Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
KAMENÍKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nejprve jsem provedla studium odborné literatury a sbět sekundárních údajů. Dále byl proveden terenní výzkum ve vybraném maloobchodním subjektu. Ten byl zkoumán formou případové studie a proběhlo také dotazníkové šetření vybraných maloobchodů. Získané údaje byly vyhodnoceny a byla poskytnuta doporučení.I studied special literature and I collected secondery data. I made field research in a choice subject. I studied a choice subject in a paper. I collected questionnaires from a subjects. I evaluated data and I gave recommendation.
Klíčová slova:
marketing; obchod; výzkum; zákazník; customer; marketing; research; shop Citace: KAMENÍKOVÁ, Lucie. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8873