Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,161 záznamů.  začátekpředchozí1123 - 1132dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Káplová, Eva ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Mikeš, Robert (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi
Brychta, Jan ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Škarková, Zdeňka (oponent)
Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Vobůrka, Jan ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Edscha Bohemia s.r.o.. Zhodnotím fungování těchto nástrojů v praxi, poté se u nich pokusím odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich možnou nápravu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Musilová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrdina, Petr (oponent)
V mé práci se budu snažit zanalyzovat celkovou strukturu marketingového mixu společnosti Velteko s. r. o. Mým hlavním záměrem je charakterizovat podnik, základně analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a vyhodnotit dotazník spokojenosti zákazníků této společnosti. V závěru se zaměřím na zhodnocení úrovně a efektivnosti využití těchto nástrojů a uvedu případná doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Dekora - Jeníček"
Pavlíčková, Petra ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Zmrzlík, Jakub (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik Dekora-Jeníček, a. s., provést SWOT analýzu a zhodnotit její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následně popsat a analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, posoudit vhodnost užití ve firmě a navrhnout případné doporučení na zlepšení stávající situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Havlíková, Žaneta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vítek, David (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat uplatňování jednotlivých nástrojů marketingového mixu, to znamená produktu, ceny, distribučních cest a marketingové komunikace. Dalším cílem práce jsou návrhy na opatření. K nim budou nápomocné dotazníky, vytvořené autorkou, zkoumající uplatňování nástrojů marketingového mixu u samotných zákazníků.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na distribuci
Krejčová, Pavla ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat firmu Online Business System, v. o. s., a dodavatelskou společnost Herbalife. Provést analýzu nástrojů marketingového mixu organizace, zhodnotit jejich fungování v praxi, objevit případné nedostatky a navrhnout možná zlepšení pro budoucí postup organizace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Klimeš, Josef (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lusk, Matúš (oponent)
Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s.
Sokolová, Hana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; zahrádka, František (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,161 záznamů.   začátekpředchozí1123 - 1132dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.