Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Autoři:
Brychta, Jan ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Škarková, Zdeňka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
Klíčová slova:
Cena; Distribuční cesty; Komunikační mix; Marketingový mix; Produkt; Marketing mix; People; Place; Price; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15219