Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh strategie pro Familypark Valachy
Nohavicová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných strategií pro dětské zábavní cen-trum Familypark Valachy. Vnější prostředí bylo analyzováno s využitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí bylo posouzeno prostřednictvím Šťastného atomu "7 S" firmy McKinsey. Na základě provedených analýz byly identifikovány příležitosti a hrozby a zároveň silné a slabé stránky podniku. Pro návrh jednotlivých strategií byla využita Ansoffova matice Produkt-trh. Výsledkem práce je výběr nejvhodnější strategie, která byla rovněž po-souzena z ekonomického hlediska.
Marketingová strategie středního vinařství
Motyčková, Marie
Motyčková, M., Marketinková strategie středního vinařství. Bakalářská práce, Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií středního vinařství. Pro vytvoření strategie byla použita analýza vnitřního a vnějšího prostředí, strategie konkurenceschopnosti, marketingového mixu, vnitropodnikového prostředí a SWOT analýza. Závěr práce vyhodnotí analýzy a doplní návrhy plynoucí z analýz a doporučí vhodnou marketingovou strategii.
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
HANSA, Václav
Moje práce se zabývá problematikou vnějších vlivů firmy na výrobu krmných směsí. V práci jsem použil různé druhy analýz pro získání potřebných dat. Získaná data jsem zpracoval a vyhodnotil v závěru mé práce.
Analýzy prostředí vybraného odvětví
BENDA, Petr
Bakalářská práce nabízí pohled na dvě společnosti působící na poli komunálního odpadového hospodářství. Jejich současné situace zhodnocuje pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nejprve se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se strategického managementu a vysvětlení vybraných analýz prostředí, poté jsou realizovány postupy předem popsané v metodice. Vnitřním prostředím se zabývá finanční analýza, okolí společností je zkoumáno pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti sil, vše na závěr shrnuje SWOT analýza. Zjištěné situace jsou zhodnoceny, vzájemně srovnány a dochází k navržení optimálních strategií a opatření pro rozvoj obou společností.
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
Návrh vhodných stratégií pre podnik
Stehelová, Andrea
Stehelová, A. Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné strategie pro podnik Tangram SW, s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část, která byla vypracovaná na základě odborné literatury vymezuje pojmy a poznatky, které byly následně prakticky použité v druhé části bakalářské práce. Pro vyhodnocení vhodné strategie byla uskutečněna analýza vnějšího a vnitřního prostředí. K posouzení faktorů vnějšího prostředí byla použita PESTE analýza a Porterův model pěti hybných sil. Jednotlivé faktory vnitřního prostředí byly vyhodnoceny pomocí Porterova hodnotového řetězce a finančního zhodnocení podniku. Výsledkem provedených analýz je identifikace příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí a slabých a silných stránek vnitřního prostředí. Pomocí SWOT analýzy byly navrhnuty vhodné výsledné strategie.
Návrh vhodných stratégií pre podnik
Kántorová, Marcela
Cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné strategie pro společnost FIT & HARMONY s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části - literární rešerše a vlastní práce. Literární rešerše poskytuje teoretický základ z oblasti managementu, který je ve vlastní práci aplikován na daný podnik. Vlastní práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku, jejichž cílem je identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek. K posouzení faktorů vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Vnitřní prostředí podniku je analyzováno prostřednictvím Porterova hodnotového řetězce. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je východiskem pro návrh konkrétních strategií vedoucím ke zlepšení postavení daného podniku na trhu.
Návrh strategických alternativ pro rodinné vinařství
Janovská, Silvie
Janovská, S., Návrh strategických alternativ pro rodinné vinařství. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2017. Cílem práce je na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí navrhnout strategické alternativy pro další rozvoj malého rodinného podniku. Ze všech navržených strategií jsou zvoleny ty, které jsou považovány za nejvhodnější. Teoretická část se skládá z odborné literatury řešící danou problematiku. Kapitola výsledky se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Jsou zjištěny příležitosti, hrozby, silné i slabé stránky daného podniku. Závěrem jsou pomocí SWOT matice navrženy strategické alternativy, ze kterých jsou zvoleny ty nejvhodnější.
Minipivovary - odvětví pivovarnictví v ČR
Hájková, Martina
Hájková, M., Minipivovary - odvětví pivovarnictví v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví pivovarnictví se zaměřením na minipivovary v České republice. Hlavním cílem práce je formulace strategií a doporučení pro minipivovary zvažující vstup do odvětví pivovarnictví, ale také pro minipivovary, které již působí v tomto odvětví. Ve vlastní části práce bylo pro analýzu makroprostředí a mikroprostředí použita analýza PESTE, analýza oborového okolí podniku a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Následně byly definovány tržní příležitosti a hrozby vycházející z analýzy vnějšího prostředí. Výsledkem práce je formulace optimálních strategií a doporučení pro nově vstupující i současné minipivovary. Doporučenými strategiemi jsou například pořízení technologického vybavení, odborná pomoc, pivní speciály, originální pivní obaly, reklamní předměty, rozšíření o výrobu cideru a jiné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.