Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společný vývoj aplikace pro více mobilních platforem
Seidl, Viktor ; Charvát, Lucie (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Vo všeobecnosti existuje niekoľko platforiem pre vývoj mobilných aplikácií. Na túto problematiku nadväzuje aj bakalárska práca, ktorá sa zaoberá vývojom aplikácií pre platformy ako napríklad Android, iOS a Windows Phone. Vhodný nástroj na zjednotenie všetkých troch platforiem ponúka technológia Xamarin. Xamarin, patriaci pod technológiu .NET framework, je postavený na základe voľno šíriteľného projektu Mono. Touto technológiou bola pre bakalársku prácu vytvorená aplikácia s názvom Mobilní Objednávání Kredit 2. Aplikácia slúži na objednávanie jedál v systéme Kredit od spoločnosti ANETE spol. s r.o. Pre účely tejto práce bola aplikácia vyladená na platformu Android a následne porovnaná s dostupnou verziou aplikácie vyvinutou v programovacom jazyku Java. Aplikáciu sa podarilo úspešne naprogramovať pre platformy Android a iOS a následne nahrať do príslušných obchodov danej platformy, kde sú aplikácie poskytnuté užívateľom. 
Nástroj pro podporu obchodních procesů na mobilních platformách
Svoboda, Roman ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je návrh nástroje pro podporu obchodních procesů na mobilních platformách. Práce se zabývá problematikou systémů Enterprise Resource Planning, dále synchronizací databází a možnostmi bezpečného přenosu dat mezi mobilním zařízením a serverem. Součástí práce je i seznámení s nejrozšířenějšími mobilními platformami a nástroji pro vývoj multiplatformních aplikací. V poslední části práce se nachází návrh aplikace pro podporu obchodních procesů na mobilních zařízeních, popis její implementace, použitých nástrojů a testování.
Multiplatformní mobilní včelařský deník
Drábek, Petr ; Koutenský, Michal (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit přehlednou a intuitivní mobilní aplikaci nahrazující klasické papírové zaznamenávání údajů o včelstvech pro včelaře. Poskytnout možnost propojení této aplikace s úlovou váhou pro ještě větší přehled o stavu včelstev. Aplikace je vyvíjena na platformě Xamarin pro operační systémy Android a iOS. Výsledek této práce má sloužit včelařům k usnadnění práce se včelami, ukládání jejich dat do databáze a umožnit jim s nimi pracovat na různých zařízeních. Poskytnout včelaři aktuální přehled o jeho stanovištích, včelstvech a úlech, ale také přehledné statistiky z těchto dat. 
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as a minimal prototype of an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. Parts of the solution, which were ready for production environment, were deployed making use of suitable Microsoft Azure Cloud services . An Android version of the application was published locally and tried on a selected group of users in closed testing. Results of the testing have determined the state of the solution upon completing the thesis and have been used as basis for proposing further improvements above current technical shortcomings and limitations.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as a minimal prototype of an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. Parts of the solution, which were ready for production environment, were deployed making use of suitable Microsoft Azure Cloud services . An Android version of the application was published locally and tried on a selected group of users in closed testing. Results of the testing have determined the state of the solution upon completing the thesis and have been used as basis for proposing further improvements above current technical shortcomings and limitations.
