Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11,590 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.28 vteřin. 

Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.

Analýza dopadů realizovaných projektů OP Praha - konkurenceschopnost v programovacím období 2007-2013
Kellnerová, Markéta ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Krejčová, Nikola (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit vliv realizovaných projektů operačního programu Praha konkurenceschopnost na rozvoj regionu Praha. Teoretická část bude věnována vzniku a vývoji regionální politiky, následnému vzniku EU a jejímu rozdělení do jednotlivých programových období včetně stanovených cílů. Poté jsou v práci rozvedeny možnosti čerpání fondů EU, následně konkrétně pro ČR. Jelikož se jedná o OP, který se týká pouze hl. m. Prahy, je tomuto regionu věnována celá kapitola. Poslední částí teoretického oddílu je implementace OP. Praktická část se zabývá kvantitativní a finanční analýzou operačního programu, který je rozdělen na jednotlivé programové roky. V závěru praktického oddílu je působení OP celkově zhodnoceno, zejména jeho vliv na rozvoj Prahy prostřednictvím horizontálních témat a plnění stanovených indikátorů. Nakonec je zhodnocen vliv na region Praha v rámci jednotlivých žadatelů o dotaci.

Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy
Pokorný, Zdeněk ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné využití internetového marketingu podnikem POKORNÝ spol. s r. o. a zároveň navrhnout vedení společnosti další postup rozvoje, kterým by se internetový marketing této společnosti mohl ubírat. V rámci současného internetového marketingu společnosti jsou nejdříve analyzovány její webové stránky a to z pohledu celkové kvality prezentace, obsahu a poté také statisticky pomocí zjištěných hodnot z nástroje Google Analytics. V souvislosti s webovými stránkami je následně analyzována i jejich optimalizace pro vyhledávače. Mimo webové stránky je zhodnoceno také využití dvou sociálních sítí, kterými jsou Facebook a LinkedIn. Po provedené analýze je vedení navržen další postup rozvoje internetového marketingu, kde mimo doporučení odstranění zjištěných nedostatků jsou také navrženy k využití další nástroje, které společnost doposud nevyužila. Výsledkem těchto návrhů by měla být zlepšená konkurenceschopnost této společnosti.


Podnikatelský plán na založení firmy na výuku jazyků
Kahánková, Andrea ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu na založení firmy na výuku anglického jazyka. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se podnikání a podnikatelské činnosti, je zde uvedena doporučená struktura podnikatelského plánu a také představen alternativní způsob pro jeho vytvoření prostřednictvím modelu Lean Canvas. Teoretické poznatky o podnikatelském plánu jsou následně aplikovány v praktické části při vypracování podnikatelského plánu pro zvolený obor podnikání. Finanční plán je sestaven ve třech variantách (realistické, optimistické a pesimistické), na základě kterých je projekt vyhodnocen. V praktické části je prezentován i návrh Lean Canvas pro podnikání v jazykové výuce. V závěru jsou shrnuta zjištění vyplývající z variantního řešení podnikatelského plánu a uvedena doporučení pro realizaci projektu.

Kvalitativní výzkum vnímání pohádek a příběhů dětmi předškolního věku
LANDOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zaměřuje na téma pohádek a jejich souvislost s usínacími rituály. Jejím cílem je zjistit, které pohádky a pohádkové postavy jsou u dětí oblíbené i neoblíbené, které mají rády a které naopak nikoliv, jaké usínací rituály používají rodiče pro uspávání svých dětí. Část teoretická obsahuje vývojové srovnání teorií týkající se dětí ? Freud, Piaget, Kohlberg a teorie týkající se pohádek jakožto literárního útvaru i psychologického výkladu pohádek. V metodické části jsou uvedeny principy kvalitativního výzkumu. Dále jsou zde zpracovány části rozhovorů s rodiči dětí, týkajících se rituálů před usnutím, jejich vlastních vzpomínek. V závěru jsou shrnuty poznatky od dětí i rodičů a jsou zde uvedeny výsledky usuzování týkající se pohádkového děje a postav.

