto šetření pak posloužily jako základní materiál k vypracování syntetické části prováděné analýzy. Na základě zjištěných nedostatků byla navržena opatření, která by měla přispět ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané maloobchodní jednotce, a zároveň bylo doporučeno zavést některé nové služby, které by v současné době v prodejně tohoto typu neměly chybět. Všechna tato opatření byla navržena tak, aby co nejméně ovlivnila náklady na provoz této prodejny.
Komunikace se zákazníky v rámci Travel retailingu
Kubálková, Dominika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gross, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je navržení optimálního mixu obchodů na Letišti Ruzyně a cest k vylepšení komunikační strategie vůči zákazníkům obchodů na tomto letišti. Teoretická část nastiňuje komunikační teorie a specifika Travel retailingu na letištích. Praktická část obsahuje situační analýzu komunikace na Letišti Ruzyně včetně rozboru mixu letištních obchodů. Následuje dotazníkové šetření vybrané cílové skupiny, externí analýza ostatních světových letišť a sumarizující SWOT analýza. Na základě tohoto zkoumání jsou navržena doporučení Letišti Ruzyně, jak strukturovat mix letištních obchodů a jak zefektivnit komunikaci s letištními zákazníky.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KAMENÍKOVÁ, Lucie
Nejprve jsem provedla studium odborné literatury a sbět sekundárních údajů. Dále byl proveden terenní výzkum ve vybraném maloobchodním subjektu. Ten byl zkoumán formou případové studie a proběhlo také dotazníkové šetření vybraných maloobchodů. Získané údaje byly vyhodnoceny a byla poskytnuta doporučení.
Provozování elektronického obchodu formou ASP
Kováčik, Petr ; Červenková, Marie (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Tématem této bakalářské práce je charakteristika elektronického obchodu, který je provozován formou ASP. Provozování obchodu je popsáno jak z pohledu pronajímatele služby, tak z pohledu obchodníka, který hledá vhodné aplikační řešení pro svůj elektronický obchod. Pro obchodníka, využívajícího tuto službu, jsou zmíněny výhody a zároveň jsou uvedena i možná rizika modelu ASP. Pro provozovatele ASP je v této práci věnována část, která mu má přiblížit příležitosti a zároveň možná rizika. Práce je zaměřena především na praktické zkušenosti autora v oboru elektronického obchodování. Pro srovnání jsou v práci uvedeny i jiné formy pořízení elektronického obchodu. Praktická část se zaměřuje na porovnání nabízených služeb čtyř poskytovatelů elektronických obchodů na českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 123 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.