Systém meteorologických stanic
Čada, Jan ; Balík, Miroslav (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací systému online meteorologických stanic, skládajícího se z jednotlivých meteostanic a serverové části, se kterou tyto stanice komunikují prostřednictvím internetu. Úvodní část práce rozebírá principy měření základních meteorologických veličin a zabývá se výběrem vhodných senzorů pro měření teploty, atmosférického tlaku, vlhkosti vzduchu, rychlosti větru a srážkového úhrnu. V praktické části je navržena a zrealizována jedna z meteostanic založená na mikropočítači Raspberry Pi Zero. Jako doplněk k měřeným datům je součástí stanice kamera snímající aktuální pohled z místa instalace. Pro realizaci většiny mechanických částí je využito 3D tisku, jehož výhodou je rychlost, přesnost a jednoduchá reprodukovatelnost. Pro měření teploty, tlaku a vlhkosti vzduchu je použit kombinovaný senzor BME280 od firmy Bosch, který je umístěn ve zmenšené meteorologické budce. Rychlost větru je měřena miskovým anemometrem, jehož rotace je snímána integrovanou hallovou sondou. Výstupní pulzy jsou následně počítány pomocí obvodu PCF8583, který disponuje I2C rozhraním pro vyčítání hodnot mikropočítačem Raspberry Pi. Zvláštní pozornost je věnována konstrukci vlastního kalibrovatelného člunkového srážkoměru s rozlišením 0,5 mm, jehož mechanický pohyb je taktéž snímán hallovou sondou stejně jako v případě anemometru. Vyčítání dat ze senzorů a jejich odesílání serveru je řešeno pomocí skriptu napsaného v jazyce Python. Pro uchovávání a prezentaci dat uživatelům je realizováno vlastní serverové řešení založené na LAMP webserveru napsané v jazycích PHP, HTML, JavaScript a CSS. Kromě webového rozhraní, zobrazujícího data v grafech, mohou být naměřená data prezentována uživateli i prostřednictvím aplikace pro mobilní zařízení s OS Android, která byla vytvořena v jazyce C# s pomocí frameworku Xamarin ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio. Tato aplikace implementuje mimo jiné widget pro rychlý přístup k naměřeným hodnotám přímo z domovské obrazovky. V závěrečné části práce jsou zmíněny zajímavé poznatky získané pozorováním měřených hodnot.
Mobilní aplikace pro kontrolu diety pacientů na dialýze
Pavlacký, Ondřej ; Kolář, Dušan (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit intuitivní mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude pomáhat pacientům na dialýze zobrazovat přehled přibližných hodnot sledovaných látek v těle a nahradit klasické zapisování výsledných hodnot na papír. Díky této mobilní aplikaci  budou mít  pacienti lepší přehled o zkonzumovaných potravinách a pomůže jim to s dodržováním dietních opatření. Při zadávání budou vybírat z databáze potravin a aplikace jim spočítá hodnoty ze zadaného množství. Tuto databázi mohou pacienti rozšiřovat vlastními potravinami. Aplikace také bude evidovat mezidialyalizační období (interval, který je mezi jednotlivými dialýzami) a z jejich délky, váhy pacienta a množství diurézy počítat maximální hodnoty sledovaných prvků (voda, draslík a fosfor). Pacienti uvidí také hodnoty za již uplynulé období, které budou zobrazeny ve statistikách.  Data budou perzistentně uložena v lokální databázi i na serveru. Aplikace je vyvíjena na platformě Xamarin.
IoT s Raspberry Pi, telefonem a hodinkami Samsung Galaxy Watch
Koudelka, Jakub ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit návrh a realizovat implementaci chytrého domácího systému. Systém je možné ovládat pomocí uživatelských aplikací pro mobilní telefon a chytré hodinky. Práce popisuje existující řešení dostupná na trhu a technologie vhodné pro chytré domácnosti. Na základě analýzy je sestaveno technické zadání, podle kterého je implementován systém a aplikace. Výsledkem práce je funkční systém který je možné ovládat aplikací pro Android a Galaxy Watch.
Mobilní aplikace pro výuku hry na bicí
Novotný, Jan ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro výuku hry na bicí nástroje a trénování rytmického čtení. Aplikace obsahuje několik lekcí se cvičeními, které jsou zobrazované v podobě notového zápisu. Je umožněno přehrávání a procvičování jednotlivých cvičení s doprovodem metronomu. Dále nabízí analýzu hry na nástroj a poskytuje zpětnou vazbu o kvalitě hraní. Aplikace je vyvíjená na platformě Xamarin pro operační systémy Android a iOS. Výsledkem práce je aplikace, která poslouží bubeníkům k procvičování s hodnocením přesnosti odehraného cvičení a tím napomůže ke zdokonalování jejich hracích schopností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.