Perspektivy rozvoje cestovního ruchu na Kanárských ostrovech (se zaměřením na ostrov Gran Canaria)
Pazderová, Monika ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Havlíčková, Blanka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá cestovním ruchem a jeho perspektivami rozvoje na Kanárských ostrovech, konkrétně na ostrově Gran Canaria. Cílem této práce je zhodnocení současné situace cestovního ruchu v destinaci, posouzení perspektiv jeho dalšího rozvoje a vyhodnocení strategických plánů s návrhy konkrétních řešení směřujících ke zvýšení konkurenceschopnosti destinace. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů cestovního ruchu, destinace cestovního ruchu a dále je zde popsán vznik a vývoj cestovního ruchu Kanárských ostrovů až po současnost. Praktická část je cílena na ostrov Gran Canaria, je na něj aplikován model životního cyklu destinace, jsou tu vyhodnocené atraktivity a infrastruktura destinace. Stěžejní metodou praktické části je SWOT analýza, v níž jsou rozebrány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ostrova Gran Canaria v oblasti cestovního ruchu. V závěrečné kapitole jsou navržena a doporučena konkrétní řešení na základě strategických plánů, které byly zhotoveny kanárskými institucemi cestovního ruchu.

Územní rozvoj města Lomnice nad Popelkou
Musilová, Barbora ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Lindner, Milan (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá územním rozvojem města Lomnice nad Popelkou, resp. památkově chráněných oblastí na jeho území. Práce popisuje historii města a zkoumá příčiny současného stavu památkového fondu. Popisuje a hodnotí snahy zastupitelů o obnovu staveb na území památkových zón, také prostřednictvím Strategie rozvoje města pro roky 2016 až 2023. Cílem práce je zhodnotit, do jaké míry se v tomto strategickém dokumentu podařilo reagovat na stav památkových objektů a současně potřeb obyvatel města.

Gastronomie jako fenomén cestovního ruchu ve Vietnamu
Doan, Duc Trung ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
V první kapitole práce popisuje trendy v cestovním ruchu a jaký vliv má gastronomie v cestovním ruchu. V druhé kapitole se práce zaměřuje na význam cestovního ruchu ve Vietnamu, SWOT analýzu rozvoje cestovního ruchu Vietnamu a dále její gastronomií. Třetí kapitola je věnována samotné prezentaci vietnamské kuchyně v ČR.

Strategie společenské odpovědnosti společnosti Hilton Worldwide a její aplikace v lokálních podmínkách
Švábová, Kateřina ; Mokrejšová, Veronika (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti ve společnosti Hilton Worldwide. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část seznamuje s problematikou společenské odpovědnosti, s filozofií konceptu CSR, jeho historií a současností. Definuje jednotlivé pojmy jako CSR, stakeholders, firemní filantropie, udržitelný rozvoj, podnikatelská etika a firemní občanství. Dále se zaměřuje na důležitou úlohu komunikace a to nejen v oblasti CSR. Praktická část pak představuje koncept CSR ve společnosti Hilton Worldwide a jeho celkovou strategii. Na lokální úrovni pak představuje hotely Hilton Prague a Hilton Prague Old Town a jejich činnost v rámci CSR. Pro vyhodnocení konceptu CSR je pak použita SWOT analýza, která definuje problémy především v oblasti komunikace o CSR aktivitách nejen uvnitř, ale i vně společnosti. Na základě výsledků SWOT analýzy jsou pak navržena řešení a doporučení, která by měla přispět k pochopení konceptu CSR, zlepšení jeho vnímání a komunikace především k zaměstnancům sledované firmy, což by mělo pozitivní vliv na zvýšení zájmu o tyto informace, zvýšení loajality a posílení konkurenceschopnosti společnosti.